Ben jij misschien toevallig die Jim Wave-sopper uit V.??quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:33 schreef littlemamita het volgende:
zonder pammetjes!
Maar van mooiiii blijf je mooi af, want ik voel me verbroederd of verzusterd met haar, of hoe je dat ook maar noemen wilt...!
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:10 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Nope
ik ook niet!
zullen we die een keertje samen kijken mooiiii?
ik voel een klik!
Foot fetish niet vergeten lieverd,ik ken je als mijn bloemetjesjurk/schortzakquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:08 schreef littlemamita het volgende:
[..]
wil je mijn verslavingene weten?
shop a holic, vooral shoes.
pillen maar dan die kalmerende.
en mensen zieken die denken dat ze veel beter dan paupers!
dat laatste is nog wel mijn grootste verslaving!
Lekker aan het cross posten peeetquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:11 schreef peeet1 het volgende:
[ afbeelding ]
Eddie's tribute to Michael Jackson's Thriller; Eddie is back
alleen het feit dat JE reageerd geeft mij (pauper nummer uno) al een enorme kick!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe je dat laatste in praktijk brengt!
Lieke teamquote:
Toch wel leuk dat je zo snel blij bent.. had op zijn minst dan wat tegenstand verwacht!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:13 schreef littlemamita het volgende:
[..]
alleen het feit dat JE reageerd geeft mij (pauper nummer uno) al een enorme kick!
Met je hete aardappel in je keeltje.
ik ben wel een SOPPER: S(uper)quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:11 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ben jij misschien toevallig die Jim Wave-sopper uit V.??
Vertel es effe; had jij niet zo'n webshop met kleding ? doe is effe eerlijk zeggequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:16 schreef littlemamita het volgende:
[..]
ik ben wel een SOPPER: S(uper)
O (ngelooflijk)
P (ositief)
P (ersoon)
E n
R (adicaal)
Ok, ik vergis me misschien maar je lijkt qua posten op haar.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:16 schreef littlemamita het volgende:
[..]
O (ngelooflijk)
P (ositief)
P (ersoon)
E n
R (adicaal)
Je bedoelde vast :quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:16 schreef littlemamita het volgende:
[..]
O (ngelooflijk)
P (ositief)
P (ersoon)
E n
R (adicaal)
Jij weet haar nowlive nick?!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Vertel es effe; had jij niet zo'n webshop met kleding ? doe is effe eerlijk zegge
En hoe is het met die schat, is zij de schuldige van die scheiding?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Lieke team![]()
samen met Pearl, zij is de voorzitster en ik de penningmeester
quote:
Die moeder van puberruil?? nehhh zal toch nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Vertel es effe; had jij niet zo'n webshop met kleding ? doe is effe eerlijk zegge
uhm je bedoelt casj?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Ben al 2 jaar geband hoor en niet vloekenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Nowlive,nee, daarvoor moet je echt bij Mooiii zijn .......
Smaken verschillen of kunnen iig veranderen wmbquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:22 schreef littlemamita het volgende:
[..]
uhm je bedoelt casj?
annemarie of zoiets? toffe dame!
Maar dat ben ik niet!
thnx a lot for the compliment!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |