quote:
quote:
quote:
How I met your motherquote:
Die serie vind ik wel leuk, maar al die mensen die die quotes gaan herhalen en dan heel hard lachen zijn inderdaad sneu. Vooral díe quotequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:37 schreef RickoKun het volgende:
[..]
How I met your mother
Mensen die het hilarisch vinden om LEGEN-WAIT FOR IT-DARY te zeggen, omdat die HOMO dat zegt
In het echte leven buiten internet rondstrooien met citaten uit films of tv-series is inderdaad achterlijk. Net zo erg als dat je midden in een winkelcentrum hardop LOL zou roepenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:37 schreef RickoKun het volgende:
[..]
How I met your mother
Mensen die het hilarisch vinden om LEGEN-WAIT FOR IT-DARY te zeggen, omdat die HOMO dat zegt
Net zolang als met the A-team en the Golden Girls, vrees ik.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:53 schreef Fascination het volgende:
Hoe lang worden we nog gekweld met die kutserie.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:57 schreef r8ality het volgende:
klacht: Friends![]()
![]()
![]()
Subklacht: TS kan niet typen.
Die zou ik toch stiekem wel een keer willen gevenquote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:44 schreef r8ality het volgende:
[..]
Die zou ik toch stiekem wel een keer willen geven. Zolang ze d'r bek maar houdt
.
Dank je wel voor je mening.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:50 schreef SonyTRV420E het volgende:
Friends is grappig maar Phoebe vind ik helemaal niks.
Chandler, Ross en Joey vind ik de grappigste Rachel gaat ook wel maar de rest wat minder.
Waar heb jij in hemelsnaam de laatste jaren Golden Girls gezien?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:54 schreef rozenijlpaard het volgende:
Net zolang als met the A-team en the Golden Girls, vrees ik.
Oh zijn ze daar eindelijk mee gestopt dan?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:30 schreef Zapper het volgende:
[..]
Waar heb jij in hemelsnaam de laatste jaren Golden Girls gezien?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:50 schreef SonyTRV420E het volgende:
Friends is grappig maar Phoebe vind ik helemaal niks.
Chandler, Ross en Joey vind ik de grappigste Rachel gaat ook wel maar de rest wat minder.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |