quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:59 schreef Swagger het volgende:
Sigh, ik wacht nu al 4 uur.
Mensen ik heb mn bankrekening bevestigd, maar ik moet nog steeds een credit card toevoegen bij betalen. Ik kies voor express checkout en er komt te staan dat de ontvanger "meteen betaalt" wilt worden.
Had iemand dit ook?
Dat antwoordde ik een paar uur geleden, doe eens niet zo ongeduldig.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:53 schreef mstr het volgende:
[..]
Nog even wachten en anders morgen nog een keer proberen.
Ik zal je zo om de oren slaan met een hand decorationquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:26 schreef makkie88 het volgende:
k zit zo te zoeken, maar k kan me CTRL+F niet vinden
probeer mijn post maar weer naar ontopic te wendenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik zal je zo om de oren slaan met een hand decoration
Volgens mij heeft DealPerfect ze nog in de aanbieding. Is wel immitatie, maar werkt net zo goed.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:26 schreef makkie88 het volgende:
k zit zo te zoeken, maar k kan me CTRL+F niet vinden
Maar hoe moet je daar nu betalen dan? Want ik zit nergens het 'add to cart' knopje.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:35 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft DealPerfect ze nog in de aanbieding. Is wel immitatie, maar werkt net zo goed.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar hoe moet je daar nu betalen dan? Want ik zit nergens het 'add to cart' knopje.
Dat werkte ook niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:38 schreef makkie88 het volgende:
[..]
moet je ff de zoekfunctie van windows gebruiken
Staat er nog niet zo lang in en dacht er nu toevallig aan en eigenlijk was het gewoon een verkapte tvpquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:43 schreef Starman89 het volgende:
[..]
Even tussendoor: info over track 'n trace van je pakketje staat gewoon in de OP
Heb je van te voren wel ticket support bij DealPerfect besteld en betaald? Jeweets, via Paypal..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat werkte ook niet.
En ik heb 3 dagen geleden al een ticket aangemaakt, maar ik hoor maar niks?
Moet dat dan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:42 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Heb je van te voren wel ticket support bij DealPerfect besteld en betaald? Jeweets, via Paypal..
Sommige mensen...................quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:49 schreef kloink het volgende:
vrinden
ik wil een poging wagen om rechtstreeks te bestellen bij een shop op taboao..ik kom er alleen niet achter waar ik een email adres kan vinden ook niet met vertaling..iemand daar handig in?
http://shop34063013.taobao.com/
Is er nog niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:42 schreef veda het volgende:
Ik heb die video review van die sciphone gemist. Kan hem niet vinden![]()
Of is die er nog niet?
He balen... is het dan zo druk dat het 'al' een paar dagen bij HK ligt te wachten om mee te mogenquote:
En toen kreeg ik dit als reactie:quote:Hello Jack,
I want to buy this one
http://item.taobao.com/au(...)html?cm_cat=50005700
88.07$ including shipping and tracking number
How about warranty or if it comes broken etc?
Its expensive but i like it.
Dion
quote:http://item.taobao.com/au(...)html?cm_cat=50005700
88.07$ including shipping and tracking number
Dion,for this item,I will not give you discount for the price 88.07$
But I will give you a nice U-boat box for it.
For other customer ,I will just ship the watch to them with ordinary box as the normal box for the watches in my website.Hope your understand
And if any quality problem is found,you can return to me ,I will pay for returning shipping cost and give you refund or replacement.
Best regards,
Jack
Nu komt ze met een lul verhaal om hun zelf in te dekken. Echter ben ik het hier niet mee eens en moet ik Jack weer mailen. Dat doe ik. En hij reageert niet meer.quote:Hello, Dion,
Sorry but I am afraid we cannot reach your requirement.
We contacted the seller, he said it is normal that there is a little bit difference between the real watch and the one in the site. It is impossible to ask for any replacement or refund from the seller. The transaction of this watch has been completed after nine days according to the TAOBAO rule.
To prove that we buy the watch from the seller you appointed, attached please find the screen cut of the transaction record.
The first line is the order number and the transaction date.
The most left to most right is the watch picture and the product name, the value, the quantity. the seller name and the "交易成功"means "successful transaction".
Like we said, we only takes charge of purchasing the item from the seller,we gurantee you that we check the quality before shipping. And once it is shipped without problem, we are not responsible for any complaint followed. Please be noted.
But to compensate for the difference, we would like to give you $3 discount. I hope you understand. We always give you better price than other customers, and there is little profit we can earn.
If you feel any more problem, please contact Jack.
Best regards,
Rachel
- Product is DOAquote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:02 schreef jopiede het volgende:
Ik denk alleen dat paypal je geen gelijk gaat geven, omdat hij via een tracking number kan aangeven dat jij het binnen hebt gekregen
Klopt. Mij hoor je niet zeggen dat ik voor 88$ een hoogwaardige U-Boat horloge verwacht. Maar wel een product dat na mijn verwachting voldoet. Fotos van de advertentie, informatie en Jack verifieerde alles en had duidelijk niet opgelet en dat kost hem geld.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:13 schreef jopiede het volgende:
Maar het kopen van neppe spullen, want elke mongool weet dat je voor 80 dollar geen genuine u-boat kan kopen. Kunnen ze daar niet wat tegen in brengen?
quote:
sorry mensen, maar ik heb op dit moment even 26 uur per dag nodig ipv de beschikbare 24quote:
Dat hij het niet meer doet ja. Maar dat hij een beetje afwijkt nee. En een klacht indienen bij paypal nee.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:27 schreef Skiet het volgende:
Ik geef Dion echt groot gelijk.
batterij of automaat?quote:Nu, na 2 dagen is het horloge ook gaan stoppen met lopen (heb er nog geen een keer mee op straat gelopen)
wat l*l je?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:13 schreef Semmm het volgende:
[..]
Sommige mensen...................![]()
Jij wilt dus meer betalen en het ook nog eens zelf regelen?
Als je het horloge draait, dan gaat de grote wijzer heen en weer (zit los?) en die draait niet meer mee.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:55 schreef mickeyD het volgende:
[..]
batterij of automaat?
batterij: ff nieuwe halen op de markt.
automaat: ff paar dagen flink dragen. van een paar keer schudden gaat zo'n fake echt niet lopen als een speer.
Ik ben er klaar meequote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:53 schreef Zapper het volgende:
New arrival op DX:
[ afbeelding ]
http://dealextreme.com/details.dx/sku.24224
Wat voor jou, Dion?
Lol, hoe oud was hij?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:41 schreef Dionysiou het volgende:
Voor de mensen die zeggen dat ik me aanstel of geen gelijk hebt:
Als je iets besteld waarvan je alles verifieert bij de tussenverkoper (Jack dus) en je zelfs garandeert dat als er wat fout zou zijn bij de order of het een DOA is dat hij het goed oplost en het vervolgens niet doet, dan kan je echt de tering krijgen
En vervolgens gaat het niet alleen om de afwijking maar ook om de DOA.
Oja, de iPod Shuffle is ook overleden
Kansloos inderdaad, dit soort artikelen koop je in de winkel dan weet je dat je niet besodemieterd wordt ! Daarnaast heb je dan ook garantiequote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:04 schreef Manneke_Pils het volgende:
Gaan klagen over een fake horloge
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |