Ik zet iig niet mijn bulletje klaarquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zie huub veel gekke dingen doen als hij lazerus is ( lees 24/7) maar denk niet dat hij het met die dingo zou doen heur

De kuisheidsgordel zit nog steeds op slot voor jou en de sleutel is veilig weggeborgen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Legendarisch was die ja
Hoestie verder beeb? Vandaag een beetje lesbisch of kan ik 'm er eindelijk invrotten bij je?

quote:En nee, van mijn vrouw blijf je af!

De uitslag van de DNA-test horen we wel in RTL Boulevardquote:OT: Het is toch wel zeker he, dat Sophie niet van Brian is?

Omdat Brian de vader is. Die heeft het ook met Claire gedaan en het lijkt me logischer dat hij de vader is, want ik kan me niet voorstellen dat Huub enige potentie heeft om zich voort te planten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:59 schreef littlemamita het volgende:
Niks is zeker!
Alleen dat je geboren word en weer dood gaat, dat is zeker!
Dus wie zegt me dat Jaap niet de vader is????

maar een grapje misschien?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zou ik liegen tegen jou, mijn forumnymf?

echt zo'n "niet doen, niet doen, ik wil het zo graag" ractiequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De kuisheidsgordel zit nog steeds op slot voor jou en de sleutel is veilig weggeborgen.
[..]

Neuh, niet echtquote:
Hahaha.. wees maar goed bang!
[..]

Nouja als Sophie op een laaf lijkt dan weten we genoeg hequote:De uitslag van de DNA-test horen we wel in RTL Boulevard

Verwar je me nu met iemand die grapjes maakt?quote:

als er één een clown isquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Verwar je me nu met iemand die grapjes maakt?

Jij weet meer he !!!!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:21 schreef littlemamita het volgende:
goh zullen we er een weddenschap op zitten?
1)Wie denkt dat jaap de vader is? (dat zou wel de rijkste vader zijn, dus de slimste optie, naar mijn mening)!
2)wie denkt er dat brian de vader is???
3) Wie denkt er dat dennis de vader is???
of als laatste
4) wie denkt er dat huub de vader is?????
Ik denk dat johnny junior de mol de lul ehhh de verwekker is... want vader vader hoe kan je je zelf nou vader noemen als het kind net 3 maanden is????
Verwekker!
Ja dat is het goede woord!
een vader ben je pas als je voor je kind zorgt!
En dus niet alleen alimentatie betaald!

quote:

quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Fluister die es inm'n pm want ik peins me kapot!
 breek je hoofd er maar niet over hoor, volgde toen alleen maar wat topics aangaande recht en wat muziek en sport en zeker geen RLS.
  breek je hoofd er maar niet over hoor, volgde toen alleen maar wat topics aangaande recht en wat muziek en sport en zeker geen RLS.   

quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zou ik liegen tegen jou, mijn forumnymf?
 net zo makkelijk !
  net zo makkelijk !

ja klopt, sport ivm honkbal van huub of ie niet ergens als afleiding kon gaan scheidsen, en over muziek was om uit te zoeken ivm nowlive en buma stemra rechten ed...????quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:39 schreef Jian het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |