Je zou het bijna denken hequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar een goede batch batterijen![]()
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:41 schreef monkeybrain het volgende:
Ze hebben er gewoon een heel klein geaborteerd Chineesje in gestopt die in een hamsterwiel rent om de batterij op te laden. Een soort Seiko Kinetic maar dan op een Chinese manier
Goed ja, indrukwekkend nee.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:19 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Maar even serieus. Eindresultaat: 7,5 uur FM radio op bijna maximaal volume, en 2,5 uur high-res video op maximaal volume. Behoorlijk indrukwekkend als je het mij vraagt.
Ik zal nog wel de volgende tests doen:quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:46 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Goed ja, indrukwekkend nee.
Een hoop van dit soort apparaten trekken toch 5 a 10 uur video?
Voor 50 euro is het natuurlijk mooi. Ga je nog mp3 testen en iets van streetfighter 2 gewoon op zijn demo mode laten draaien? Kijken hoe lang het dan blijft draaienOp zich moeten de prestaties omhoog gaan nadat je de batterij een paar keer hebt opgeladen.
Hoe is de geluidskwaliteit door een hoofdtelefoon, beetje te pruimen?
Volgens mij zit je dan wel safe eigenlijk..quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:37 schreef delano.888 het volgende:
Dat zou top zijn, ik zit op 21,78 inclusief "registered air mail"
Hoe heb je de boel aangesloten eigenlijk..?quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:28 schreef arnold-d het volgende:
Ik heb een paar dagen terug m'n led-strip van DX, 50cm met 75 witte leds ofzo, in de laadruimte van onze peugeot partner gebouwd.
En wat een bak licht komt er vanaf in het donkerook goed verspreid,
complete bak is super vel, erger dan dachtlicht
Picsquote:Op zondag 18 oktober 2009 12:22 schreef arnold-d het volgende:
Led-stip op een draag-steun, die in het midden door de hele auto loopt, daar extra draden aan gesoldeerd, en weg gewerkt, en inderdaad aangesloten op het standaard lampje die er in zit, dus als die aan gaat, gaat de led-strip ook aan
En dus werkt hij mooi op 12 volt![]()
Misschien een idee om deze vraag aan Budgetgadgets te stellen? Daarnaast kunnen die daar ook niks met zekerheid over zeggen aangezien je vervolgens afhankelijk bent van HK post en daarna TNT post.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:54 schreef thijs1994 het volgende:
Ik heb voor mijn bestelling bij Budgetgadgets een bevestiging gekregen dat mijn pakketje onderweg is met de post maar als ik op de site inlog staat de status van de bestelling op 'Pending'. Kan ik mijn pakketje (6 okt. verstuurd) wel deze week ongeveer thuis verwachten?
Ok, bedankt voor je reactie. Dan ga ik ervanuit dat het pakketje deze week aankomt.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:13 schreef mickeyD het volgende:
@ thijs: binnen een week of 2
bij budgetgadgets blijft het altijd op "pending" staan als hun er klaar mee zijn en het verstuurd is.
ook als je het al hebt ontvangen en je hun een mail hebt gestuurd dat je het ontvangen hebt.
Moet ik nog een keer maken, in het donker.quote:
dan sta je rood op PP, geld storten dusquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:23 schreef THE_WAARHEID het volgende:
Dames,
Ik heb iets willen bestellen bij DX.com, maa rkrijg nadat ik heb ignelogd met PayPal een foutmelding in de trant van:
"Te weinig geld op je PayPal, koppel een CREDITCARD aan je account"
Nou heb ik dus geen creditcard, normaalgesproken haalt paypal het bedrag na een week van mijn ING-account.Wat is er aan de hand hiero?
Op Focalprice.com kan ik wel gewoon betalen etc.![]()
Paypal.nl : Bank is gekoppeld.
Beetje treurig lijstje met New Arrivals op DX inderdaad. Vooral accu's, beschermtasjes/hoesjes, en onderdelen voor de PSP Go.quote:
PSP Go: Uitgemelkt concept, lelijk, en nog lastiger te modden. Bonusklacht: commerciele Sony-troepquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:06 schreef MacorgaZ het volgende:
Inderdaad, en net alsof mensen de PSP Go gaan kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |