Neuhquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:38 schreef 2cv het volgende:
Tara ! Naar Urecht jongen.
Carillon Domtoren speelt muziek uit Star Trek
Star Trek en Star Wars zijn dus niet hetzelfde ?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Neuh
Daarbij ben ik een fan van Star Wars
Ondanks je PI is een doodsverwensing hier op zijn plaatsquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:55 schreef 2cv het volgende:
[..]
Star Trek en Star Wars zijn dus niet hetzelfde ?
Nummertje trekken graagquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:00 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ondanks je PI is een doodsverwensing hier op zijn plaats
Star Wars en Star Trek vergelijken is als ALDI-koffie met Douwe Egberts vergelijken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:55 schreef 2cv het volgende:
[..]
Laat ik het verschil daartussen nou net niet proevenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:04 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Star Wars en Star Trek vergelijken is als ALDI-koffie met Douwe Egberts vergelijken.
Je snapt het punt wel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:25 schreef 2cv het volgende:
[..]
Laat ik het verschil daartussen nou net niet proeven
Ik woonde ook Hoendiep.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:33 schreef Luco het volgende:
[..]
En ik ook niet, heb er wel bijna 2 jaar gewoond (In de Hoendiepflat weliswaar, maar daar zal hetzelfde spelletje gespeeld zijn)
Dat welquote:
Welke etage?quote:
Ik kom daar 1x per jaar voor bier.quote:
In het weekend valt er geen donder te beleven. Iedereen is brak van donderdag en vrijdag. Welkom.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:36 schreef superZjozz het volgende:
Is er nog wat bijzonders te doen zaterdagavond?
Ik ga donderdag wel..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:24 schreef Q.E.D. het volgende:
Om je toch verder te helpen:
http://www.groningeruitburo.nl/dsp_weekagenda.cfm?dag=2009-10-17&hoofdgenre=&genre=&genredisplay=Alle%20genres&layout=weekagenda&ftrgenre=&ftrsubgenre=
Achtste. De schoonste zo'n beetje geloof ik.quote:
Wie? Weet niet of je Michel ook gekend hebt?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:40 schreef JH87 het volgende:
[..]
Achtste. De schoonste zo'n beetje geloof ik.Vierde was altijd wel mooi, ken wel een aantal lui daar.
Star Trek: begonnen in 1966 als cheape serie. Inmiddels 6 series en 11 films, allemaal met techno-babbel, starships en de federatie in onze toekomst.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:55 schreef 2cv het volgende:
[..]
Vertellen 1 verhaal, dat begint bij deel 4.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Star Trek: begonnen in 1966 als cheape serie. Inmiddels 6 series en 11 films, allemaal met techno-babbel, starships en de federatie in onze toekomst.
Star Wars: 6 films, van te voren uitgedacht, vertellen 1 verhaal, begonnen in 1977. Jedi-ridders, lichtzwaarden en speelt zicht ver weg af, erg lang geleden
Samenvatting voor dummies: Star Wars is de verbeterde Star Trek ?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Star Trek: begonnen in 1966 als cheape serie. Inmiddels 6 series en 11 films, allemaal met techno-babbel, starships en de federatie in onze toekomst.
Star Wars: 6 films, van te voren uitgedacht, vertellen 1 verhaal, begonnen in 1977. Jedi-ridders, lichtzwaarden en speelt zicht ver weg af, erg lang geleden
Star Trek trekt meer nerds aan..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:36 schreef 2cv het volgende:
[..]
Samenvatting voor dummies: Star Wars is de verbeterde Star Trek ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |