abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 19:33:26 #141
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_73657082
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 19:29 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Volgens mij heeft ze alle spullen nog hoor.Althans ze schreef onlangs op haar hyves bij WWW dat ze kapot was van de salon leeghalen.. Dus denk eerder dat ze alles opgeslagen heeft.
Niet zo sip! Of had je liever gehad dat moeder en dochter met lege handen achtergelaten zouden worden? Ja he, dat zou je wel willen he?
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_73657331
Nee we willen niet dat claire met lege handen achterblijft!
op haar hyves stond idd dat ze de salon heeft leegehaald, dus alles toppie!

En waar is Huub dan gebleven?
Bij zijn nieuwe scharrel of bij zijn bijna alles goedpratende familie?

Wie kan me ff bijkletsen???
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 19:43:18 #143
6941 APK
Factual, I think.
pi_73657438
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 19:26 schreef Marrije het volgende:

[..]

Waarom staat dit hier?
Het woord 'mam' zit in de titel, dus dan heeft het waarschijnlijk met littlemamita te maken.
Logisch, toch?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_73657488
klopt gaat over mij... mama mamita
pi_73657631
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:16 schreef remlof het volgende:
Hou het een beetje op niveau graag.
Alsof jouw niveau zo hoog ligt.
Was meer tegen mij gericht.... Moet ik me dan op een Gert-niveau houden?
Ga ik wel opmerkingen maken over dat kind van hun.
Flikker toch een eindje op met je waarschuwing.
De ene mag kelder wel gebruiken in haar post en ik krijg bij een uitleg en hoe ik Huub zie in de toekomst een waarschuwing.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 19:50:51 #146
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_73657716
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 17:31 schreef versabommie het volgende:

[..]

Boeien! Boeien! Interessant! Ik hang aan je lippen! Ga door! (vrij naar teeuwen)

Misschien strax nog een stukje uit de algemene begroting quoten?
Het is over. Dit kabinet is vastgelopen, als een oude auto die vastzit in het mulle zand. Het piept nog een beetje, het kraakt. Iedereen kan zien dat het beestje nooit meer een meter zal rijden. De accu is leeg. Het is voorbij. Voorzitter, het zou om te lachen zijn als het niet ging om de toekomst van Nederland. Dan kon je pret hebben om dat clubje hulpelozen dat angstig door de beslagen ruit naar buiten kijkt, hopend dat iemand ze kan vertellen welke kant ze opmoeten. Ze weten zelf, als je goed kijkt, dat er geen redden meer aan is. Dat ze alle verkeerde beslissingen hebben genomen en dat ze geen acht hebben geslagen op het bordje ‘moeras linksaf’. Maar ze gingen toch linksaf. Omdat hun ideologische TomTommetje al sinds de sixties staat afgesteld op ‘linksaf’. Ze kunnen niet anders. Wouter achter het stuur, André in het babyzitje en Jan Peter die alles best vindt zolang zijn partij maar voorin mag zitten.

Ze hebben nog geprobeerd wat ballast overboord te zetten. Mevrouw Vogelaar werd aan een boom gebonden, Aboutaleb stapte met al zijn paspoorten al uit in Rotterdam, Van Geel had het liefst de afslag Brabant gepakt om Commissaris van de Koningin te worden, Jan Peter roept steeds: “Ik wil naar Brussel” en Al Gore-papegaai mevrouw Cramer tettert vanaf de achterbank: “Niet zo hard rijden, dat is slecht voor de ijsberen!” De enige route die de PvdA voorstelt is om een paar extra rondjes te rijden op de grachtengordel.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_73657732
Met dit topic heb je geen R.L.S meer nodig
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 19:53:49 #148
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_73657818
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 17:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

En sommigen keken al DGK voor de meute keek en hebben Huub zelf horen vertellen dat hij niet altijd even makkelijk was in de kroeg en andere "sociale" situaties.
Zijn "positie" bij honkbal was natuurlijk niet voor niets "Pain in the ass"....
Sterker nog"hij vertelde zelf dat hij in het Oldenzaalse uitgaansleven bekendstond als Huub van Krukkengooy..
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 19:54:47 #149
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_73657856
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 19:50 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Het is over. Dit kabinet is vastgelopen, als een oude auto die vastzit in het mulle zand. Het piept nog een beetje, het kraakt. Iedereen kan zien dat het beestje nooit meer een meter zal rijden. De accu is leeg. Het is voorbij. Voorzitter, het zou om te lachen zijn als het niet ging om de toekomst van Nederland. Dan kon je pret hebben om dat clubje hulpelozen dat angstig door de beslagen ruit naar buiten kijkt, hopend dat iemand ze kan vertellen welke kant ze opmoeten. Ze weten zelf, als je goed kijkt, dat er geen redden meer aan is. Dat ze alle verkeerde beslissingen hebben genomen en dat ze geen acht hebben geslagen op het bordje ‘moeras linksaf’. Maar ze gingen toch linksaf. Omdat hun ideologische TomTommetje al sinds de sixties staat afgesteld op ‘linksaf’. Ze kunnen niet anders. Wouter achter het stuur, André in het babyzitje en Jan Peter die alles best vindt zolang zijn partij maar voorin mag zitten.

Ze hebben nog geprobeerd wat ballast overboord te zetten. Mevrouw Vogelaar werd aan een boom gebonden, Aboutaleb stapte met al zijn paspoorten al uit in Rotterdam, Van Geel had het liefst de afslag Brabant gepakt om Commissaris van de Koningin te worden, Jan Peter roept steeds: “Ik wil naar Brussel” en Al Gore-papegaai mevrouw Cramer tettert vanaf de achterbank: “Niet zo hard rijden, dat is slecht voor de ijsberen!” De enige route die de PvdA voorstelt is om een paar extra rondjes te rijden op de grachtengordel.
Legendarisch was die ja

Hoestie verder beeb? Vandaag een beetje lesbisch of kan ik 'm er eindelijk invrotten bij je?

En nee, van mijn vrouw blijf je af!

OT: Het is toch wel zeker he, dat Sophie niet van Brian is?
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_73657999
Niks is zeker!
Alleen dat je geboren word en weer dood gaat, dat is zeker!
Dus wie zegt me dat Jaap niet de vader is????
  Admin dinsdag 13 oktober 2009 @ 20:00:36 #151
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_73658056
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:44 schreef Jian het volgende:

[..]

Ja daarvoor wel ! .... en heel ver daarvoor ook, maar dat was onder een andere naam
Fluister die es inm'n pm want ik peins me kapot!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 20:01:49 #152
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_73658093
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 20:00 schreef yvonne het volgende:

[..]

Fluister die es inm'n pm want ik peins me kapot!
Scanman!
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 20:03:29 #153
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73658149
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 19:48 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Alsof jouw niveau zo hoog ligt.
Was meer tegen mij gericht.... Moet ik me dan op een Gert-niveau houden?
Ga ik wel opmerkingen maken over dat kind van hun.
Flikker toch een eindje op met je waarschuwing.
De ene mag kelder wel gebruiken in haar post en ik krijg bij een uitleg en hoe ik Huub zie in de toekomst een waarschuwing.
ging het daarom? niet om postings ala deze?
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 16:20 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Dus eigenlijk bedoel je te zeggen dat je een stinkende kut hebt met spinnenwebben?
Die ruikt naar overtijdse haring enzo?
Nou ja, als jullie elkaar maar begrijpen
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 20:05:57 #154
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_73658231
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:43 schreef Elisa1958 het volgende:

[..]

Claire heeft haar zaak verkocht de inboedel daarvan. Het pand is een huurpand en daarvan is waarschijnlijk gewoon de huur opgezegd. Pand was geen eigendom van Claire.
Ergo: er zit gewoon een nieuwe franchisenemer in die Schwarzkopf toko..
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_73658247
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 19:53 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Sterker nog"hij vertelde zelf dat hij in het Oldenzaalse uitgaansleven bekendstond als Huub van Krukkengooy..
En ver daarbuiten. Ook in Enschede zagwn ze hem niet graag komen. Maar dat mag je dan weer niet zeggen, waar hij toe in staat is. Iemand die zijn bek vol had over gaskamers enzo.
Dan wordt je bericht weggehaald door een gekleurd iemand die zelf een labiele user in bed weet te kletsen.
Dat komt dan te dicht bij de waarheid.
  Admin dinsdag 13 oktober 2009 @ 20:06:30 #156
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_73658255
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 20:01 schreef versabommie het volgende:

[..]

Scanman!
Echt?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_73658275
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 20:05 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Ergo: er zit gewoon een nieuwe franchisenemer in die Schwarzkopf toko..
Toch ff verder lezen
Love music!
pi_73658277
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 19:33 schreef versabommie het volgende:

[..]

Niet zo sip! Of had je liever gehad dat moeder en dochter met lege handen achtergelaten zouden worden? Ja he, dat zou je wel willen he?
Ze is al jaren een standin
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 20:08:24 #159
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_73658329
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 20:07 schreef Soury het volgende:

[..]

Ze is al jaren een standin
Ik zie huub veel gekke dingen doen als hij lazerus is ( lees 24/7) maar denk niet dat hij het met die dingo zou doen heur
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 20:08:48 #160
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_73658348
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 20:06 schreef yvonne het volgende:

[..]

Echt?
Zou ik liegen tegen jou, mijn forumnymf?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')