HL1 en HL2 vond ik beiden echt geweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeldigquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:29 schreef endr0me het volgende:
Half-Life moet je wel gespeeld hebben toen hij net uitkwam denk ik.. ik denk als ik hem 5 jaar terug voor het eerst gespeeld had het ook niks gevonden had. HL2 vond ik overigens ook een flinke tegenvaller
Stronghold was echt super vetquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:29 schreef Batsnek het volgende:
Stronghold...
[ afbeelding ]
Oud pc-spelletje, ik vond het concept van kastelen bouwen en de demo heel vet. Het zag er mooi uit, vuurpotten leeg gooien op je bestormers, kasteelmuren bouwen, huisjes voor je villagers, dorpsdronkenlappen, appelboomgaarden, een kaasboer. Fantastische sfeer, en toch had ik nadat ik binnen 10 uur de campaign uitgespeeld had, het wel gezien. De vijanden waren erg dom en makkelijk te verslaan, het bestormen van een kasteel was niet heel leuk gedaan, en daarnaast was het ook gewoon constant hetzelfde. Als je eenmaal je muurtjes rondom je stad had staan en alles goed bewapend had, dan wilde je dat je door een kolossaal machtig leger aangevallen werd, en dat gebeurde nooit..Je mocht blij zijn als er 10 speerdrager en 5 boogschutters op je ubergrote burcht afkwamen, die al voordat ze de teervelden bereikt hadden kapot geschoten werden door 20 katapulten.
Er zijn genoeg goede Need For Speed -edities. Ik heb op mijn eerste eigen PC 3 verschillende versies gehad, en speelde ze elke dag, vaak split-screen tegen mijn broertje. Geweldig.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:49 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Als je door je oom 5keer verkracht wordt mag je de 6e keer niet verbaasd zijn dat het nog een keer gebeurt hoor
(prachtige metafoor he)
Plus dat het onmogelijk lijkt een fatsoenlijk werkende tactiek te maken.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:47 schreef thloreg het volgende:
Nu net heb ik FIFA 2010 gehaald en heb al in het FIFA topic aangegeven waarom ik het een bout spel vind.
- spelers lopen retetraag alsof je in een modderveld staat
- spelers zien er uit als mieren gezien de camera opties
- het spel laat je eerst allerlei zaken invullen ipv dat je gewoon
naar het menu kan gaan zoals PES6 en kan spelen.
Ik vond de singleplayer nog wel vermakelijk moet ik zeggenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:28 schreef CaptainCookie het volgende:
Cod:waw. Nadat cod4 mij juist had weten te boeien ondanks dat ik games wel gezien had was dit toch wel een enorme tegenvaller.
Man, die missies van GTA IV. Ik heb er nu 33 uur inzitten, en alleen maar dit gedaan:quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:07 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik vond de singleplayer nog wel vermakelijk moet ik zeggenAlleen online was het gewoon allemaal net iets minder dan Cod4, te grote en onoverzichtelijke maps, en dan die tanks
Grootste tegenvaller van de laatste tijd is toch wel GTAIV, zorg eerst eens dat een spel niet op 3 fps loopt als er meer dan 4 auto's in beeld zijn. Daarnaast was de wereld zelf ook saaier dan GTA:SA, vooral het derde eiland was 1 grote grijze meuk, en bij de missies had ik het gevoel van 'been there done that'.
Jammer dat ze 'cartoony' stijl van SA niet hadden aangehouden, het spel neemt zichzelf veel te serieus.
Daarnaast was voor mij MGS4 ook een beetje een tegenvaller, heeft niets met het spel te maken hoor, maar spionage games zijn toch niets voor mijIk ga liever als een rambo tekeer en daar is dat spel niet voor gemaakt.
Zo heb ik het niet ervaren, maarja.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:22 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Man, die missies van GTA IV. Ik heb er nu 33 uur inzitten, en alleen maar dit gedaan:
Ga naar persoon A -> missie: rij daarheen -> missie: schiet wat gastjes dood -> rij terug.
Missie completed. En dat al 100 keer ofzo.
Ik heb hem nu een weekje gespeeld en inderdaad! Wat een tegenvaller.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:30 schreef Danny het volgende:
verplicht, langdradige, verkapte tutorial aan het begin, erg repititief en qua verhaallijn imo nog geen schim van Far Cry. Graphics zijn fraai, dat wel, maar daar maak je geen goeie game mee.
Ik hoop het niet. Bioshock is echt een van de beste games die ik de afgelopen tijd gespeeld heb, ik kan ook niet wachten tot Bioshock 2quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:07 schreef Like-a-Bunny het volgende:
Ik neem trouwens aan dat Bioshock al tig keer genoemd is? Spiritueel opvolger van System Shock my ass!
Vind ik ook, vooral omdat ie GODVERDOMME NIET WILT OPSTARTEN!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:28 schreef CaptainCookie het volgende:
Cod:waw. Nadat cod4 mij juist had weten te boeien ondanks dat ik games wel gezien had was dit toch wel een enorme tegenvaller.
Die stadssfeer in GTA3quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:53 schreef KoosVogels het volgende:
Devil May Cry 2: eerste deel was ontzettend tof maar het tweede leek in niks op zijn geweldige voorganger.
Meer recent GTA IV: na twee dagen spelen uit mn Xbox geflikkerd en er niet meer ingedaan. Weer meer van hetzelfde. De laatste goede GTA was 3. Het 3D was toen nieuw en heb toen echt zwaar liggen genieten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |