je lijkt mijn moeder wel. Zij begint er ook steeds over.quote:
ja, dan word je wel vanzelf oud. FIGHT IT!!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik woon niet voor niets in rusthuis voor oude mannen
jij bent wel een nachtbraker?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
onzin jij kunt nog best een nachtje doorhalen
ik werk ook in de avonden, dus mijn ritme ligt ook iets andersquote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
omg!! ik dacht dat het iets ludieks was, maar that bitch is serious.![]()
en die uitspraak.
Kreeg een beetje Que si, que no smaak ervan. O ja, Jody B.
Zelfs ik kan horen dat het een nederlander isquote:
"Queen of the Night" is an uptempo rock-pop-dance number, with Houston expressing how she "rules the club scene," proclaiming herself "queen of the night."quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:07 schreef Desmonkey het volgende:
Whitney zingt over een hoer..toch?:
"Cause I'm the queen of the night
The queen of the night
Oh yeah, oh yeah, oh yeah!!"
Ja, die zanger had waarschijnlijk ook geen microfoon bij zijn cursus.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zelfs ik kan horen dat het een nederlander is
Tis nog net geen zanger bobquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:40 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
kheb et gevonden
POR DIOS wat een stront![]()
en die jongen van die Toverbal.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Tis nog net geen zanger bob
Die is hier toen in de stad met eieren bekogeldquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:58 schreef mike_hunt het volgende:
Kreeg een beetje Que si, que no smaak ervan. O ja, Jody B.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Die is hier toen in de stad met eieren bekogeld![]()
Geen ideequote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
oooooo is eigenlijk wel heel triest als artiest zijnde.
Is ie muziekaal nog actief?
o, ik dacht dat je de Greatest Hits van 'em had.quote:
Hoe weet jij datquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, ik dacht dat je de Greatest Hits van 'em had.![]()
Zeur nietquote:
Goedgoed, ik heb vandaag helemaal voor mijzelf gekooktquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoi, popje!![]()
Hoe is het met jou dan?
heb geen van alles afgeluisterdquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:48 schreef MisterO het volgende:
Ik vermaak me hiermee wel at the moment![]()
David Guetta feat. Chris Willis - Gettin over ( Brand New Track 2009 ) ( David Guetta - One Love )HQ
Dacht je dat ik anders verwacht had?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb geen van alles afgeluisterd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |