Je moet geen alcohol nemen bij die pammetjesquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:43 schreef littlemamita het volgende:
[..]
ja klopt, sport ivm honkbal van huub of ie niet ergens als afleiding kon gaan scheidsen, en over muziek was om uit te zoeken ivm nowlive en buma stemra rechten ed...????
Oh ja die bedoelen jullie.....!!!
uhm hoe heette die freak ook alweer????
Het is over duidelijk dat JIJ totaal niet weet waar ik het over heb....mooiii houden zo!!!!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Je moet geen alcohol nemen bij die pammetjes
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Geloof dat ik dat maar als een compliment beschouwquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:47 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Het is over duidelijk dat JIJ totaal niet weet waar ik het over heb....mooiii houden zo!!!!![]()
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:43 schreef littlemamita het volgende:
[..]
ja klopt, sport ivm honkbal van huub of ie niet ergens als afleiding kon gaan scheidsen, en over muziek was om uit te zoeken ivm nowlive en buma stemra rechten ed...????
Oh ja die bedoelen jullie.....!!!
uhm hoe heette die freak ook alweer????
Geloof nooit dat die "shrink" jou veel van die dingen tegelijk meegeeftquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:50 schreef littlemamita het volgende:
zullen we wedden om mijn voorraad pammetjes ????
hahahaha
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:49 schreef littlemamita het volgende:
Doe esquote:Dat maak ik nog altijd zelf wel uit!
Al vreet ik speed in combi met pammetjes!!!
SO????
Jezus, zo nu en dan lopen er wat vruchten op het forum rond ineens he?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:50 schreef littlemamita het volgende:
zullen we wedden om mijn voorraad pammetjes ????
hahahaha
Valt wel mee, toch ....quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jezus, zo nu en dan lopen er wat vruchten op het forum rond ineens he?
TEAM LIEKEquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:24 schreef Marrije het volgende:
Ok, hier is tie dan. . .
Poll: Tot welk team behoor jij?Team Huub Team Claire Team iemand anders
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Team Huub![]()
Daarom heb ik meerdere "hulpverleners" dus meer pammetjes, zo goed werken die hulpverleners (nog) niet samen!!!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Geloof nooit dat die "shrink" jou veel van die dingen tegelijk meegeeft
Hadden we kunnen weten....quote:
Ruilen met wat? de wat natuurlijke betaalmethodes?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:04 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Daarom heb ik meerdere "hulpverleners" dus meer pammetjes, zo goed werken die hulpverleners (nog) niet samen!!!
En op straat kan je ze ook kopen hoor of ruilen....!
Ja, is op de de Keileweg geen probleemquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:04 schreef littlemamita het volgende:
[..]
En op straat kan je ze ook kopen hoor of ruilen....!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |