quote:
Nee, die hebben geen bekend hoofd als Scheringa waardoor het persoonlijk = drama = leuk wordt voor het publiek.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Komen er ook praatprogramma's met mensen van al die honderden andere bedrijven die failliet dreigen te gaan![]()
een groot voordeelquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:12 schreef Zero2Nine het volgende:
Een voordeel: weer geen Adje.
Oeps, boterhammen vergeten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:12 schreef vivelafete het volgende:
Dat vrouwtje van de OR zou vaker haar boterhammetjes niet mee moeten nemen.
Daar ga ik sowieso steeds al vanuit.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:05 schreef golfer het volgende:
Zou wel lachen zijn als ie helemaal niet komt opdagen.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering, wat een doos. Tegen beter weten in positief blijven. Naieve gans.
Psies. Zelfde als gisteren. Snap niet wat die daar alweer doet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:14 schreef qonmann het volgende:
Paula voegt weinig toe..volgende gast
Ze barst wel uit haar voegen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:14 schreef qonmann het volgende:
Paula voegt weinig toe..volgende gast
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering, wat een doos. Tegen beter weten in positief blijven. Naïeve gans.
Waar kan ik een bezwaar indienen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze barst wel uit haar voegen.
Tafelvulling, letterlijk en figuurlijkquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Psies. Zelfde als gisteren. Snap niet wat die daar alweer doet.
Ik had liever Leen van Frisia daar tekst en uitleg zien geven.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Psies. Zelfde als gisteren. Snap niet wat die daar alweer doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |