IJskast is gewoon een oud woord.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oneens, want ijs zit niet in een koelkast. Ijs is onder nul en staat derhalve in een vrieskast
Nee, dit is deel 1quote:
We zijn nu bij 2 keer de helft. Heb het zelf nagerekend.quote:
donequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, dit is deel 1
en we staan niet centraal
Juup is zeker de enigste.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:44 schreef FUFR het volgende:
nu weet ik het zeker, Juup is de enigSTE normale in dit topique
2 keer de helft is 418quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
We zijn nu bij 2 keer de helft. Heb het zelf nagerekend.
dat had ik je zonder af te studeren ook wel kunnen vertellenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:43 schreef Inu het volgende:
Rechter: Wilders onterecht geweigerd:-Wilders-onterecht-geweigerd.html
Een vriendin van me is een paar maanden terug hierop afgestudeerd en tot dezelfde conclusie gekomen. Ze heeft haar scriptie nog aangeboden aan de PVV, maar nooit meer iets van gehoord. Stomme PVV
Zo cute en latent autistisch somsquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
IJskast is gewoon een oud woord.Voor de uitvinding van de moderne koelkast koelden mensen hun eten met blokken ijs, in een speciale kast... de ijskast.
(omg ik reageer serieus)
Centraal is beneden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:46 schreef FUFR het volgende:
ik heb nooit begrepen wat Centraal staan inhoud..
Er studeren elk jaar heel veel juristen af, vond het wel een origineel onderwerpquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat had ik je zonder af te studeren ook wel kunnen vertellen
what a waste of time voor die meid
*tekent een grote cirkel om FUFRt*quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:46 schreef FUFR het volgende:
ik heb nooit begrepen wat Centraal staan inhoud..
Ze had beter kunnen onderbouwen waarom het vliegtuig in de noordzee had moeten stortenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:47 schreef Inu het volgende:
[..]
Er studeren elk jaar heel veel juristen af, vond het wel een origineel onderwerpEn zij heeft het onderbouwd met wetten enzo he
Daar zijn vast geen wetten voorquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ze had beter kunnen onderbouwen waarom het vliegtuig in de noordzee had moeten storten
Goed hoor, probeer het morgen nog een keer.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:52 schreef -moppie- het volgende:
Hoe is het met Lola?
kosten de pillekesquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:54 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Goed hoor, probeer het morgen nog een keer.
Net als de je-weet-wel-kater van Jan Jans en de kinderen. Die was ook vegetarier, want hij at alleen voer uit blik.quote:
Gevaarlijk, je bent vrouw en Artic is... um... tja... Artic.quote:
ik ben een vrouw jahquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:01 schreef Levitation het volgende:
[..]
Gevaarlijk, je bent vrouw en Artic is... um... tja... Artic.
ik sla deze overquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:01 schreef Levitation het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:01 schreef Levitation het volgende:
[..]
je kan er niks aan doen denk ik...zie SQquote:
hoe hoog (spaar me de Juup momentjes) staat de verwarming?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:09 schreef Levitation het volgende:
uhhmmm... om een of andere reden krijg ik nu rooie wangetjes.
Kan iemand mij uitleggen waarom?
Geen idee, het kastje hangt bij mijn limburgse collega's... gevarenzone waar ik liever niet kom.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hoe hoog (spaar me de Juup momentjes) staat de verwarming?
zit je weer op je werk te fokken?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
Geen idee, het kastje hangt bij mijn limburgse collega's... gevarenzone waar ik liever niet kom.
Vast niet zo hoog als de onzequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hoe hoog (spaar me de Juup momentjes) staat de verwarming?
Hebben jullie dat ding nog niet omlaag gehaald? Dit kan zo echt niet hoor, je moet je bijkeuken wel netjes afwerken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vast niet zo hoog als de onze
[ afbeelding ]
Het was Colt die er over begon toen. Toen postte hij nog niet in het eindhoventopicquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:31 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hebben jullie dat ding nog niet omlaag gehaald? Dit kan zo echt niet hoor, je moet je bijkeuken wel netjes afwerken.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:33 schreef ColtZ40 het volgende:
Waarom hangt de radiator tegen het plafon, waarom zit de kraan verkeerd om?
Ik ben nog steeds van mening dat hij te hoog hangt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het was Colt die er over begon toen. Toen postte hij nog niet in het eindhoventopic
Je weet dat plafond met een een "d" op het einde is, toch?quote:
Who cares?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:42 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds van mening dat hij te hoog hangt.
Toen niet, nu wel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
Je weet dat plafond met een een "d" op het einde is, toch?
mensen die plafon/plavon typen, ook al zo'n ergernisquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
Je weet dat plafond met een een "d" op het einde is, toch?
Die heeft 'm er zelf opgehangenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:46 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
De loodgieter die nu of laatst bij SQ in huis was.
hoe gebruik je dan je laptop als je TV erop staat?quote:
Nah, die zou ik geen tweede keer vragen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die heeft 'm er zelf opgehangen
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:49 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Nah, die zou ik geen tweede keer vragen.Termostaat ook tegen het plafond aan gemonteerd?
da's ook wel weer zo.quote:
Altijd handig.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
afmelding van monteur:
"Klant is reeds verholpen"
die monteur is een wit-rus?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
afmelding van monteur:
"Klant is reeds verholpen"
quote:"…onder zwembad en jacusie en coyvijver…"
quote:klant heeft abnoment geaneleerd
quote:kabel voor de woning op graven en op nieuwe binne voeren in meter kast . doorzetten naar anemer
Ah, da's iig duidelijker dan wat hier staat: Wat gebeurt er met mijn geld bij DSB?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:19 schreef Stormqueen het volgende:
BB hier, nav de hypotheekvraag van Levi gisteren:
Op de site van de DNB is te vinden dat ze je spaardeel verrekenen met de openstaande hypotheek.
Dat geld ben je dus niet kwijt (maar je kan het niet meer aftrekken van den belastingh).
Enne, Febster, je gaat ook een verhaaltje schrijven over ADHD medicijnen vs. studenten?.
quote:Wat gebeurt er met mijn lening of hypotheek?
De schuld blijft bestaan. DSB kan mogelijk een doorstart maken, maar het kan ook zijn dat een andere bank de schulden overneemt. U moet dus blijven betalen.
Mocht er behalve een krediet en/of hypotheek ook nog spaargeld bij de DSB Bank lopen, kan het zijn dat er een verrekening plaatsvindt. Dan wordt de schuld verminderd met het spaargeld. Als er dan een positief saldo overblijft, kan de rekeninghouder alleen dat deel claimen bij het depositogarantiestelsel. Of verrekening plaatsvindt, dient de DNB per geval te bekijken.
Nature heeft een artikel daarover geschreven en er is een student aan de Erasmus universiteit op aan het afstuderen, dus ja, ik schrijf daar een artikel over. Nature noemt het wellicht de cognitieve doorbraak van de 21e eeuw dusch ja, wel interessant imhoquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:19 schreef Stormqueen het volgende:
BB hier, nav de hypotheekvraag van Levi gisteren:
Op de site van de DNB is te vinden dat ze je spaardeel verrekenen met de openstaande hypotheek.
Dat geld ben je dus niet kwijt (maar je kan het niet meer aftrekken van den belastingh).
Enne, Febster, je gaat ook een verhaaltje schrijven over ADHD medicijnen vs. studenten?.
Welterusten.quote:
Wat ik natuurlijk weer niet gedaan heb (naar bed gaan), maar ik heb een excuus het is tornadoseizoen in mijn hoofd door alle ellende.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Welterusten.
Moet eigenlijk ook maar eens gaan slapen na het inspannende gesprek dat ik vanavond gehad heb.
ik ben gewoon onder de douche gaan staanquote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:43 schreef -moppie- het volgende:
Ik kon er vanochtend ook echt niet uit komen, moest trouwens krabben
Ja, dat was wel ff schrikken, dat krabben. Ik stond ook een beetje beteuterd te kijken bij de auto.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:43 schreef -moppie- het volgende:
En koud dat het was, staan Colt en de beestjes allemaal voor het raam te kijken hoe ik kou aan het lijden ben.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja, dat was wel ff schrikken, dat krabben. Ik stond ook een beetje beteuterd te kijken bij de auto.
Had jij nog zoveel plamuur van gisteren op jouw gezicht?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:43 schreef -moppie- het volgende:
Niet meer op de fiets?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja, dat was wel ff schrikken, dat krabben. Ik stond ook een beetje beteuterd te kijken bij de auto.
Hierboven ligt een jongedame die dat ook heeft, best lastig als ik moet voeden want ademen door haar neus gaat dan slecht of niet en dan wil zij ademen maar verslikt zich omdat zij haar mond vol voeding heeft.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:10 schreef Inu het volgende:
Lekker juist, die kouMorgen wel ff mn mutssjaal meenemen, want mn oren vroren er bijna af
![]()
En mn verkoudheid is nu helemaal aan het doorzetten, heb een snotneus en moet telkens hoesten
V. en ik waren samen aan het ramen krabben. Hij heeft vandaag een huur-duracell tot zijn beschikking en we hadden dus allebei bevroren ramen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:06 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En koud dat het was, staan Colt en de beestjes allemaal voor het raam te kijken hoe ik kou aan het lijden ben.
Lieve Juup, er zit nooit geen plamuur op mijn gezicht.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Had jij nog zoveel plamuur van gisteren op jouw gezicht?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:12 schreef Levitation het volgende:
[..]
V. en ik waren samen aan het ramen krabben. Hij heeft vandaag een huur-duracell tot zijn beschikking en we hadden dus allebei bevroren ramen.
Alleen is V. lui en haalt hij een gieter water om de ruit te ontdooien.Hij was duidelijk sneller klaar dan ik.
Kou sucks.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:10 schreef Inu het volgende:
Lekker juist, die kouMorgen wel ff mn mutssjaal meenemen, want mn oren vroren er bijna af
![]()
En mn verkoudheid is nu helemaal aan het doorzetten, heb een snotneus en moet telkens hoesten
Vandaag ff niet. Ben niet helemaal fit (PDS) en pak daarom wat vaker de auto.quote:
ik wil ookquote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:14 schreef -moppie- het volgende:
Levi, wij zijn het echt vaak met elkaar eens de laatste tijd.
Hap, hapquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Lieve Juup, er zit nooit geen plamuur op mijn gezicht.![]()
Ik gebruik dat spul niet, het enige wat je zou kunnen vinden is maskarra
PDS? Pre Depressive Syndrome? (ik verzin maar wat).quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:15 schreef Levitation het volgende:
[..]
Vandaag ff niet. Ben niet helemaal fit (PDS) en pak daarom wat vaker de auto.
Dat is zo sneu, zieke babytjes. Ze weten ook gewoon niet wat hun overkomtquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hierboven ligt een jongedame die dat ook heeft, best lastig als ik moet voeden want ademen door haar neus gaat dan slecht of niet en dan wil zij ademen maar verslikt zich omdat zij haar mond vol voeding heeft.
Ja, dan is kou idd ideaalquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:13 schreef Levitation het volgende:
[..]
Kou sucks.Tenzij het zonnig is, min 2 en er sneeuw ligt, dan mag het wel.
![]()
Verder moet het gewoon lente of zomer zijn.
Prikkelbare Darm Syndroom. Ik verzin het ook niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
PDS? Pre Depressive Syndrome? (ik verzin maar wat).
Oei, sterktequote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:17 schreef Levitation het volgende:
[..]
Prikkelbare Darm Syndroom. Ik verzin het ook niet.
Ik zat vanochtend naast iemand in de trein die zichzelf helemaal aan het plamuren wasquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:16 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nou ja, dat het even duidelijk is
Nou, sommige hebben het nodig.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:18 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik zat vanochtend naast iemand in de trein die zichzelf helemaal aan het plamuren wasWaarom snappen ze niet dat dat echt enorm te zien is en dat het lelijk is?
Ik heb echt geen idee, volgens mij zijn het van die onzekere trutjes.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:18 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik zat vanochtend naast iemand in de trein die zichzelf helemaal aan het plamuren wasWaarom snappen ze niet dat dat echt enorm te zien is en dat het lelijk is?
Ach, tja... het is voornamelijk lastig, niet heel ernstig. Merk alleen dat als ik echt last heb, zoals op het moment, het energie vreet. Heb dat altijd geprobeerd te negeren, maar dan putte ik mezelf volledig uit en kon ik vervolgens het weekend wel afschrijven, omdat ik dan gesloopt was.quote:
Je kreeg 's ochtends een hartverzakking?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:23 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Die ken je niet, ik heb het zeeland verhaal wel eens verteld. Ene Kim.....
Zoquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:26 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Je kreeg 's ochtends een hartverzakking?
Er was geen bed.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:27 schreef -moppie- het volgende:
[..]
en je bent heel snel weggerend, of haar het bed uitgeschopt of.. of..
bij jullie logerenquote:
ja hoorquote:
heerlijkquote:
Volgens mij gaat hij klussen.quote:
yuk. Eten zonder groenten is toch helemaal niet lekker?quote:
ik eet geen groente/fruitquote:
Jeetje, ik vind dat altijd rare mensen.quote:
Ik zou ook geen vegetarier kunnen zijn.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:39 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Jeetje, ik vind dat altijd rare mensen.![]()
Hetzelfde als echte vegetariers, ik mis de klik met ze.
precies, eten zonder vlees is niks, eten zonder groente is ook niks.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:40 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik zou ook geen vegetarier kunnen zijn.Maar geen groenten hou ik ook geen 2 dagen vol.
want?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:39 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Jeetje, ik vind dat altijd rare mensen.![]()
Hetzelfde als echte vegetariers, ik mis de klik met ze.
Precies zoals ik zeg, ik vind ze raar.quote:
ik wist dat dit ging komen...mijn stokpaardjequote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:42 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Precies zoals ik zeg, ik vind ze raar.
Ik denk dan altijd dat ze maar eens volwassen moeten worden. Ieder mens weet namelijk
dat je het nodig hebt
Artic doet het al tientallen jaren zonder groente dus...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:42 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Precies zoals ik zeg, ik vind ze raar.
Ik denk dan altijd dat ze maar eens volwassen moeten worden. Ieder mens weet namelijk
dat je het nodig hebt
Jeah right, je kunt natuurlijk ook gewoon iedere dag een vitaminepil slikken!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik wist dat dit ging komen...mijn stokpaardje![]()
Dat is namelijk een groot misverstand.
In bruin brood zitten al meer nuttige voedingsstoffen dan in gekookte groente
Mensen die groente eten hebben meer sexquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:46 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Artic doet het al tientallen jaren zonder groente dus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |