Geniaalquote:Op vrijdag 11 december 2009 00:38 schreef Bragi het volgende:
Waarschijnlijk zal dit al een keer gepost zijn, maar toch:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd wat ze gaan doen.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Hurley als Sawyer, zie je het voor je.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:08 schreef Bragi het volgende:
Best grapppig dat zowel 'Jack', 'Charlie' als 'Hurley' auditie hebben gedaan voor de rol van Sawyer.
Ja.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:41 schreef krioro het volgende:
[..]
Hurley als Sawyer, zie je het voor je.![]()
![]()
Maar hoe kunnen ze elkaar dan ontmoeten met Claire erbij als ze het eiland gaan movenquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:37 schreef Bragi het volgende:
Sinds ik ben begonnen met terugkijken, is er iets wat ik me bedacht en waar ik ook goed op heb gelet en dat is dat Locke niet alleen op het einde eigenlijk MIB/Jacobs Enemy blijkt te zijn, maar mijn theorie is dat MIB altijd al Locke was.
Christian zal er ook veel mee te maken hebben. In het begin van seizoen één ziet Jack zijn vader op het eiland. Hij loopt het bos in, probeert achter zijn pa aan te redden, maar vindt 'm niet. Wie ziet hij wel plots verschijnen? Locke met een zwijn. Ook was het Locke die Jack aanraadde om zijn vader te zoeken, waardoor Jack uiteindelijk de grotten en de waterval vond. Én Christians lege doodskist...
Hier staat een theorie over Locke=MIB, http://www.losttv-forum.com/forum/showthread.php?t=61915, en ik kan me wel in het eerste stuk vinden. Heb het topic (37 pagina's lang) niet gelezen, dus weet niet in hoeverre de theorie nu ontkracht is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |