abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73640068
.....en met 2 Nederlandse ouders

Op die manier wonen er over 80-90 jaar nog alleen maar Nederlanders in Nederland op een enkele autochtoon na die emigreert

Goed plan?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Admin dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:28:10 #2
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_73640189
ik heb het idee dat je niet precies weet wat een autochtoon is
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:28:10 #3
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_73640190
Prima plan in een steeds internationaler wordende samenleving. Ik denk dat op deze manier het NLs volk zal uitsterven.
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_73640229
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 10:28 schreef Herkauwer het volgende:
Prima plan in een steeds internationaler wordende samenleving. Ik denk dat op deze manier het NLs volk zal uitsterven.
Waarom?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_73640252
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 10:28 schreef Danny het volgende:
ik heb het idee dat je niet precies weet wat een autochtoon is
Jij vast niet hoe je met argumenten moet komen
pi_73640269
Mja, toch maar even gaan nadenken over waar Nederland nu eigenlijk uit bestaat, beste TS.
pi_73640285
Uit Nederlanders?
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:31:54 #8
47047 Herkauwer
pi_73640286
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 10:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Waarom?
Omdat Nederlanders een laag geboortecijfer hebben en iedere Nederlander die met een buitenlander kinderen heeft dus geen Nederlanders voortbrengt. En dat zal ongetwijfeld steeds vaker gebeuren, mensen reizen steeds meer en je mag als Europeaan je gewoon vestigen in NL. Dus lijkt mij dan een aflopende zaak qua inheemse bevolking.

Plus nog alle Nederlanders die in het buitenland wonen en kinderen krijgen, krijgen dus in eens geen Nederlandse kinderen meer....
pi_73640323
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 10:31 schreef Herkauwer het volgende:

[..]

Omdat Nederlanders een laag geboortecijfer hebben en iedere Nederlander die met een buitenlander kinderen heeft dus geen Nederlanders voortbrengt. En dat zal ongetwijfeld steeds vaker gebeuren, mensen reizen steeds meer en je mag als Europeaan je gewoon vestigen in NL. Dus lijkt mij dan een aflopende zaak qua inheemse bevolking.
En wat is daar het probleem van?

Je kan mensen gewoon Nederlander laten worden, maar dan moet je wel je huidige nationaliteit opgeven, wil of kan je dat niet dan blijf je gewoon je oude nationaliteit houden
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:34:34 #10
47047 Herkauwer
pi_73640366
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 10:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Je kan mensen gewoon Nederlander laten worden, maar dan moet je wel je huidige nationaliteit opgeven, wil of kan je dat niet dan blijf je gewoon je oude nationaliteit houden
Ah, in dat geval moet je een beter OP schrijven met alle informatie.
pi_73640386
quote:

[..]

kijk, dat is een goed idee ^^
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  Admin dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:35:45 #12
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_73640407
quote:

[..]

In je op stel je juist dat dat NIET kan.
'Nederlands paspoort alleen bij geboorte in Nederland EN twee Nederlandse ouders'.
pi_73640425
In de OP staat gewoon alle relavante informatie. Jammer dat ik alles voor je moet voorkauwen en dat je niet zelf kan denken en gewoon met goede argumenten kan komen
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:37:57 #14
47047 Herkauwer
pi_73640476
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 10:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In de OP staat gewoon alle relavante informatie. Jammer dat ik alles voor je moet voorkauwen en dat je niet zelf kan denken en gewoon met goede argumenten kan komen
Zie reactie van Danny, die bevat alle relevante informatie om dit topic te ontkrachten.
pi_73640485
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 10:35 schreef Danny het volgende:

[..]

In je op stel je juist dat dat NIET kan.
'Nederlands paspoort alleen bij geboorte in Nederland EN twee Nederlandse ouders'.
Jawel, je krijgt alleen bij geboorte alleen de Nederlandse nationaliteit als je aan beide voorwaarden voldoet

Een Nederlander die getrouwd is met een Braziliaanse die in Brasil woont krijgt dan alleen Braziliaanse kinderen
pi_73640504
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 10:37 schreef Herkauwer het volgende:

[..]

Zie reactie van Danny, die bevat alle relevante informatie om dit topic te ontkrachten.
Reactie was voor jou. Jammer dat ik alles voor je moet voorkauwen
  Admin dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:40:05 #17
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_73640522
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 10:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Jawel, je krijgt alleen bij geboorte alleen de Nederlandse nationaliteit als je aan beide voorwaarden voldoet

Een Nederlander die getrouwd is met een Braziliaanse die in Brasil woont krijgt dan alleen Braziliaanse kinderen
maar later mogen ze van jou dus gewoon alsnog hun paspoort inruilen voor een NL paspoort?
Wat een revolutionair plan...
pi_73640559
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 10:40 schreef Danny het volgende:

[..]

maar later mogen ze van jou dus gewoon alsnog hun paspoort inruilen voor een NL paspoort?
Wat een revolutionair plan...
Nee, dat gaat niet

Het is inderdaad vrij revolutionair omdat je niet uitgaat van het feit dat een ouder die Nederlander is voldoende is voor de Nederlandse nationaiteit
  Admin dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:47:59 #19
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_73640719
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 10:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee, dat gaat niet
quote:

pi_73640865
Stel:

- België kopieert deze geweldige wet

Een Nederlander en een Belg krijgen een kindje.

Welke nationaliteit krijgt dit kindje?
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:53:44 #21
270332 Sjaakmat
Stukje lopen?
pi_73640871
Je hebt toch helemaal geen Nederlands paspoort nodig om hier te wonen joh.
Gewoon me glas vullen, en niet te veel lullen...
pi_73640903
Daarvoor moet je gewoon voldoen aan eisen.

Dan zou je kunnen denken aan de eisen die nu tellen voor naturalisaties
pi_73640915
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 10:53 schreef Sjaakmat het volgende:
Je hebt toch helemaal geen Nederlands paspoort nodig om hier te wonen joh.
En je punt is?
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:55:10 #24
47047 Herkauwer
pi_73640916
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 10:53 schreef zuchtje het volgende:
Stel:

- België kopieert deze geweldige wet

Een Nederlander en een Belg krijgen een kindje.

Welke nationaliteit krijgt dit kindje?
Geen

Maar later kan het kindje altijd kiezen
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:56:05 #25
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_73640939
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 10:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
.....en met 2 Nederlandse ouders

Op die manier wonen er over 80-90 jaar nog alleen maar Nederlanders in Nederland op een enkele autochtoon na die emigreert

Goed plan?
Waarom zou je dit willen?
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')