ze zijn te bruinquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:41 schreef Foxy-lady het volgende:
Om weer even ontopic te blijven
[ afbeelding ]
vind het alleen niet hele mooie
Volgens mij heeft deze dame haar huis een beetje verpest met de zonnebankquote:
Nee wederom niet mijn haagse jesters.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:47 schreef mijsje het volgende:
oeh, en die laatste die zijn ook een stuk beter...
ehm, van jou? (niet met die bh die je voor je verjaardag had gehad... die was wel heel mooi!)
Daar kan ik me niks meer van herrinerenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:05 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Nee wederom niet mijn haagse jesters.
Die laat ik alleen aan mijn verjaardagsvisite zien dat weet je toch!![]()
Haha heb jij ff pech!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:05 schreef Joene het volgende:
[..]
Daar kan ik me niks meer van herrineren
Neen helaas ! ik kan me er echt even niks van herrineren en zo lam was ik nou ook weer nietquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:07 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Haha heb jij ff pech!
of was het sarcamse?
Ja hoor.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:42 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Krijg ik ook nog wat aandacht tussendoor?
*mompelt iets over pijpbeurt tijdens Forza spelen*quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:42 schreef Foxy-lady het volgende:
Krijg ik ook nog wat aandacht tussendoor?
Dat kan!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
*mompelt iets over pijpbeurt tijdens Forza spelen*
Misschien kan ie dan tussen 2 levels door iets mompelen van 'goed bezig schat' ofzo?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:45 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Dat kan!
Maar dan KRIJG ik toch geen aandacht, dan GEEF ik aandacht.
SJONGE!!!!
Ik trek wel een heel kort rokje aan zonder slipje en laat dan voor de tv plots mijn stofdoek vallenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Misschien kan ie dan tussen 2 levels door iets mompelen van 'goed bezig schat' ofzo?
Misschien krijg je geen aandacht, maar wel een andere verrassing.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:45 schreef Foxy-lady het volgende:
Dat kan!
Maar dan KRIJG ik toch geen aandacht, dan GEEF ik aandacht.
SJONGE!!!!
Ow sorry, ik help je ook niet echt he?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:51 schreef Joene het volgende:
Whehehhee ik krijg visuals dat is niet goed
Maak even foto's A.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:53 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Ik trek wel een heel kort rokje aan zonder slipje en laat dan voor de tv plots mijn stofdoek vallen![]()
Zo weet ik vast wel zijn aandacht te trekken
Neh !quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:53 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Ow sorry, ik help je ook niet echt he?
"Hey! Je kont is precies groot genoeg geworden om de hele breedbeeld HD te blokkeren!"quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:53 schreef Foxy-lady het volgende:
Ik trek wel een heel kort rokje aan zonder slipje en laat dan voor de tv plots mijn stofdoek vallen![]()
Zo weet ik vast wel zijn aandacht te trekken
Die verassing heb ik ruim een jaar geleden ook gekregen het resultaat daarvan ligt nu te slapen in haar ledikantjequote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Misschien krijg je geen aandacht, maar wel een andere verrassing.
Etwas pappiges und weiß, whehehe.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"Hey! Je kont is precies groot genoeg geworden om de hele breedbeeld HD te blokkeren!"
Was het een verrasing dat witte spul ?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:54 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Die verassing heb ik ruim een jaar geleden ook gekregen het resultaat daarvan ligt nu te slapen in haar ledikantje
Lieverd, van een pijpbeurt kun je niet zwanger worden.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:54 schreef Foxy-lady het volgende:
Die verassing heb ik ruim een jaar geleden ook gekregen het resultaat daarvan ligt nu te slapen in haar ledikantje
Neh, niet echt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:56 schreef Joene het volgende:
[..]
Was het een verrasing dat witte spul ?
Het eeuwige lot van Koos, het uitschot van de maatschappij.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:55 schreef Foxy-lady het volgende:
Pas op he, je daalt nu wel in mijn waardering!
Je FAKED !quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:57 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Neh, niet echt.
Maar ik deed alsof ik heel verrast was.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Lieverd, van een pijpbeurt kun je niet zwanger worden. [ afbeelding ].
Zou je dan alleen maar Pijpen ?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:58 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
![]()
Dat hadden ze me weleens eerder mogen zeggen!
Lieve schat als een vrouw heel verrast doet als er wit papperig spul uit je pielemuisje komt, dan lijkt mij dat niet echt gemeendquote:
Ohquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:00 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Lieve schat als een vrouw heel verrast doet als er wit papperig spul uit je pielemuisje komt, dan lijkt mij dat niet echt gemeend
Ach ik kan met je meepraten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het eeuwige lot van Koos, het uitschot van de maatschappij.
Ze bedoelt natuurlijk boomstam J.quote:
Maar niet lang meer , ik je nog smsen !quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:01 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Ach ik kan met je meepraten.
Ik ben tenslotte Doos werkeloos.
blijkbaar dus wel, want ik kan het me wel herinneren...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:08 schreef Joene het volgende:
[..]
Neen helaas ! ik kan me er echt even niks van herrineren en zo lam was ik nou ook weer niet
Waarschijnlijk toen je even naar de plee was J. Zo doen die vrouwen dat!quote:
Ow was jij dat?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:02 schreef Joene het volgende:
[..]
Maar niet lang meer , ik je nog smsen !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |