Wat een lapzwans moet je dan zijn. Je ouders betalen je vreten en alles dus is een wajong een extra. Zijn ook genoeg bijbaantjes.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:43 schreef Rasher het volgende:
Die uitkering stelt geen zak voor. De helft van het minimumloon ofzo? Normale uitkering is al niks, maar Wajong is echt een dieptepunt.
Snap je het punt niet?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:43 schreef Rasher het volgende:
Die uitkering stelt geen zak voor. De helft van het minimumloon ofzo? Normale uitkering is al niks, maar Wajong is echt een dieptepunt.
Dat hangt er vanaf voor hoeveel je afgekeurd word.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:43 schreef Rasher het volgende:
Thuiswonend en een Wajong?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:44 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Wat een lapzwans moet je dan zijn. Je ouders betalen je vreten en alles dus is een wajong een extra. Zijn ook genoeg bijbaantjes.
er is genoeg werk. Loop maar een uitzendbureau binne.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:41 schreef Hardrebel het volgende:
ik vind dat tot je 18 je ouders verantwoordelijk voor je zijn. Dus Wajong kan wel worden afgeschaft. Waarom zou een teenager nu een uitkering moeten hebben.
1000 netto voor niets doen? Kan ik me niet voorstellen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:48 schreef wise het volgende:
[..]
er is genoeg werk. Loop maar een uitzendbureau binne.
Maarja lekker thuis hangen en dan 1000netto krijgen is ook niet niks.
gelukkig werk ik en krijg ik het dubbele
Dat dus.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:46 schreef kikoooooo het volgende:
Mensen die niet kunnen werken, verdienen gewoon een uitkering, klaar. Als je dat niet aanstaat, moet je maar naar een ander land verhuizen dat geen verzorgingsstaat is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |