Lees maar terugquote:
Wat denk je?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:42 schreef AMDB het volgende:
[..]
Aan den overkant? Wat moet dat betekenen?
Ik zou denken in Engeland, maar dat zegt nog niet bij welk bedrijf.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat denk je?Het is gewoon Nederlands. Er staat geen hoort Chinees in.
Ik zou zo daaronder kunnen vallen. Althans op mijn werk, mijn vestiging, word ik de Excel-goeroe genoemd.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:43 schreef AMDB het volgende:
Jaja, iemand in het vorige topic wou er niet meer komen omdat we het over echte ICT onderwerpen als Visio en Project hadden! En toen zei iemand dat ie blij moest zijn dat we het niet over excel hadden. Of zoiets.
Iig, Excel ICT'ers zijn de toekomst!
Nee, die zo ver weg....quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:44 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik zou denken in Engeland, maar dat zegt nog niet bij welk bedrijf.
Ik geef het opquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou zo daaronder kunnen vallen. Althans op mijn werk, mijn vestiging, word ik de Excel-goeroe genoemd.![]()
[..]
Nee, die zo ver weg....
Ik werk in Terneuzen, dat ligt (voor waar ik woon) aan de overkant (andere kant van de Westerschelde). Ik werk daar op financiële zaken van een administratiekantoor voor scholen.quote:
Ah, zeeland dus. Is daar wel iets te doen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik werk in Terneuzen, dat ligt (voor waar ik woon) aan de overkant (andere kant van de Westerschelde). Ik werk daar op financiële zaken van een administratiekantoor voor scholen.
quote:
quote:Is daar wel iets te doen?![]()
blijf dan maar weg.quote:Nee geintje, al zou ik er absoluut niet willen wonen.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:53 schreef jna het volgende:
Je zegt eens wat en het wordt meteen serieus genomen![]()
mn image
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:53 schreef jna het volgende:
mn image
Straks gaan mensen je nog als volwassene zien! Noes!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:53 schreef jna het volgende:
mn image
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |