oke is goed hoor evaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:56 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hoi Heksje![]()
Sorry ik was even aan de telefoon met m'n liefde
Brevet van onvermogen heb je al zolang je hier post!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:57 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Nou m'n brevet heb ik nog lang niet hoor.
Goor-alert!quote:
Truste meisquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:37 schreef Laysa het volgende:
Nou....ik ga een pammetje doen en lekker slapen....lief zijn voor elkaar
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:53 schreef Jurk het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan welk pammetje ik op heb...
Dank je voor het compliment,voel me een echte FOKkerquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Brevet van onvermogen heb je al zolang je hier post!
Joh?!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:59 schreef littlemamita het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen: ik ben geen bloemetjes model, ik heb geen bloempot kapsel en model ( voor wat dan)???
en een model ouder ben ik al helemaal niet! Ik vind bloemetjes wel mooiiiii
maar ik doe mijn best!
Ik hoop ooit als ik echt oud ben dat ik dan braaf genoeg ben om in een bloemetjes jurk te mogen lopen...
denk toch eerder dat het een dwangbuis wordt als ik zo al jou posten lees.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:59 schreef littlemamita het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen: ik ben geen bloemetjes model, ik heb geen bloempot kapsel en model ( voor wat dan)???
en een model ouder ben ik al helemaal niet! Ik vind bloemetjes wel mooiiiii
maar ik doe mijn best!
Ik hoop ooit als ik echt oud ben dat ik dan braaf genoeg ben om in een bloemetjes jurk te mogen lopen...
Nah neuj.... als ik dan een homo er bij moet hebben... doe dan maar Paul de Leeuwquote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nah neuj.... als ik dan een homo er bij moet hebben... doe dan maar Paul de Leeuw
ow en truste laysa
o ja en nu zijn jullie ineens ook huis tuin en keuken psycholoog afgestudeerd?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk toch eerder dat het een dwangbuis wordt als ik zo al jou posten lees.
Jij en dan ga ik je verplegen als een moederquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:04 schreef littlemamita het volgende:
[..]
o ja en nu zijn jullie ineens ook huis tuin en keuken psycholoog afgestudeerd?
Lees je eigen postten eens na, alsof die allemaal zo intelect onderbouwd zijn...
bla bla di bla!!!
maar ik wil wel wedden wie komt er eerder in een dwangbuis jij of ik??!!!
maar als ik oud ben een jaartje of 80, en dan nog steeds een beetje gek im kopf, mag ik dan met mijn bloemetjes jurk in zo'n dwang jasje?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk toch eerder dat het een dwangbuis wordt als ik zo al jou posten lees.
Je kan wel merken dat de handelsgeest je in het bloed zitquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:04 schreef littlemamita het volgende:
Je wil wel vaak wedden he? Heb je misschien ook een gokverslaving?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:04 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Lees je eigen postten eens na, alsof die allemaal zo intelect onderbouwd zijn...
bla bla di bla!!!
oh ok top dan wil ik wel!!!!!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:05 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Jij en dan ga ik je verplegen als een moeder
Ik wil wedden! Ben dol op spelletjes...waar wedden we om? Pammetjes? Wiet? Bloemetjes-dwangbuizen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:04 schreef littlemamita het volgende:
[..]
bla bla di bla!!!
Beter een gok verslaving dan dingen zien die er niet zijnquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je wil wel vaak wedden he? Heb je misschien ook een gokverslaving?
wil je mijn verslavingene weten?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je wil wel vaak wedden he? Heb je misschien ook een gokverslaving?
Zeg, heb je de film "Misery" wel eens gezien?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:05 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Mamma Mooiiiiiiiiiiiiiiquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:05 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Moet ik wel kunnen combineren met m'n andere pleeg activiteitenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:06 schreef littlemamita het volgende:
[..]
oh ok top dan wil ik wel!!!!!
Nopequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:09 schreef Jurk het volgende:
[..]
Zeg, heb je de film "Misery" wel eens gezien?
ik zit hier niet om intelect onderbouwd te zijn, maar om zulke figuren als jou een beetje te volgen voor mijn scriptie die in boekvorm uit wordt gegeven, ook te bestellen via Bol & e.c.i. en natuurlijk moet ik alles nog netjes uitwerken maar ben nu aan hoofdstuk 4, hoofdstuk 5 daar begin ik morgen wel weer aan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:04 schreef littlemamita het volgende:
[..]
bla bla di bla!!!
Ben benieuwd hoe je dat laatste in praktijk brengt!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:08 schreef littlemamita het volgende:
[..]
wil je mijn verslavingene weten?
shop a holic, vooral shoes.
pillen maar dan die kalmerende.
en mensen zieken die denken dat ze veel beter dan paupers!
dat laatste is nog wel mijn grootste verslaving!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |