ander debat :quote:
Ja, met de aanvliegroute over Harderwijk, omdat Zeewolde er geen trek in heeftquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
ander debat :
VAO Voorhang Ontw. Aanwijzing Luchtvaartterrein Lelystad (AO d.d. 8/10)
Nouja kijken wat Harderwijk wil dan he... Vind Harderwijk wel erg rustig heurquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, met de aanvliegroute over Harderwijk, omdat Zeewolde er geen trek in heeft
Ik denk niet dat Lakeman nog de komende gemeenteraadsverkiezingen haalt, om z'n eigen woorden te gebruikenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja kijken wat Harderwijk wil dan he... Vind Harderwijk wel erg rustig heur![]()
ohwja... nieuwe site :
[ afbeelding ]
Ben benieuwd of die de kerst nog levend halen gaatquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Lakeman nog de komende gemeenteraadsverkiezingen haalt, om z'n eigen woorden te gebruiken
Ik ook, één verkeerde gast die niet bij z'n geld kan is genoeg om z'n leven failliet te verklarenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ben benieuwd of die de kerst nog levend halen gaat
Nouja, gelukkig was vandaag Renske Leijt er om de aandacht een beetje af te lijdenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..
Ik ook, één verkeerde gast die niet bij z'n geld kan is genoeg om z'n leven failliet te verklaren
Joh dan maken ze er toch een wetje op?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
AOW pas bij 67, zo ook het pensioen. Deel van pensioen mogelijk ingezet voor omscholing. Ik vraag mij af, kan dat geld nu zomaar voor andere doeleinden gebruikt worden en is het niet simpelweg contractbreukDat geld is toch van werknemers en daar heeft de overheid toch geen zeggenschap over?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:19 schreef versabommie het volgende:
OHWMYGOD.. zag iemand Guusje Nadorst zwaar lachend achter die vlaaiendraaier van een eurlings lopen?
THE HORROR!
Ja prima, dat zal vast kunnen m.b.t. de leeftijd waarop je begint te ontvangen. Maar hallo, dat is mijn geld en ik wens niet dat ze het voor omscholing inzetten of voor andere doeleinden. Vorige eeuw is het pensioen ook al eens afgeroomd door een toenmalig kabinet, nu zitten ze te zeiken dat er te weinig inzit. Straks krijg je dat weer hè. Eerst die pot voor een deel leegroven en dan later weer gaan mekkeren.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh dan maken ze er toch een wetje op?
Mis je Eurlings, jeweets de man die het een kunst heeft gemaakt om te kijken of hij in zijn broek gescheten heeftquote:
kweet't heb zelf ook nog pensioen voor anderen betaald, zie ik zelf nimmer wat van terugquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja prima, dat zal vast kunnen m.b.t. de leeftijd waarop je begint te ontvangen. Maar hallo, dat is mijn geld en ik wens niet dat ze het voor omscholing inzetten of voor andere doeleinden. Vorige eeuw is het pensioen ook al eens afgeroomd door een toenmalig kabinet, nu zitten ze te zeiken dat er te weinig inzit. Straks krijg je dat weer hè. Eerst die pot voor een deel leegroven en dan later weer gaan mekkeren.
ik vind Eurlings anders best charmantquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mis je Eurlings, jeweets de man die het een kunst heeft gemaakt om te kijken of hij in zijn broek gescheten heeft![]()
[ afbeelding ]
Welke foto?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat is dat voor rare bug dat het topic steeds naar een foto toevliegt als je het opent?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat is dat voor rare bug dat het topic steeds naar een foto toevliegt als je het opent?
ff compatibiliteitsweergave ( bah windows nederlands!) gebruiken, dit knopje dus:quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Whaha ze heeft maar 1 voelspriet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:32 schreef versabommie het volgende:
IT'S ALIIIIIIIIIVE!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
En ze maakt ruzie... Gerda wor gek!
whehehe
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:37 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Whaha ze heeft maar 1 voelspriet.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:37 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Maja de Bijquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:37 schreef CarOnline het volgende:
[..]
maak eens een screenshot van het bovenste stuk van je internet explorer?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:40 schreef debuurvrouw het volgende:
en deze voelspriet lijkt ook elk moment af te knakken![]()
En ik heb dat knopje ineens niet meer bommie! wat nu?!
Dat kan ik ook nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
maak eens een screenshot van het bovenste stuk van je internet explorer?
je koorts is aardig hoog hequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:42 schreef versabommie het volgende:
Ik verlang naar Renske Leijt![]()
maargoed... Brinkman komt... misschien ff lachen!
daar heb ik toch snag it voor nodig ofzo? En dat heb ik niet.quote:
of screenhunter freequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
daar heb ik toch snag it voor nodig ofzo? En dat heb ik niet.
Nee mutsie, jewoon pgint scgeen!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik doe gewoon Fn + Prtscquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:47 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee mutsie, jewoon pgint scgeen!
En dan in paint ofzo.
Doe ik voor jou ff een echte 2e kamer hunk!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:48 schreef Laysa het volgende:
das dan mooi klote buurvrouw.....kun je wel verschillende tabs openen...
Bommie....moet dat nou ...al die lelijke mannen
D'r zit geen paint op dit ding.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:47 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee mutsie, jewoon pgint scgeen!
En dan in paint ofzo.
daar gaat mn nachtrustquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Doe ik voor jou ff een echte 2e kamer hunk!
[ afbeelding ]
Ik dacht dat Relus ter Beek was overleden?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Probeer dit eens?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Lichtgrijs. Vast onderdeel van het probleem huh?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Probeer dit eens?
[ afbeelding ]
Ik zie een gelijkenis!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
YEPS!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Lichtgrijs. Vast onderdeel van het probleem huh?
-edit- en als ik het probeer te fixen met het eronder weergegeven instellen cmparibiliteitsbladiebla herstelt het niet. heb nu ingesteld dat alle pagina's zo moeten worden weergegeven. Nou ja, t is niet erg, het lukt.
voordat we oftopic zijn enzo![]()
En hoe, ze wil niet verplicht solliciteren en ze geeft er een echte CDA draai aanquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:15 schreef versabommie het volgende:
Het bogbeest staat nu achter de mic!
Luie zeekoe is het!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En hoe, ze wil niet verplicht solliciteren en ze geeft er een echte CDA draai aan
IK wor zoooooooooooooooooooooooooo moe van de pvda he !quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Met melkquotum, ze heeft een flink uier hangen
Daar ben ik mee aangevangen in 1992quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
IK wor zoooooooooooooooooooooooooo moe van de pvda he !
ja, maar de pijn stopt niet lijkt het!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar ben ik mee aangevangen in 1992
weet je zeker dat die kachel goed is aangesloten en dat je geen giftige stoffen binnen krijgt op dit momentquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ik vind 'r wel wat hebben, vooral als ze lacht
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
weet je zeker dat die kachel goed is aangesloten en dat je geen giftige stoffen binnen krijgt op dit moment
JA!quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
JA!Ze is doodeng!
ohwja Nova nu !
eurhm?quote:
ha! hey waar is dat blonde dinnetje van je? uitgekeken op Fok! ?quote:
nee....maar druk met dr levenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
ha! hey waar is dat blonde dinnetje van je? uitgekeken op Fok! ?
Zeg eens even tegen die grootmondnymf dat ze daar snel mee stopt!quote:
die komt vanzelf wel weer langsquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zeg eens even tegen die grootmondnymf dat ze daar snel mee stopt!
maar goed ook , anders gaat ze over de knie!quote:
ik doe niet aan knieenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
maar goed ook , anders gaat ze over de knie!![]()
Jij mag trouwens ook hoor
Ohw maar ik ben niet vies van variatie heurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |