abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 23:57:27 #51
166906 TPS
ouwe gniffelaar
pi_73668160
Ahahahaha die laatste
pi_73668198
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 23:56 schreef Apuleius het volgende:

[..]

Ja, doei!
Ja geen beter vermaak dan leedvermaak natuurlijk!
Maar ooit ben jij zelf aan de beurt!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 23:58:29 #53
273430 HalvinCarris
Weet iemand waar HalvinCarris?
pi_73668208
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 23:55 schreef zhe-devilll het volgende:
Vreemd ben ik dan de enige die dit geen leuke humor vindt?
Hebben jullie niets beters te doen oid, bedoel, zo wordt marktplaats tot een plek waar straks niemand nog serieus gaat reageren of advertenties plaatsen.

Nah tis niet mijn humor, helaasch...?
Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
pi_73668218
quote:
Hebben jullie niets beters te doen oid, bedoel, zo wordt marktplaats tot een plek waar straks niemand nog serieus gaat reageren of advertenties plaatsen.

je bent denk ik niet de enige, wel een van de weinige die dit niet leuk vindt, en hier komt reageren.
En kom op, sommige advertenties vragen er gewoon om, de meest grote onzin staat al op marktplaats, het is niet dat men hier het niveau van marktplaats omlaag kan brengen.
pi_73668245
quote:

ah........ het corrigerende vingertje. ik wachtte er al op
Dit account is permanent uitgeschakeld.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 00:00:01 #56
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_73668259
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 23:51 schreef Shoombak het volgende:

[..]

"Dat is een flink bos hout voor de deur"
Daarom leek hij me wel grappig; ze heeft in ieder geval humor

50 kudo's voor wie er een picca lospeutert
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_73668272
quote:

Denk jij niet dat die dingen altijd al gebeurden?

En er wordt met name gereageerd op of idiote advertenties, of mensen of bedrijven die er toch geen last van hebben....
pi_73668308
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 23:54 schreef henkde_j het volgende:

[..]

Oei, dat is wel flink strafbaar. Je ten onrechte uitgeven voor politie. (er van uitgaande dat je geen korpschef bent.)

TVP
Ligt er maar aan met wat voor email adres hij dat tikt hoe serieus iemand het zou nemen.

Ik denk niet dat je je gek veel zorgen hoeft te maken.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 00:01:54 #59
273430 HalvinCarris
pi_73668319
Oh en trouwens. Iedereen zit op Marktplaats, dus ook het klootjesvolk en de Johnny's en Anita's van Nederland. Wij proberen te verhinderen dat het niveau van het ooit zo elitaire Marktplaats nog verder afdaalt.
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
  woensdag 14 oktober 2009 @ 00:02:41 #60
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_73668354
quote:

Maak je niet druk; we doen niemand kwaad, just having some fun..

Zie het als de 2009 versie van belletje-trek
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_73668357
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 23:58 schreef Rijpie het volgende:

[..]

je bent denk ik niet de enige, wel een van de weinige die dit niet leuk vindt, en hier komt reageren.
En kom op, sommige advertenties vragen er gewoon om, de meest grote onzin staat al op marktplaats, het is niet dat men hier het niveau van marktplaats omlaag kan brengen.
Nou met respect voor de mensen heb ik er geen moeite mee hoor.
Weet inmiddels ook van de Nigerianen die marktplaats onveilig maken...ook niet erg prettig.
Het schuim der aarde kruipt toch waar het gaan wil...doe je niet veel aan, maar hopelijk, wordt dit geen standaard item van kijk ons eens stoer mensen in de zeik nemen, want daar is niks stoers aan.
Ik vind dat een beetje zwak nml. Anderen in de zeik nemen is geen kunst nml, humor wel, maar daar getuigd dit dus niet van.
Maja tis mijn mening,..doe wat je niet laten kunt, vond ff een pink op de zere plek een kleine noodzaak in dit topic, meesten durven niets te zeggen en liggen laveloos van het lachen achter hun pc...prima dat mag!
Maar aub wel met enig begrip voor het feit dat je zo niet omgaat met mensen en hopelijk dat men ook inziet dat ook al zijn mensen dommer dan jijzelf je dit geen vrijbrief geeft om hen te kakken te zetten...
Maar enjoy!
Tis niet mijn karma nml...lol
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_73668374
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 23:58 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Ja geen beter vermaak dan leedvermaak natuurlijk!
Maar ooit ben jij zelf aan de beurt!
Oh, als ik aan de beurt ben is het plotseling wel goed, dan zie je de humor er wél van in. Nu maar weer opmieteren svp, want je hebt er een handje van om talloze leuke topics te verknollen met je eeuwige nietszeggende moralistische gewauwel.

OT weer.
pi_73668384
Tvp .
pi_73668409
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 00:01 schreef HalvinCarris het volgende:
Oh en trouwens. Iedereen zit op Marktplaats, dus ook het klootjesvolk en de Johnny's en Anita's van Nederland. Wij proberen te verhinderen dat het niveau van het ooit zo elitaire Marktplaats nog verder afdaalt.
Amen, mijn zoon

Ik heb er maar 14 woorden op te zeggen

"We must secure the existence of our Adsite and a future for true salesmen."
pi_73668568
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 00:02 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Nou met respect voor de mensen heb ik er geen moeite mee hoor.
Weet inmiddels ook van de Nigerianen die marktplaats onveilig maken...ook niet erg prettig.
Het schuim der aarde kruipt toch waar het gaan wil...doe je niet veel aan, maar hopelijk, wordt dit geen standaard item van kijk ons eens stoer mensen in de zeik nemen, want daar is niks stoers aan.
Ik vind dat een beetje zwak nml. Anderen in de zeik nemen is geen kunst nml, humor wel, maar daar getuigd dit dus niet van.
Maja tis mijn mening,..doe wat je niet laten kunt, vond ff een pink op de zere plek een kleine noodzaak in dit topic, meesten durven niets te zeggen en liggen laveloos van het lachen achter hun pc...prima dat mag!
Maar aub wel met enig begrip voor het feit dat je zo niet omgaat met mensen en hopelijk dat men ook inziet dat ook al zijn mensen dommer dan jijzelf je dit geen vrijbrief geeft om hen te kakken te zetten...
Maar enjoy!
Tis niet mijn karma nml...lol
Ga toch weg met dat gewauwel, dit stelt niks voor i.v.m. met die geestelijk gehandicapte randgroepjongeren en ouderen die andere FOKkers het leven dagelijks zuur maken, hier zit nog wat originaliteit en humor in.

Makkelijk zeg, lekker anoniem gaan janken over normen en waardes.
Ga dan eerst eens letten op die idioten, als je dan toch moralistisch zo okee bent.
pi_73668573
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 00:07 schreef Gauner het volgende:
Wie gaat hiermee aan de slag?

http://www.marktplaats.nl(...)ocht.html%3Fxref%3D1
Misschien morgen.... het merendeel van mijn onzin IQ is al aan eerdere reacties opgegaan.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 00:10:02 #68
273430 HalvinCarris
pi_73668598
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 00:07 schreef Gauner het volgende:
Wie gaat hiermee aan de slag?

http://www.marktplaats.nl(...)ocht.html%3Fxref%3D1
Ik heb gemaild met de vraag of er misschien een dubbele bodem inzit waar nog joden in verstopt zitten.
pi_73668644
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 00:10 schreef HalvinCarris het volgende:

[..]

Ik heb gemaild met de vraag of er misschien een dubbele bodem inzit waar nog joden in verstopt zitten.
Wat een kutreactie

pi_73668690
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 00:09 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Misschien morgen.... het merendeel van mijn onzin IQ is al aan eerdere reacties opgegaan.
Ga je wel netjes aan de lijn, zodat je jezelf binnen de kortste keren in dat jurkje kan wurmen! Anders zullen we andere maatregelen moeten gaan treffen.
pi_73668766
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 00:13 schreef Apuleius het volgende:

[..]

Ga je wel netjes aan de lijn, zodat je jezelf binnen de kortste keren in dat jurkje kan wurmen! Anders zullen we andere maatregelen moeten gaan treffen.
Jij denkt echt dat ik dit jaar nog van mijn bierbuik afkom?
  woensdag 14 oktober 2009 @ 00:17:00 #72
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_73668808
Iets als ehhh.. trappers in een Chevelle ??
pi_73668845
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 00:15 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Jij denkt echt dat ik dit jaar nog van mijn bierbuik afkom?
Ach, een welvend buikje staat zóóó sexy bij lange mensen.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 00:18:31 #74
273430 HalvinCarris
pi_73668851
Wie gaat deze even doen?

http://link.marktplaats.nl/287164175

Beschrijving
hallo ik bied aan een orgineel hitler jugend dolk alleen het embleem is weg bied

Zou wel willen weten hoe de neuk die gozer aan die dolk komt.
pi_73668871
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 00:17 schreef Sounddragon het volgende:
Iets als ehhh.. trappers in een Chevelle ??
Hey..... ik kan ook trappen aan iets anders he?, let op je woorden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')