Bij Zavvi zit ik nu al 20 dagen te wachten op Fallout 3quote:
Ziek, wat een kneus, die verdient het niet om m gewonnen te hebben.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:34 schreef wolfrolf het volgende:
Fortune Hunter Editon kopeh???![]()
![]()
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=230387764484 Gratis verzending!!!!!!!!!!!11
Als ik er zoveel mee zou kunnen verdienen had ik 'm ook weg gedaanquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:04 schreef BlackStar2k het volgende:
[..]
Ziek, wat een kneus, die verdient het niet om m gewonnen te hebben.
Ik begin dan wel op normal ofzoquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Als ik de reacties zo lees op meerdere fora doe je er verstandig aan om meteen op hard te beginnen. Normaal schijnt nogal te makkelijk te zijn.
Weten we dat ook.
Zal wel aan de groothandel liggen waar ze de spellen inkopen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:58 schreef Hardrebel het volgende:
Waarom verkoopt gamehubs dit spel niet verdorie.
Daar verdien je indd niets op.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:17 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Zal wel aan de groothandel liggen waar ze de spellen inkopen.
Wij verkopen hem ook niet omdat onze inkoopprijs voor het spel ¤ 60 ex btw is bij onze groothandel.
Hij bood hem anders gewoon voor net geen 60 dollar aanquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:04 schreef BlackStar2k het volgende:
[..]
Ziek, wat een kneus, die verdient het niet om m gewonnen te hebben.
Als ik het merendeel van de reacties zo lees is er maar een conclusie: hard=normal.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik begin dan wel op normal ofzoBen niet bepaald wat je noemt een hardcore gamer
Die forum figuren waarschijnlijk wel
Normal is niet makkelijk, is gewoon het normal van UC1.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Als ik de reacties zo lees op meerdere fora doe je er verstandig aan om meteen op hard te beginnen. Normaal schijnt nogal te makkelijk te zijn.
Weten we dat ook.
Een aantal op Gaf beweren echter dat dit niet het geval is. En die hebben het spel al een x aantal keren uitgespeeld.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:28 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Normal is niet makkelijk, is gewoon het normal van UC1.
Volgens de folder van MM 59 euries. Verder weet ik niet of je deze week richting je cluppie gaat maar het kan nog goedkoper. Bij Saturn verkopen ze 'm deze week voor 49 euro.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Is dit een goed spel ja? Wat kost hij bij de FRS en de MM?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |