Moet je daar als profi-koos niet bij gaan staan met een biertje en dan heel bijdehand opmerkingen gaan lopen plaatsen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar goed, genoeg wijvengepraat, bier en tieten!
Oja, en bij de buren zijn de de gevel aan het reinigen, alle voegen uitslijpen/krabben.
Lekkere takkeherrie.
ik wou al zeggen... we zitten hier toch niet in OUD?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar goed, genoeg wijvengepraat, bier en tieten!
Potst je tieten anders ffquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:03 schreef mijsje het volgende:
[..]
ik wou al zeggen... we zitten hier toch niet in OUD?
Zie mijn antwoordquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:03 schreef Jarno het volgende:
Is dit het punt waarop die vrouw van je weer van die puike jesters gaat posten J?
Gaan we kut (whehehe ik zei kut) opmerkingen maken ?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:04 schreef mijsje het volgende:
post jij de jouwe maar, daar zit met die 97kg op 1.76m ook wel een cupmaat aan
Puike toevoeging.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Misschien had ik specifieker moeten zijn.
Ik bedoelde bier.
En tieten.
Niet: "biertieten".
Sodeju!quote:
Hangen ze klaar voor de volautomatische melkautomaat ?quote:
Jij hebt mijsjequote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:09 schreef YPPY het volgende:
mijsje, wie heb jij? Een leuk iemand? Ik heb Rocka.
Zou zo een mokkel nou makkelijk een bh kunnen kopen J ?quote:
Zo te zien niet want ze heeft er geen aan!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:10 schreef Joene het volgende:
[..]
Zou zo een mokkel nou makkelijk een bh kunnen kopen J ?
Dat kan niet, die is al van jou.quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:09 schreef YPPY het volgende:
mijsje, wie heb jij? Een leuk iemand? Ik heb Rocka.
Misschien wil J wel delen!quote:
Ik quote 'm ff.quote:
Goeie Knoppenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:14 schreef mijsje het volgende:
zoiets dan? stijlvol en niet te groot?
[ afbeelding ]
Is er wat A ?quote:
Ik zal even kijken wanneer ik een gaatje heb.quote:
Ja dat heb ikquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Puike jesters, m.
J heeft maar mazzel met een vrouwtje zoals jij.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Puike jesters, m.
J heeft maar mazzel met een vrouwtje zoals jij.
Is het wat ?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:25 schreef Armageddon het volgende:
whehe mensen in het xbox forum opnaaien is leuk. Iedereen moet nog een week wachten op Forza 3 en ik zit hem gewoon al te speulen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |