Voor Hans Kraaij vind ik debiel nog best positief.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:13 schreef superjojo het volgende:
Conclusie: uitzending vol debielen, Hans Kraaij, Yvonne, Piet Paulusma, Lakeman en Scheringa. Ja, Paul Witteman niet nee.
Legitiem? Ga toch weg man! Ze liet duidelijk blijken dat ze geen ene donder snapt van het hele gebeuren. Dan ga je niet op zo'n aanvallende wijze vragen stellen..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:26 schreef Falco het volgende:
Legitieme vraag van Yvon Jaspers met leuke TV als gevolg
Inderdaad, het leek wel alsof ze nog even een goede vraag moest stellen omdat ze niks gezegd had verder. Ze zat er als een muurbloempje bij voor dat ze dat vroeg.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:50 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Legitiem? Ga toch weg man! Ze liet duidelijk blijken dat ze geen ene donder snapt van het hele gebeuren. Dan ga je niet op zo'n aanvallende wijze vragen stellen..
Mischien dat ze de diepte van de vraag niet begreep, maar ik had graag een antwoord van Lakenman gehad, hij is toch gedeeltelijk verantwoordelijk voor zowel banenverlies als spaargeld verlies. Ik had wel willen weten hoe hij die verantwoordelijkheid draagtquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:50 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Legitiem? Ga toch weg man! Ze liet duidelijk blijken dat ze geen ene donder snapt van het hele gebeuren. Dan ga je niet op zo'n aanvallende wijze vragen stellen..
Hij is/was niet verantwoordelijk voor het beleid en het handelen van de DSB Bank. Hij heeft enkel geconstateerd, en daar een advies aangehangen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:39 schreef zquing het volgende:
[..]
Mischien dat ze de diepte van de vraag niet begreep, maar ik had graag een antwoord van Lakenman gehad, hij is toch gedeeltelijk verantwoordelijk voor zowel banenverlies als spaargeld verlies. Ik had wel willen weten hoe hij die verantwoordelijkheid draagt
Man met zijn kennis zou moeten weten wat voor gevolgen er aan zouden kunnen hangen, hij had voorzichtiger te werk moeten gaan. Je kan niet dingen gaan roepen en geen verantwoording afdragen voor de gevolgen daarvanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:51 schreef NvM het volgende:
[..]
Hij is/was niet verantwoordelijk voor het beleid en het handelen van de DSB Bank. Hij heeft enkel geconstateerd, en daar een advies aangehangen.
Ik had nog nooit van de beste man gehoord. Als er niet veel meer aan de hand was bij de DSB had iedereen hem uitgelachen. Feit is dat het niet helemaal goed ging daar.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:54 schreef zquing het volgende:
[..]
Man met zijn kennis zou moeten weten wat voor gevolgen er aan zouden kunnen hangen, hij had voorzichtiger te werk moeten gaan. Je kan niet dingen gaan roepen en geen verantwoording afdragen voor de gevolgen daarvan
Hahaha, dat commentaar ook.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:22 schreef Paul het volgende:
Hehhhehehe ik had dat filmpje gestuurd naar geenstijl wat een baas ben ik toch
http://www.dumpert.nl/med(...)_vuist_op_tafel.html
quote:POTJANDORIE YVON STOMME EMO MAAK ME NIET BOOS JA
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:24 schreef Basilicumman het volgende:
[..]
Hahaha, dat commentaar ook.
[..]
Ja dat is het juiste woord "Libelle-muts"! Wat een achterlijke kuthoer is het. Met die altijd gemaakte vrolijkheidquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
Yvon Jaspers is zo'n Libelle-muts die denkt dat ze overal verstand van heeft. Heeft zich niet verdiept in de DSB-zaak, heeft nog nooit van Lakeman gehoord, laat hem tot vier of vijf keer toe niet uitpraten omdat ze uit alle macht zo'n Boer zoekt vrouw-vraag "Hoe voelde u zich" erdoor wil drukken. En dan schrikken als zo'n man tegen je uitvalt![]()
Zij is een blatend schaap dat ze in de wei bij zo'n boer hadden moeten achterlaten.
Hear hear!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:43 schreef capricia het volgende:
nog even en we moeten medelijden met de dsb hebben...
Matthijs, als je dit leest: Yvon NIET meer uitnodigen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:40 schreef DrDentz het volgende:
En ik vind Boer Zoekt Vrouw een slap kloteprogramma.
Ik heb 0,0 medelijden met al die DSB-stakkers, net zoals ik die Icesave-debielen liever niet gecompenseerd zie worden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:43 schreef capricia het volgende:
nog even en we moeten medelijden met de dsb hebben...
Dit was nou juist het enige dat ze goed deed....quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 03:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je druk maken over een zwaar irrealistisch programma als HNTM en dan niet kijken omdat ze weer aan je vooroordelen voldoen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |