Geloof niet dat ik jouw "vlieguren" haal, prutser!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:46 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ja het leven is mooi achter de PC,vind ik ook
Ik weet niet of het hier beter van wordt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:43 schreef littlemamita het volgende:
[..]
ik zit hier f.ucking nuchter te zijn m.a.w;
niet onder invloed van het een of ander gewoon helemaal N.u.c.hT.e r.
Weet je wat ik graag zou willen zijn......quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou en je hele prozacslikkende bloemetjesjurken-kern is deze jongen brandjeschoon geweest en zal ik dat blijven... Ik wor stoned van de mooie drug die men het leven noemt
brrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
Weet je wat ik graag zou willen zijn......
een bloemetjesgordijn!!
ik heb weinig hoopquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het hier beter van wordt.
het leven is ook mooiiiii,quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:46 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ja het leven is mooi achter de PC,vind ik ook
koud he?quote:
Ach zo 1 keer in de paar maanden komt er zo'n josti een tijdje posten, gaat vanzelf weer wegquote:
Ik schijn regelmatig gezien te worden in bosjes om Hubert te stalken.Toevallig is een FOKker er telkens ook als ik er ben.Zo 4 keer in de week,niet liegen Mooiiii 5 keerquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:44 schreef littlemamita het volgende:
[..]
ach ik hou wel van wartaal!
er is altijd wel iemand die het ook spreekt of begrijpt!
Volgens mij hoor en zie jij sowieso vanalles, met je "pammetjes"....quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:48 schreef littlemamita het volgende:
[..]
het leven is ook mooiiiii,
vooral als je achter de pc vandaan bent ja.
goh zijn de blaadjes al van de bomen? Goh de herfst is echt begonnen!
Je ziet en hoort van alles als je eens op staat komt en daar hoef je geen GANGSTA mammie voor te wezen.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:50 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik schijn regelmatig gezien te worden in bosjes om Hubert te stalken.Toevallig is een FOKker er telkens ook als ik er ben.Zo 4 keer in de week,niet liegen Mooiiii 5 keer![]()
![]()
wil je hoop?quote:
heb jij ook zo een lichtbak tegen herfst en winterdepresies, een aanrader ga eens informeren bij je ziekenfonds, o nee je ziektezorgverzekeraar, of kijk eens op marktplaats en misschien tegen betaling voor een potje pammetjes wordt het met de post thuisbezorgd in rotjeknor??? gewoon een tip hoor, of zoals ze hier zouden zeggen een moederlijke raad.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:48 schreef littlemamita het volgende:
[..]
het leven is ook mooiiiii,
vooral als je achter de pc vandaan bent ja.
goh zijn de blaadjes al van de bomen? Goh de herfst is echt begonnen!
Je ziet en hoort van alles als je eens op staat komt en daar hoef je geen GANGSTA mammie voor te wezen.
Ik zie nu pas je username, ben jij ook een bloemetjesmodel?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:50 schreef Jurk het volgende:
[..]
Volgens mij hoor en zie jij sowieso vanalles, met je "pammetjes"....
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zie nu pas je username, ben jij ook een bloemetjesmodel?
Heb je het nu over mijn philips wake up light?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb jij ook zo een lichtbak tegen herfst en winterdepresies,
Dat ligt er maar aan welk pammetje ik op heb...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zie nu pas je username, ben jij ook een bloemetjesmodel?
dank je voor je advies!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb jij ook zo een lichtbak tegen herfst en winterdepresies, een aanrader ga eens informeren bij je ziekenfonds, o nee je ziektezorgverzekeraar, of kijk eens op marktplaats en misschien tegen betaling voor een potje pammetjes wordt het met de post thuisbezorgd in rotjeknor??? gewoon een tip hoor, of zoals ze hier zouden zeggen een moederlijke raad.
Ja , hulp is hard nodig voor degene die me in de bosjes schijnt te zien.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
wat errugggggg.....maar je kan dr hulp voor krijgen....heus
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je het nu over mijn philips wake up light?![]()
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:53 schreef Jurk het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan welk pammetje ik op heb...
Hoi Heksjequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:32 schreef Toverheks het volgende:
leuk om te lezen eva dat het lekker met je gaat
ja zo ben ik he, denk altijd aan mijn medemens.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:53 schreef littlemamita het volgende:
[..]
dank je voor je advies!
maarre ik heb geen herfst of winter depressie!
dus licht therapie gaat niet werken, en als ik dat aanvraag via mijn zieken zorg polis das dan ook weer zo zonde van de moeite toch!!!
Maar lief dat je "hoopt"dat ik beter word!!!!
heb je de teil al leeg gegooid?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:56 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hoi Heksje![]()
Sorry ik was even aan de telefoon met m'n liefde
Nou m'n brevet heb ik nog lang niet hoor.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geloof niet dat ik jouw "vlieguren" haal, prutser!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |