abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73970288
Half-Life moet je wel gespeeld hebben toen hij net uitkwam denk ik.. ik denk als ik hem 5 jaar terug voor het eerst gespeeld had het ook niks gevonden had. HL2 vond ik overigens ook een flinke tegenvaller
Brett Holman
pi_73970361
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 00:29 schreef endr0me het volgende:
Half-Life moet je wel gespeeld hebben toen hij net uitkwam denk ik.. ik denk als ik hem 5 jaar terug voor het eerst gespeeld had het ook niks gevonden had. HL2 vond ik overigens ook een flinke tegenvaller
HL1 en HL2 vond ik beiden echt geweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeldig

Het heeft gewoon iets
pi_73972290
FIFA98 op de SNES
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 09:14:55 #244
182073 invine
blablabla etc.
pi_73973969
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:29 schreef Batsnek het volgende:
Stronghold...

[ afbeelding ]

Oud pc-spelletje, ik vond het concept van kastelen bouwen en de demo heel vet. Het zag er mooi uit, vuurpotten leeg gooien op je bestormers, kasteelmuren bouwen, huisjes voor je villagers, dorpsdronkenlappen, appelboomgaarden, een kaasboer. Fantastische sfeer, en toch had ik nadat ik binnen 10 uur de campaign uitgespeeld had, het wel gezien. De vijanden waren erg dom en makkelijk te verslaan, het bestormen van een kasteel was niet heel leuk gedaan, en daarnaast was het ook gewoon constant hetzelfde. Als je eenmaal je muurtjes rondom je stad had staan en alles goed bewapend had, dan wilde je dat je door een kolossaal machtig leger aangevallen werd, en dat gebeurde nooit.. Je mocht blij zijn als er 10 speerdrager en 5 boogschutters op je ubergrote burcht afkwamen, die al voordat ze de teervelden bereikt hadden kapot geschoten werden door 20 katapulten.
Stronghold was echt super vet Heb ik heel erg veel online gespeeld via gamespy
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_73974461
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 02:48 schreef Glijdt_licht het volgende:
FIFA98 op de SNES
Dat was er nog? Toen was het wel tijd voor in ieder geval een N64 hoor.
  † In Memoriam † vrijdag 23 oktober 2009 @ 09:44:16 #246
264940 8108139dpths
pi_73974529
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 23:49 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Als je door je oom 5keer verkracht wordt mag je de 6e keer niet verbaasd zijn dat het nog een keer gebeurt hoor

(prachtige metafoor he)
Er zijn genoeg goede Need For Speed -edities. Ik heb op mijn eerste eigen PC 3 verschillende versies gehad, en speelde ze elke dag, vaak split-screen tegen mijn broertje. Geweldig.
Ik speel nu nog regelmatig NFS Most Wanted, ook een goede.
Maar dat Undercover vond ik wel zo fckng waardeloos.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 10:04:00 #247
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_73975020
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 17:47 schreef thloreg het volgende:
Nu net heb ik FIFA 2010 gehaald en heb al in het FIFA topic aangegeven waarom ik het een bout spel vind.

- spelers lopen retetraag alsof je in een modderveld staat
- spelers zien er uit als mieren gezien de camera opties
- het spel laat je eerst allerlei zaken invullen ipv dat je gewoon
naar het menu kan gaan zoals PES6 en kan spelen.
Plus dat het onmogelijk lijkt een fatsoenlijk werkende tactiek te maken.
Aanvallers komen praktisch nooit winnend uit een duel met de verdediger.
Op snelheid, met bal, langs een verdediger is praktisch onmogelijk.
Passing systeem is ruk, passed de bal te vaak naar een poppie wat ik totaal niet wil

Euhm nee, FIFA 09 vond ik toch wel beterderder.
pi_73975122
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 00:28 schreef CaptainCookie het volgende:
Cod:waw. Nadat cod4 mij juist had weten te boeien ondanks dat ik games wel gezien had was dit toch wel een enorme tegenvaller.
Ik vond de singleplayer nog wel vermakelijk moet ik zeggen Alleen online was het gewoon allemaal net iets minder dan Cod4, te grote en onoverzichtelijke maps, en dan die tanks

Grootste tegenvaller van de laatste tijd is toch wel GTAIV, zorg eerst eens dat een spel niet op 3 fps loopt als er meer dan 4 auto's in beeld zijn . Daarnaast was de wereld zelf ook saaier dan GTA:SA, vooral het derde eiland was 1 grote grijze meuk, en bij de missies had ik het gevoel van 'been there done that'.
Jammer dat ze 'cartoony' stijl van SA niet hadden aangehouden, het spel neemt zichzelf veel te serieus.

Daarnaast was voor mij MGS4 ook een beetje een tegenvaller, heeft niets met het spel te maken hoor, maar spionage games zijn toch niets voor mij Ik ga liever als een rambo tekeer en daar is dat spel niet voor gemaakt.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_73975154
Fable 2

Ideeën en de wereld was wel leuk, maar uiteindelijk was het echt een kutgame. Tering veel bugs, herhalende gevechten, combat die geen reet voorstelt, nooit spanning en een kut verhaal maakte het echt tot het dieptepunt van 2008 voor mij.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_73975575
Battlefield: Heroes was in closed beta best leuk maar nu is het echt bagger.
Empire: Total War, leuk maar kon veel beter.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 10:22:47 #251
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_73975617
Ik vind persoonlijk A2 Racer 15 wel tegenvallen
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
pi_73975620
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 10:07 schreef Agiath het volgende:

[..]

Ik vond de singleplayer nog wel vermakelijk moet ik zeggen Alleen online was het gewoon allemaal net iets minder dan Cod4, te grote en onoverzichtelijke maps, en dan die tanks

Grootste tegenvaller van de laatste tijd is toch wel GTAIV, zorg eerst eens dat een spel niet op 3 fps loopt als er meer dan 4 auto's in beeld zijn . Daarnaast was de wereld zelf ook saaier dan GTA:SA, vooral het derde eiland was 1 grote grijze meuk, en bij de missies had ik het gevoel van 'been there done that'.
Jammer dat ze 'cartoony' stijl van SA niet hadden aangehouden, het spel neemt zichzelf veel te serieus.

Daarnaast was voor mij MGS4 ook een beetje een tegenvaller, heeft niets met het spel te maken hoor, maar spionage games zijn toch niets voor mij Ik ga liever als een rambo tekeer en daar is dat spel niet voor gemaakt.
Man, die missies van GTA IV. Ik heb er nu 33 uur inzitten, en alleen maar dit gedaan:

Ga naar persoon A -> missie: rij daarheen -> missie: schiet wat gastjes dood -> rij terug.

Missie completed. En dat al 100 keer ofzo.
pi_73975898
Far Cry 2
Alles al over gezegd.

Super Mario Sunshine
Ik had destijds een jeugdsentiment naar Nintendo, en Sunshine zag er heel fun uit als andere het speelden, maar het was alleen maar frustrerend en irritant.

Red Alert 3
Wederom door jeugdsentiment veel meer van gehoopt. Het was verder wel grappig enzo, maar de AI gevechten zijn zo eentonig en langdradig.

Verder zijn racegames bijna altijd een tegenvaller, op enkele uitzonderingen na.
pi_73975913
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 10:22 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Man, die missies van GTA IV. Ik heb er nu 33 uur inzitten, en alleen maar dit gedaan:

Ga naar persoon A -> missie: rij daarheen -> missie: schiet wat gastjes dood -> rij terug.

Missie completed. En dat al 100 keer ofzo.
Zo heb ik het niet ervaren, maarja.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 11:00:25 #255
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_73976861
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 12:30 schreef Danny het volgende:
verplicht, langdradige, verkapte tutorial aan het begin, erg repititief en qua verhaallijn imo nog geen schim van Far Cry. Graphics zijn fraai, dat wel, maar daar maak je geen goeie game mee.
Ik heb hem nu een weekje gespeeld en inderdaad! Wat een tegenvaller. Het is erg mooi, maar daar is alles mee gezegd. Ik krijg het gevoel dat ze sandbox wat te letterlijk hebben genomen. Je wordt in een grote zandbak gedumpt en daarna zoek je het maar uit. Het is inderdaad vrijheid daar ieder doel verder ontbreekt!

Het repetitieve vind ik nog niet eens een probleem, maar het feit dat je altijd een kolere eind (Standaard naar de andere kant van de map.) door een mooie, maar weinig leuke omgeving moet rijden is gewoon waardeloos. Heel eerlijk vind ik hem die 15 euro die er nu voor gelapt heb niet eens waard!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_74104663
Ik neem trouwens aan dat Bioshock al tig keer genoemd is? Spiritueel opvolger van System Shock my ass!
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
pi_74104976
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 11:07 schreef Like-a-Bunny het volgende:
Ik neem trouwens aan dat Bioshock al tig keer genoemd is? Spiritueel opvolger van System Shock my ass!
Ik hoop het niet. Bioshock is echt een van de beste games die ik de afgelopen tijd gespeeld heb, ik kan ook niet wachten tot Bioshock 2
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_74108560
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 00:28 schreef CaptainCookie het volgende:
Cod:waw. Nadat cod4 mij juist had weten te boeien ondanks dat ik games wel gezien had was dit toch wel een enorme tegenvaller.
Vind ik ook, vooral omdat ie GODVERDOMME NIET WILT OPSTARTEN!
"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed"
pi_74108595
spore
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:38:33 #260
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_74111380
Ik vond Far Cry 2 eigenlijk best vermakelijk. Maar ik ergerde me dan ook niet aan de lange reistijden en de lamme verhaallijn. Die open, lege vlaktes vond ik ook niet storend.
Wel tegenvallers:
Spore. Ik had me een totaal andere game voorgesteld. Ook omdat het 'de opvolger van the sims' zou zijn, verwachtte ik een soort eindeloos spel waarin evolutie een grote rol zou spelen. Dat was het dus totaal niet.

En meer recent Operation Flashpoint 2. Ik had al niet heel hoge verwachtingen omdat het team van deel 1 niet meer bij elkaar was, maar valt toch nog tegen. Even afgezien van hoe realistisch het allemaal (niet) is, hadden ze echt niet in vrijwel elke missie tijdsdruk moeten verwerken. Nu ben je zo'n beetje verplicht recht op je doel af te gaan in plaats van je eigen plan te trekken. Zo doet het mij meer aan CoD denken. Als je (bijvoorbeeld) luchtafweer kapot moet maken dan heb je één pad. Wil je proberen om met een grote boog om een overmacht heen te trekken dan kom je te laat. Beetje jammer.
Tranquillo
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 22:45:31 #261
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_74132304
Banjo-Tooie

wat was dat een tegenvaller toen ik hem voor het eerst speelde,
voorbeeld:
in een wereld zit een Pad(object waar je me can interacteren),waar je nog niks mee kan,2 levels verderop krijg je de move/mogelijkheid om iets met dat pad te doen,dus weer dat hele kut-eind terug naar de wereld waar dat pad zit,en dan blijkt dat je NOG er niks mee kan,omdat je niet een move/eiersoort/ W/E bij je hebt

nu vindt ik het wel leuk,maar toch wint Banjo-Kazooie het
pi_74132671
Devil May Cry 2: eerste deel was ontzettend tof maar het tweede leek in niks op zijn geweldige voorganger.

Meer recent GTA IV: na twee dagen spelen uit mn Xbox geflikkerd en er niet meer ingedaan. Weer meer van hetzelfde. De laatste goede GTA was 3. Het 3D was toen nieuw en heb toen echt zwaar liggen genieten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_74136173
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 22:53 schreef KoosVogels het volgende:
Devil May Cry 2: eerste deel was ontzettend tof maar het tweede leek in niks op zijn geweldige voorganger.

Meer recent GTA IV: na twee dagen spelen uit mn Xbox geflikkerd en er niet meer ingedaan. Weer meer van hetzelfde. De laatste goede GTA was 3. Het 3D was toen nieuw en heb toen echt zwaar liggen genieten.
Die stadssfeer in GTA3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')