*doet mee*quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:05 schreef solaire het volgende:
zeg nou heb ik er wel zin in wanneer gaan we chickies hosselen!?!?
Fair enough. Maar nog steeds, verdiep je je niet teveel in 'de vrouw'?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:57 schreef TheGame het volgende:
[..]
Is ook prima, maar ik wil gewoon zien hoever ik er echt mee kan komen door ervoor te gaan.
Wat een primitief gedoe weer. Ik ga voor de analyse, in drievoud.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een paar. Maar nooit spijt van gehad. Als het op is, is het op en dan komt het niet meer terug.
En mijn hart is ook wel eens gebroken. Door zo'n heerlijk ruikende fouterik.
Good luck met theorie in praktijk omzetten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:10 schreef Sachertorte het volgende:
Wat een primitief gedoe weer. Ik ga voor de analyse, in drievoud.
Aankomende zaterdag hier:quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:12 schreef solaire het volgende:
CC waar ben jij in de weekenden te vinden? dan weet ik waar ik mijn PUA tricks op je los kan laten!
Hey dat is toffe muziek btwquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aankomende zaterdag hier:
http://effenaar.nl/event.php?e_id=1443&PHPSESSID=55b14ff633e8cdd3b24c2ac7d1206e19 en aansluitend hier:
http://effenaar.nl/event.php?e_id=1460
Geen zin.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Good luck met theorie in praktijk omzetten.
Nee, want ik wil niet alleen weten wat er werkt, maar ook waarom het werkt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:09 schreef Sander het volgende:
[..]
Fair enough. Maar nog steeds, verdiep je je niet teveel in 'de vrouw'?
Ben ik toch toevallig dit weekend in eindhovenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aankomende zaterdag hier:
http://effenaar.nl/event.php?e_id=1443&PHPSESSID=55b14ff633e8cdd3b24c2ac7d1206e19 en aansluitend hier:
http://effenaar.nl/event.php?e_id=1460
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:14 schreef Armand88 het volgende:
een meet van alle selfproclaimed pua hier op fok moet echt de meest sneue vertoning ooit zijn.
Ik zou bijna geneigd zijn te gaan kijkenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:14 schreef Armand88 het volgende:
een meet van alle selfproclaimed pua hier op fok moet echt de meest sneue vertoning ooit zijn.
Echt wel, lachen joh! Ga maar kijken vanuit een hoekje zielig met je biertje hoe al die meiden een fantastische avond hebben.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:14 schreef Armand88 het volgende:
grappig hoe je ervanuit gaat dat je óf volgens the game-theorie je hosselmoves moet zetten, óf zielig in een hoekje je biertje drinkt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:18 schreef Crutch het volgende:
[..]
Echt wel, lachen joh! Ga maar kijken vanuit een hoekje zielig met je biertje hoe al die meiden een fantastische avond hebben.
En al die meiden ook in een deuk in dat ene hoekje om al dat krampachtige gedoe van de PUA's.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:18 schreef Crutch het volgende:
Echt wel, lachen joh! Ga maar kijken vanuit een hoekje zielig met je biertje hoe al die meiden een fantastische avond hebben.
Dat is net zo'n opmerking als jij maakte in je vorige post.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:27 schreef Armand88 het volgende:
[..]
grappig hoe je ervanuit gaat dat je óf volgens the game-theorie je hosselmoves moet zetten, óf zielig in een hoekje je biertje drinkt.
ok ik volg je niet meer, maar thats ok, ik ga lekker naar buiten. Check dit topic wel weer vanavond.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:30 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat is net zo'n opmerking als jij maakte in je vorige post.
Lol, laat me weten als je er een kan herkennen. Vooral de ijverige beginnende versierders zullen wel enigszins opvallen ja.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
En al die meiden ook in een deuk in dat ene hoekje om al dat krampachtige gedoe van de PUA's.
Welk boek ben je aan het lezen als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:17 schreef BeSimple het volgende:
Erm, wow! Erm heb ik gewoon even een interessant onderwerp aangekaart zeg... (grijnst!)
Maarja ik zelf ben dus werkelijk zo'n boek aan het lezen. Ik weet nog niet of het gaat lukken. Maar ik probeer het in iedergeval welEn zoals sommige zeggen 'ik doe er temindste wat aan'
"Get the Girl" van Mehowquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:35 schreef TheGame het volgende:
[..]
Welk boek ben je aan het lezen als ik vragen mag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |