quote:
Luikquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:09 schreef o.us het volgende:
Brussel
Je komt daar en je weet niet waar en wanneer je Nederlands kan spreken.
Dat is waar, ik praat tegen iedereen Nederlands. Als ik iets wil vragen doe ik dat in het Nederlands en als ze mij niet begrijpen loop ik door of lach ik hen uitquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:09 schreef o.us het volgende:
Brussel
Je komt daar en je weet niet waar en wanneer je Nederlands kan spreken.
Het nieuwe station van Luikquote:
Voor de rest blijft het natuurlijk wel een kuttopic...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:08 schreef o.us het volgende:
Het valt me op dat jij geen anti-klachten hebt gebruikt. Dat is al een stap in de goede richting.
Zo hoort het ook!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:11 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Dat is waar, ik praat tegen iedereen Nederlands. Als ik iets wil vragen doe ik dat in het Nederlands en als ze mij niet begrijpen loop ik door of lach ik hen uit
Morgenquote:
Dat is me mooi zegquote:
Pik dan ook eens een wedstrijd van Standard De Liege meequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:14 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Dat is me mooi zeg, ben met school langs Luik gereden, wil zeker weer een keer terug
Mijn favo clubquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:14 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Pik dan ook eens een wedstrijd van Standard De Liege mee
Geen idee, ik woon andere kant van het landquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:16 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Mijn favo clubtoen reed ik langs het Sclessin, machtig mooi stadion! Waar zit de fanshop daar eigenlijk wil namelijk op en neer om shirtjes te halen
Gaat moeilijk he, van Den Haag...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:16 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Mijn favo clubtoen reed ik langs het Sclessin, machtig mooi stadion! Waar zit de fanshop daar eigenlijk wil namelijk op en neer om shirtjes te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |