bonjourquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:09 schreef john-frusciante het volgende:
bonjour allemaal![]()
LL weer warm en hitsig
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, blussen jij!
Met je Haakarmvoertuig
John bornoquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:09 schreef john-frusciante het volgende:
bonjour allemaal![]()
LL weer warm en hitsig
Hij is nieteens thuis gekomen vanachtquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, blussen jij!
Met je Haakarmvoertuig
want ik ben een container?quote:
hoe weet jij dat mijn tamp een haak heeft, en een kleine arm isquote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:15 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
hoe weet jij dat mijn tamp een haak heeft, en een kleine arm is
Ik wil nog wel eens lekkenquote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb hem foto's gestuurd
Grapje
[..]
Ik wil nog wel eens lekken
mogguhquote:* kijkt fluitend omhoog heenOp woensdag 14 oktober 2009 11:20 schreef marcb1974 het volgende:
Smorgens![]()
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:15 schreef john-frusciante het volgende:
hoe weet jij dat mijn tamp een haak heeft, en een kleine arm is
Daar stond ook dat bedrijfslogo opquote:
Jammer hoor...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het beste idee van Nederland!
shit, de inschrijvingen zijn gesloten
Same herequote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jammer hoor...
zo het lijkt wel alsof ik werk vandaag...
Ah, das niks... moet je ze maar in thee soppenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Same here
Ben ik toch de kaas vergeten voor mn lunch
Droge crackers dan maar
Hey, jij ook weer hier?quote:
moet jij door omstandigheden niet thuis lunchen danquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Same here
Droge crackers dan maar
anders word je dik he, skinnyquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Same here
Droge crackers dan maar
Neequote:
Mogguhquote:
Die smaken niet in thee/koffiequote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, das niks... moet je ze maar in thee soppen
Gelukkig ben ik mn ham en kaas niet vergeten
JF is niet thuisquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
moet jij door omstandigheden niet thuis lunchen dan
mogguhquote:
Jah iddquote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:13 schreef Ladylike het volgende:
Hij is nieteens thuis gekomen vanacht![]()
was helemaal alleen thuis
en bang dat ik was.. verkrachters enzo![]()
alleen hebben ze niet doorgehad dat mn raam open stond en ik speciaal de achterdeur van het slot gedaan had![]()
wokquote:
LLquote:
ga je trouwen?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:46 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
yup ik heb in mijn ouderlijk huis geslapen,
Je nam niet opquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wok
[..]
LL![]()
en dan bel je me niet![]()
als ik de keus heb kruip ik toch het liefst tegen de billen van mijn vrouw in plaats van alleen in bed.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:46 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
yup ik heb in mijn ouderlijk huis geslapen,
dan moet je een smaakjesthee gebruikenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh
[..]
Die smaken niet in thee/koffie
[..]
JF is niet thuis
Hij moest eigenlijk met de brommer, ik was al met de auto naar huisquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als ik de keus heb kruip ik toch het liefst tegen de billen van mijn vrouw in plaats van alleen in bed.
of had je teveel gezopen en mocht je niet mee?
GMTAquote:
quote:Je nam niet op
nee fall out 3 is een zeer verslavend spel, voor dat ik het wist was het al half2quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als ik de keus heb kruip ik toch het liefst tegen de billen van mijn vrouw in plaats van alleen in bed.
of had je teveel gezopen en mocht je niet mee?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:51 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee fall out 3 is een zeer verslavend spel, voor dat ik het wist was het al half2![]()
dus schattebout gebeld en gezegd ik blijf maar hier pitten, ik zou met de brommer naar huis gaan
spelletjes kunnen echt verslavend zijnquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:51 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee fall out 3 is een zeer verslavend spel, voor dat ik het wist was het al half2![]()
dus schattebout gebeld en gezegd ik blijf maar hier pitten, ik zou met de brommer naar huis gaan
dat is wel weer lief geweestquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
schattebout lag al te maffen
Ben wel even naar beneden gegaan om de achterdeur op slot te doen (had um voor jou open gelaten) en het licht uit te doen (lampje brandde zodat je niet in een kil donker huis zou thuiskomen)
Dus je oefent eerst op racen, en dan doe je dat niet???quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:51 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Bij je ouders gamen? Interessant...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:51 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ik ben liefquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is wel weer lief geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus je oefent eerst op racen, en dan doe je dat niet???
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben liefhoaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Volgens mij is het geen racespelquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
door onze persoonlijke financiele krisis eten we bij mn schoonouders. Om dan na een half uur weer te gaan is ook zo lullig, bovendien was zn ma alleen thuisquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Bij je ouders gamen? Interessant...
en een klein voordeel is die gigantische tv waar de pc op is aangeslotenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
door onze persoonlijke financiele krisis eten we bij mn schoonouders. Om dan na een half uur weer te gaan is ook zo lullig, bovendien was zn ma alleen thuis
Hard rennen en schieten dan. Nog beter, had hij veilig naar huis gekund, want hij kan al schietenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Volgens mij is het geen racespel
[..]
het is geen racespelquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
1 een betere computerquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Fallout klinkt ook als een racespel.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, vandaar... ik ben gister ook bij mn ouders geweest, maar dat was juist meer om hun financiele situatie even wat te verbeternquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Volgens mij is het geen racespel
[..]
door onze persoonlijke financiele krisis eten we bij mn schoonouders. Om dan na een half uur weer te gaan is ook zo lullig, bovendien was zn ma alleen thuis
Ik zie de link tussen de twee links nietquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:20 schreef john-frusciante het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fallout_(computerspel)
http://www.depers.nl/opme(...)t-in-supermarkt.html
Wist je dat je met die tweede link ook prima hier terecht kan:quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:20 schreef john-frusciante het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fallout_(computerspel)
http://www.depers.nl/opme(...)t-in-supermarkt.html
smakelijkquote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:29 schreef marcb1974 het volgende:
Even een link dumpen
http://www.hln.be/hln/nl/(...)urste-SUV-ooit.dhtml
dat moet ik onthoudenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Wist je dat je met die tweede link ook prima hier terecht kan:
http://frontpage.fok.nl/submit/form ?
nja ik wilde niet spammen dus geen overeenkomstquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik zie de link tussen de twee links niet
na een halfuur weg gaan is wel lullig.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
opgestuurdquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Wist je dat je met die tweede link ook prima hier terecht kan:
http://frontpage.fok.nl/submit/form ?
ma pokert onlinequote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
na een halfuur weg gaan is wel lullig.
dus dan maar gaan zitten gamen
Fhaakequote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:34 schreef Fha het volgende:
helluh
Drukdrukdrukdruk.. gelukkig eerder klaar op school.. kan ik thuis lekker verder. Dus nu eerst snel aan een verslag beginnen een paar uurtjes en dan daarna mijn schoonmaak klanten bellen om afspraken te maken. Dat doe ik lekker als laatst want anders gaan ze nog eisen dat ik vandaag nog even vier uur kom schoonmaken en daar heb ik helemaaaal geen zin in/tijd voor vandaag
ik was ook half elf begonnen ofzo, toen was mijn ma aan het pokerenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
na een halfuur weg gaan is wel lullig.
dus dan maar gaan zitten gamen
je was me net voorquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ma pokert online
tis of tv kijken of gamen
Ow en terug van lunch
fhaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:34 schreef Fha het volgende:
helluh
Drukdrukdrukdruk.. gelukkig eerder klaar op school.. kan ik thuis lekker verder. Dus nu eerst snel aan een verslag beginnen een paar uurtjes en dan daarna mijn schoonmaak klanten bellen om afspraken te maken. Dat doe ik lekker als laatst want anders gaan ze nog eisen dat ik vandaag nog even vier uur kom schoonmaken en daar heb ik helemaaaal geen zin in/tijd voor vandaag
Lieverdquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:34 schreef Fha het volgende:
helluh
Snelheid, I haz itquote:
Fhaatjequote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:34 schreef Fha het volgende:
helluh
LLquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ma pokert online
tis of tv kijken of gamen
Ow en terug van lunch
Flesjequote:
sterktequote:
quote:
Ben je verhuisd naar Amerika?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
dadelijk inkopen gaan doen voor halloween
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Ben je verhuisd naar Amerika?
Pff.. soms is psychologie wel een hoop gezwets in de ruimte zeg
Voor welk schap werd deze man betrapt?quote:
d) Pruimenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor welk schap werd deze man betrapt?![]()
a) Lectuur voor volwassenen
b) Knakworsten
c) Komkommers
d) Anders, namelijk.......
d) Vaselinequote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
b) Knakworsten
c) Komkommers
d) mosselenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
b) Knakworsten
c) Komkommers
d) hele grote bloemkolenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
b) Knakworsten
c) Komkommers
waarschijnlijk toch bij de groente en fruit afdeling.quote:
Jaja. Ga jij nou maar je banaan in je vrouw dr pruim perenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
waarschijnlijk toch bij de groente en fruit afdeling.
pruimen, komkommers, bloemkolen, meloenen
Heul niet, ik zei vaselinequote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
waarschijnlijk toch bij de groente en fruit afdeling.
pruimen, komkommers, bloemkolen, meloenen
Vind Muck het nou echt opwindend als je zo praat?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaja. Ga jij nou maar je banaan in je vrouw dr pruim peren.
Je moet niet vergeten dat Muck niet voor niets CUL-mod is geweest!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Vind Muck het nou echt opwindend als je zo praat?
Nee. Het is beroepsdeformatiequote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Vind Muck het nou echt opwindend als je zo praat?
Ja hoor, hij zit " ineens" weer klaarquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je moet niet vergeten dat Muck niet voor niets CUL-mod is geweest!
nee van slaquote:
Neuh, te kleinquote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja hoor, hij zit " ineens" weer klaar.
Wat? Ik kom net terug van lunchpauze en kon gewoon even snel kijken.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja hoor, hij zit " ineens" weer klaar.
dan heeft de vasline dus geen nutquote:
Daarom vind ik MPG niet lief, die doet de sla auwiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |