Ik kan dat ook niet, maar word er wel altijd naar toegetrokkenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:57 schreef Pvoesss het volgende:
Ik kan dat soort programma's niet meer kijken nu ik moeder ben![]()
Wat ontzettend erg is dat zeg. Maar ik begrijp het wel. Welk mens met gezond verstand wil al zijn kinderen dood zien gaan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:08 schreef snoopy het volgende:
Mijn achternichtje had een kindje met een stofwisselingsziekte. Dit meisje is overleden toen ze net een jaar wasOmdat er kans is dat een volgend kindje dit weer krijgt zijn er geen andere kindjes meer gekomen.
Heeft ie uberhaupt nog wat laten horen lately, de beste man?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:27 schreef k_i_m het volgende:
Maar het wel of niet in de handen van de Here Jezus leggen zou hier ook geen optie zijn.
Vanavond nog! Een lichtbal boven Groningenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:31 schreef Vivi het volgende:
[..]
Heeft ie uberhaupt nog wat laten horen lately, de beste man?
Hier iig beslist niet nee.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:31 schreef Vivi het volgende:
[..]
Heeft ie uberhaupt nog wat laten horen lately, de beste man?
Pff..zeg maar niks meer want het klinkt al te bekend...quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:38 schreef Webkim het volgende:
[..]
Hier iig beslist niet nee.
Oh en onder de dekens nog ff forummen met een aaifoon in fijn.
nooit geweest, maar het lijkt me superleuk! oeh die alice expositiequote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:02 schreef lady-wrb het volgende:
vraagje: is iemand hier wel eens geweest en is het wat?
30 jaar geleden met de lagere school.. Dus daar heb je niks aanquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:02 schreef lady-wrb het volgende:
vraagje: is iemand hier wel eens geweest en is het wat?
inderdaad, ik stelde me echt zo'n bouwpakkethuis voor, maar prachtige houten balken plafonds enzoquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:46 schreef Rewimo het volgende:
Ja! Kun je je niet voorstellen hè? Ze zetten zo'n huis in één dag in elkaar. En het is niet bepaald een bordkartonnen huis
ik ook niet, alleen puppy'squote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:01 schreef pinquit het volgende:
buuuh nu pannenkoekenwij eten zondag pannenkoeken. lekker met vanille en kaneel door het beslag
ruikt het huis naar kermis
en ik houd ook al niet van honden
oei! niet meer in verhouding dus. naar!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:30 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Oeh, pinquit, ik ga pannenkoeken maken, denk ik! Dat vanille en kaneel gaf de doorslag.
En ik heb een dikke wang. Echt dik. Echt genant dik.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd met je verjaardag Rocka
zeg heb je jouw muffin al laten zetten?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd met je verjaardag Rocka
Ik ben nog ff moed aan het verzamelenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:34 schreef pinquit het volgende:
[..]
zeg heb je jouw muffin al laten zetten?
Puik planquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:18 schreef Estrys het volgende:
Ik zeg pet af, hoofd omhoog en tas van AH mee... doe je gewoon net alsof de Hamsterweken weer zijn begonnen
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:08 schreef beefcake het volgende:
Eierdozen tegen muren en ramen!
Voor Rocka:
[ afbeelding ]
natuurlijkquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik ben nog ff moed aan het verzamelen
Kom je m`n handje vasthouden dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |