Niet zo sip! Of had je liever gehad dat moeder en dochter met lege handen achtergelaten zouden worden? Ja he, dat zou je wel willen he?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:29 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze alle spullen nog hoor.Althans ze schreef onlangs op haar hyves bij WWW dat ze kapot was van de salon leeghalen..Dus denk eerder dat ze alles opgeslagen heeft.
Het woord 'mam' zit in de titel, dus dan heeft het waarschijnlijk met littlemamita te maken.quote:
Alsof jouw niveau zo hoog ligt.quote:
Het is over. Dit kabinet is vastgelopen, als een oude auto die vastzit in het mulle zand. Het piept nog een beetje, het kraakt. Iedereen kan zien dat het beestje nooit meer een meter zal rijden. De accu is leeg. Het is voorbij. Voorzitter, het zou om te lachen zijn als het niet ging om de toekomst van Nederland. Dan kon je pret hebben om dat clubje hulpelozen dat angstig door de beslagen ruit naar buiten kijkt, hopend dat iemand ze kan vertellen welke kant ze opmoeten. Ze weten zelf, als je goed kijkt, dat er geen redden meer aan is. Dat ze alle verkeerde beslissingen hebben genomen en dat ze geen acht hebben geslagen op het bordje ‘moeras linksaf’. Maar ze gingen toch linksaf. Omdat hun ideologische TomTommetje al sinds de sixties staat afgesteld op ‘linksaf’. Ze kunnen niet anders. Wouter achter het stuur, André in het babyzitje en Jan Peter die alles best vindt zolang zijn partij maar voorin mag zitten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Boeien! Boeien! Interessant! Ik hang aan je lippen! Ga door! (vrij naar teeuwen)
Misschien strax nog een stukje uit de algemene begroting quoten?
Sterker nog"hij vertelde zelf dat hij in het Oldenzaalse uitgaansleven bekendstond als Huub van Krukkengooy..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
En sommigen keken al DGK voor de meute keek en hebben Huub zelf horen vertellen dat hij niet altijd even makkelijk was in de kroeg en andere "sociale" situaties.
Zijn "positie" bij honkbal was natuurlijk niet voor niets "Pain in the ass"....
Legendarisch was die jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is over. Dit kabinet is vastgelopen, als een oude auto die vastzit in het mulle zand. Het piept nog een beetje, het kraakt. Iedereen kan zien dat het beestje nooit meer een meter zal rijden. De accu is leeg. Het is voorbij. Voorzitter, het zou om te lachen zijn als het niet ging om de toekomst van Nederland. Dan kon je pret hebben om dat clubje hulpelozen dat angstig door de beslagen ruit naar buiten kijkt, hopend dat iemand ze kan vertellen welke kant ze opmoeten. Ze weten zelf, als je goed kijkt, dat er geen redden meer aan is. Dat ze alle verkeerde beslissingen hebben genomen en dat ze geen acht hebben geslagen op het bordje ‘moeras linksaf’. Maar ze gingen toch linksaf. Omdat hun ideologische TomTommetje al sinds de sixties staat afgesteld op ‘linksaf’. Ze kunnen niet anders. Wouter achter het stuur, André in het babyzitje en Jan Peter die alles best vindt zolang zijn partij maar voorin mag zitten.
Ze hebben nog geprobeerd wat ballast overboord te zetten. Mevrouw Vogelaar werd aan een boom gebonden, Aboutaleb stapte met al zijn paspoorten al uit in Rotterdam, Van Geel had het liefst de afslag Brabant gepakt om Commissaris van de Koningin te worden, Jan Peter roept steeds: “Ik wil naar Brussel” en Al Gore-papegaai mevrouw Cramer tettert vanaf de achterbank: “Niet zo hard rijden, dat is slecht voor de ijsberen!” De enige route die de PvdA voorstelt is om een paar extra rondjes te rijden op de grachtengordel.
Fluister die es inm'n pm want ik peins me kapot!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja daarvoor wel ! .... en heel ver daarvoor ook, maar dat was onder een andere naam
Scanman!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Fluister die es inm'n pm want ik peins me kapot!
ging het daarom? niet om postings ala deze?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Alsof jouw niveau zo hoog ligt.
Was meer tegen mij gericht.... Moet ik me dan op een Gert-niveau houden?
Ga ik wel opmerkingen maken over dat kind van hun.
Flikker toch een eindje op met je waarschuwing.
De ene mag kelder wel gebruiken in haar post en ik krijg bij een uitleg en hoe ik Huub zie in de toekomst een waarschuwing.
Nou ja, als jullie elkaar maar begrijpenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dus eigenlijk bedoel je te zeggen dat je een stinkende kut hebt met spinnenwebben?![]()
Die ruikt naar overtijdse haring enzo?
Ergo: er zit gewoon een nieuwe franchisenemer in die Schwarzkopf toko..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:43 schreef Elisa1958 het volgende:
[..]
Claire heeft haar zaak verkocht de inboedel daarvan. Het pand is een huurpand en daarvan is waarschijnlijk gewoon de huur opgezegd. Pand was geen eigendom van Claire.
En ver daarbuiten. Ook in Enschede zagwn ze hem niet graag komen. Maar dat mag je dan weer niet zeggen, waar hij toe in staat is. Iemand die zijn bek vol had over gaskamers enzo.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Sterker nog"hij vertelde zelf dat hij in het Oldenzaalse uitgaansleven bekendstond als Huub van Krukkengooy..
Echt?quote:
Toch ff verder lezenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ergo: er zit gewoon een nieuwe franchisenemer in die Schwarzkopf toko..
Ze is al jaren een standinquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niet zo sip! Of had je liever gehad dat moeder en dochter met lege handen achtergelaten zouden worden? Ja he, dat zou je wel willen he?
Ik zie huub veel gekke dingen doen als hij lazerus is ( lees 24/7) maar denk niet dat hij het met die dingo zou doen heurquote:
Zou ik liegen tegen jou, mijn forumnymf?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |