Sorry maar je speelt deel 1 echt niet in een uurtje of zes zeven uit (misschien als je makkelijk neemt en geen enkele schat opzoekt) maar als je het spel speelt zoals het moet ben je echt wel langer bezig.quote:Het eerste deel heb je in 6/7 uur uitgespeeld dus met nog een kleine 4 dagen te gaan zou ik het serieus overwegen.
Ja joh. Laten we met de release van deel 2 voor de deur ook nog maar eens alle treasures zoeken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:58 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Sorry maar je speelt deel 1 echt niet in een uurtje of zes zeven uit (misschien als je makkelijk neemt en geen enkele schat opzoekt) maar als je het spel speelt zoals het moet ben je echt wel langer bezig.
Al mijn bestellingen heb ik tot dusver steeds binnen 2 dagen ontvangen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:01 schreef torn_Machina het volgende:
Vandaag is mijn exemplaar bij blahdvd verstuurd.
Nu nog hopen dat het deze week wordt afgeleverd.
Paypall?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Al mijn bestellingen heb ik tot dusver steeds binnen 2 dagen ontvangen.
Nope. CC only.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
quote:Dispatch estimate: 15 Oct 2009
Ja, want als de Spits het zegt, moet het wel goed zijnquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:53 schreef Viking84 het volgende:
hij kreeg een erg positieve beoordeling in de Sp!ts vorige week, dus ik ben erg benieuwd!.
Idd, die mensen van de Sp!ts hebben er écht verstand vanquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:55 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja, want als de Spits het zegt, moet het wel goed zijn
Altijd apart bestellen bij die toko. Ik heb ooit 2 weken na release pas een DVDbox gekregen, omdat ik nog een andere DVD had besteld die later uitkwam.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:52 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Binnen? Holy shit. Amazon.co.uk heeft nog geen eens verstuurd (al heb ik er ook een headset bij besteld).
[..]
![]()
Zavvi ook nog niet...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:52 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Binnen? Holy shit. Amazon.co.uk heeft nog geen eens verstuurd (al heb ik er ook een headset bij besteld).
[..]
![]()
Dat kun je zelf aanvinken. Als jij zo cheap-ass bent dat je alles in een keer wilt ontvangen (bespaart verzendkosten) dan is dat je eigen schuldquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Altijd apart bestellen bij die toko. Ik heb ooit 2 weken na release pas een DVDbox gekregen, omdat ik nog een andere DVD had besteld die later uitkwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |