Dat is Maggi tochquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:24 schreef cattie het volgende:
Maggie (Met y kan ik nog begrijpen, dit is precies hetzelfde als wat ik in mijn soep gooi.)
Dexter's labaratoryquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:24 schreef cattie het volgende:
Dexter (dat was toch een stripfiguurtje?)
Nou Miss_Sly dit dusquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:11 schreef clovertje het volgende:
Nou nu ik dus echt zwanger ben mag ik echt over namen gaan nadenken.
Nou hebben we eigenlijk al wel een meisjes- en jongensnaam, maar ik wil wel verder denken dan dat
Dus misschien hebben mensen ideeën hier. Moet wel een beetje Nederlandsachtig zijn (hoeft niet supernederlands, maar niet te exotisch zeg maar)
Vrienden van ons hebben hun zoontje K e a n i Y a j genoemd (even met spaties voor de Google-vindbaarheid). De eerste naam vind ik door de i-klank op het einde nogal meisjesachtig klinken. En van de tweede naam vind ik vooral de schrijfwijze nogal omslachtig...quote:Op dinsdag 3 november 2009 07:43 schreef Vicky het volgende:
Op internet gezien:
Keoni
Kekoa
Salahi
Anuhea
Febuh gok ik ja, alhoewel ik het eerder ken als Fébe.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:24 schreef cattie het volgende:
De oogst van de krant van vandaag:
Coco Madelief
Dexter (dat was toch een stripfiguurtje?)
Febe (hoe spreek je dat uit? Febuh of Fiebie?)
Felix (Oeh, dat smaakt!)
Maggie (Met y kan ik nog begrijpen, dit is precies hetzelfde als wat ik in mijn soep gooi.)
Mijntje (vast een afkorting, maar ik denk aan landmijntje)
Mats
Swier![]()
Spyker (die y er ook nog bij...)
Sirp![]()
Nog maar een keer in de herkansing, gok dat er overheen gelezen isquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:47 schreef Troel het volgende:
Mag Jochem (Jochem Tobias Aaron) trouwens in het lijstje?
quote:Op maandag 2 november 2009 09:19 schreef snoopy het volgende:
Morris heeft nu een Wim in de klas, dat vind ik ook echt zo'n naam die eigenlijk niet meer van deze tijd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |