Ja kloptquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:45 schreef Desunoto het volgende:
[..]
De besturing is het simpelste en meest voor de hand liggende van elk spel ooit gemaakt.
Oké, na "snake" dan.![]()
Als er weer eens iets georganiseerd wordt hier wil ik er ook wel bij zijn.
Is niet erg, die ownde toch iedereen. Houniet mag ook niet meedoenquote:Op woensdag 8 december 2010 14:07 schreef tralalala het volgende:
Hier nog niet, beter komt er weer zo'n grote groep als vroeger.
Zonder sjimz
Oh. . . . .. oké. . . Doei.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is niet erg, die ownde toch iedereen. Houniet mag ook niet meedoen
Stiekem word ik toch door iedereen geownd, dus een meer of minder maakt niet uitquote:
Mooie tijdenquote:Op woensdag 8 december 2010 17:05 schreef Houniet het volgende:
Ik heb het niet meer gedaan sinds vorig jaar.
We begonnen in December 2008.
weet niet hoe lang je al speeltquote:Op woensdag 8 december 2010 17:04 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Valt me nog mee als je bedenkt dat die gasten waarschijnlijk al 9 jaar achter elkaar UT spelen.
Wil wel eens tegen je spelen dan, niet dat ik er nog iets van bak maar dat moet niet al te veel uitmakenquote:Op woensdag 8 december 2010 17:45 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
weet niet hoe lang je al speeltmaar Riot-Rudi is hooguit middelmatig, hehe. ik kan niet wachten tot ik weer kan gamen, hihi, zal ik jullie eens even een aantal poepjes laten ruiken!
Riot-Rudi als je meeleest sorry maar je weet er is geen woord van gelogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |