Ja, een jaartje geleden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Woonde jij trouwens vroeger in woudenberg?
Oh, lol. Het is nummer 1722 inderdaadquote:
Maar ben je daar in de omgeving ook naar school geweest of zat je in amersfoort?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, een jaartje geleden.
Kom er nog regelmatig.
quote:
Oh jij was hetquote:
Ik zie yes r zo geen vader zijnquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:56 schreef Japsnars het volgende:AMSTERDAM - Yes-R is dinsdagochtend vader geworden van een zoon. De rapper heeft het jongetje de naam Yessin Roshdy gegeven.
Yesser is vader geworden van Yessin de silent Assasin
Verander het nummertje dan ook even.quote:
quote:Yes-In zal eind dit jaar de studio induiken op Mijn Pa op te nemen, een cover van zijn vader's single Mijn Pad als eerbetoon aan het overlijden van Yes-R eerder deze maand.
Mist daar nou een woord in de zin ?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:00 schreef Japsnars het volgende:
Zal hij net zoals Dreetje worden?
[..]
Zijn ze dood?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:03 schreef Lakitu het volgende:
Ik wil trouwens even kort stilstaan bij een groot verlies: het overlijden van onze vrienden Walther en Friedrich-Werner.
Veenendaalquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar ben je daar in de omgeving ook naar school geweest of zat je in amersfoort?
Ja, hun accounts zijn wegquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zijn ze dood?
Nouja, dan maak je toch gewoon een nieuwe aan
Die van mij leven allebei nog
Respectquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:10 schreef Japsnars het volgende:
Wat is dat de laatste paar maanden ineens voor hype rondom R&R, reactie & respect?
Ik zie ineens allemaal kut kneuzen met "LEAVE ME SOME RESPECT", "RESPECT FOR ME = RESPECT FOR YOU", "RESPECT RUILEN IS GAY, RESPECT MOET VANUIT JE GEVOEL KOMEN", etc
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allemaal minderjarige sletjes met wij respect heeft getrade om cool te lijken![]()
Rot in Poo?quote:
Respect voor jouw respect sma'tjequote:
quote:ScreenSnapr
We are currently transferring servers. If you still see this, that means your ISP has not updated the DNS. Give it some more time then try the site again. Old screen shots will be re-uploaded shortly. Sorry for the inconvenience!
Die transfer was afgelopen weekend al, blijkbaar heb je wat problemen met je cache. Probeer even je cache te verwijderen anders? Otis had ook al problemen gisterenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:12 schreef Lakitu het volgende:
Dat screensnapr doet het niet bij mij. Ik krijg die plaatjes niet te zien, en op hun website staat:
[..]
Anders kill je het topic even.quote:
Nee joh, rest in peace!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Rot in Poo?
Dat vind ik niet echt aardig van je
Wij hebben Arnol in Eindhovenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:49 schreef Broekpaling het volgende:
Wtf, een of andere gelovige debiel op het station net.
"BELIEVE IN JESUS AND FEAR NOTHING"![]()
Rot op met je jesus.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wij hebben Arnol in Eindhoven
Hij heet eigenlijk Arnold maar hij heeft z'n "d" aan god gegeven![]()
Serieusquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
WATquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Like, duh?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Rot op sukkel, net alsof het mijn schuld is dat iedereen weggaat
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:00 schreef Crack_ het volgende:
Tuurlijk kennen jullie Arnol wel!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HIJ HEEFT EEN EIGEN WIKIPEDIA PAGINA!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ken hem wel ja, moet dat nou hier, die viel al mensen lastig toen ik klein was, heb t wel een beetje gezien eigenlijk.
Dadelijk weer trein...
Verhuizen is een oplossing
Waar gaat het heen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HIJ HEEFT EEN EIGEN WIKIPEDIA PAGINA!
PSVZuipsitequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:00 schreef Crack_ het volgende:
Tuurlijk kennen jullie Arnol wel!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |