IJskast is gewoon een oud woord.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oneens, want ijs zit niet in een koelkast. Ijs is onder nul en staat derhalve in een vrieskast
Nee, dit is deel 1quote:
We zijn nu bij 2 keer de helft. Heb het zelf nagerekend.quote:
donequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, dit is deel 1
en we staan niet centraal
Juup is zeker de enigste.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:44 schreef FUFR het volgende:
nu weet ik het zeker, Juup is de enigSTE normale in dit topique
2 keer de helft is 418quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
We zijn nu bij 2 keer de helft. Heb het zelf nagerekend.
dat had ik je zonder af te studeren ook wel kunnen vertellenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:43 schreef Inu het volgende:
Rechter: Wilders onterecht geweigerd:-Wilders-onterecht-geweigerd.html
Een vriendin van me is een paar maanden terug hierop afgestudeerd en tot dezelfde conclusie gekomen. Ze heeft haar scriptie nog aangeboden aan de PVV, maar nooit meer iets van gehoord. Stomme PVV
Zo cute en latent autistisch somsquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
IJskast is gewoon een oud woord.Voor de uitvinding van de moderne koelkast koelden mensen hun eten met blokken ijs, in een speciale kast... de ijskast.
(omg ik reageer serieus)
Centraal is beneden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:46 schreef FUFR het volgende:
ik heb nooit begrepen wat Centraal staan inhoud..
Er studeren elk jaar heel veel juristen af, vond het wel een origineel onderwerpquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat had ik je zonder af te studeren ook wel kunnen vertellen
what a waste of time voor die meid
*tekent een grote cirkel om FUFRt*quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:46 schreef FUFR het volgende:
ik heb nooit begrepen wat Centraal staan inhoud..
Ze had beter kunnen onderbouwen waarom het vliegtuig in de noordzee had moeten stortenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:47 schreef Inu het volgende:
[..]
Er studeren elk jaar heel veel juristen af, vond het wel een origineel onderwerpEn zij heeft het onderbouwd met wetten enzo he
Daar zijn vast geen wetten voorquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ze had beter kunnen onderbouwen waarom het vliegtuig in de noordzee had moeten storten
Goed hoor, probeer het morgen nog een keer.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:52 schreef -moppie- het volgende:
Hoe is het met Lola?
kosten de pillekesquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:54 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Goed hoor, probeer het morgen nog een keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |