Waarom?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:28 schreef Herkauwer het volgende:
Prima plan in een steeds internationaler wordende samenleving. Ik denk dat op deze manier het NLs volk zal uitsterven.
Jij vast niet hoe je met argumenten moet komenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:28 schreef Danny het volgende:
ik heb het idee dat je niet precies weet wat een autochtoon is
Omdat Nederlanders een laag geboortecijfer hebben en iedere Nederlander die met een buitenlander kinderen heeft dus geen Nederlanders voortbrengt. En dat zal ongetwijfeld steeds vaker gebeuren, mensen reizen steeds meer en je mag als Europeaan je gewoon vestigen in NL. Dus lijkt mij dan een aflopende zaak qua inheemse bevolking.quote:
En wat is daar het probleem van?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:31 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Omdat Nederlanders een laag geboortecijfer hebben en iedere Nederlander die met een buitenlander kinderen heeft dus geen Nederlanders voortbrengt. En dat zal ongetwijfeld steeds vaker gebeuren, mensen reizen steeds meer en je mag als Europeaan je gewoon vestigen in NL. Dus lijkt mij dan een aflopende zaak qua inheemse bevolking.
Ah, in dat geval moet je een beter OP schrijven met alle informatie.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En wat is daar het probleem van?
Je kan mensen gewoon Nederlander laten worden, maar dan moet je wel je huidige nationaliteit opgeven, wil of kan je dat niet dan blijf je gewoon je oude nationaliteit houden
kijk, dat is een goed idee ^^quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je kan mensen gewoon Nederlander laten worden, maar dan moet je wel je huidige nationaliteit opgeven, wil of kan je dat niet dan blijf je gewoon je oude nationaliteit houden
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In de OP staat gewoon alle relavante informatie. Jammer dat ik alles voor je moet voorkauwen en dat je niet zelf kan denken en gewoon met goede argumenten kan komen
Jawel, je krijgt alleen bij geboorte alleen de Nederlandse nationaliteit als je aan beide voorwaarden voldoetquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:35 schreef Danny het volgende:
[..]
In je op stel je juist dat dat NIET kan.
'Nederlands paspoort alleen bij geboorte in Nederland EN twee Nederlandse ouders'.
Reactie was voor jou. Jammer dat ik alles voor je moet voorkauwenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:37 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Zie reactie van Danny, die bevat alle relevante informatie om dit topic te ontkrachten.
maar later mogen ze van jou dus gewoon alsnog hun paspoort inruilen voor een NL paspoort?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jawel, je krijgt alleen bij geboorte alleen de Nederlandse nationaliteit als je aan beide voorwaarden voldoet
Een Nederlander die getrouwd is met een Braziliaanse die in Brasil woont krijgt dan alleen Braziliaanse kinderen
Nee, dat gaat nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:40 schreef Danny het volgende:
[..]
maar later mogen ze van jou dus gewoon alsnog hun paspoort inruilen voor een NL paspoort?
Wat een revolutionair plan...
quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En je punt is?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:53 schreef Sjaakmat het volgende:
Je hebt toch helemaal geen Nederlands paspoort nodig om hier te wonen joh.
Geenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:53 schreef zuchtje het volgende:
Stel:
- België kopieert deze geweldige wet
Een Nederlander en een Belg krijgen een kindje.
Welke nationaliteit krijgt dit kindje?
Waarom zou je dit willen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
.....en met 2 Nederlandse ouders
Op die manier wonen er over 80-90 jaar nog alleen maar Nederlanders in Nederland op een enkele autochtoon na die emigreert
Goed plan?
Dat inderdaad, maar Nederland moet zelf bepalen wie ze wel of geen nationaliteit gevenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:55 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Geen
Maar later kan het kindje altijd kiezen
quote:
Zo dat er alleen Nederlanders zijn die iets bijdragen aan Nederlandquote:
Mijn punt is...quote:
Onzin.quote:Op die manier wonen er over 80-90 jaar nog alleen maar Nederlanders in Nederland op een enkele autochtoon na die emigreert
Dat gaat dus inhouden dat jij als nederlander nooit kinderen met nederlandse nationaliteit zult hebben,. gezien het feit dat jouw (toekomstige/gewenste/whatever) partner geen nederlandse nationaliteit heeft...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zo dat er alleen Nederlanders zijn die iets bijdragen aan Nederland
Probeer het eens met ARGUMENTEN zou ik zeggenquote:
En dat boeit mij omdat?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:58 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat gaat dus inhouden dat jij als nederlander nooit kinderen met nederlandse nationaliteit zult hebben,. gezien het feit dat jouw (toekomstige/gewenste/whatever) partner geen nederlandse nationaliteit heeft...
Nee, iets met mensen die niet denken voor ze reageren en dan ook bovendien niet met argumenten kunnen komenquote:
Als ik nog meer argumenten aandraag wordt het alleen maar ingewikkelder en begrijp je er nog minder van. Lijkt me geen goed idee.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Probeer het eens met ARGUMENTEN zou ik zeggen
Geen idee of het jou boeit, het was een simpele conclusie... Maar goed, probeer het me nog eens uit te leggen. Hoe zou deze maatregel positief kunnen bijdragen aan de nederlandse samenleving?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En dat boeit mij omdat?
En hoe bepaalt "Nederland" dit? Verder wordt het kind de illegaliteit ingedrukt omdat het geen nationaliteit heeft. Over 80 jaar bestaat 1/3 van Nederland uit trailertrash die onze stroom jat. Ze zijn nooit naar school geweest en hebben nooit belasting betaald.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat inderdaad, maar Nederland moet zelf bepalen wie ze wel of geen nationaliteit geven
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik begrijp het prima, denk dat jij er beter niet aan kan beginnen. Of nog beter dat ik je gewoon negeer, misschien dat je dan terugkeert naar ONZ, want daar hoor je overduidelijk thuis
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:04 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Geen idee of het jou boeit, het was een simpele conclusie... Maar goed, probeer het me nog eens uit te leggen. Hoe zou deze maatregel positief kunnen bijdragen aan de nederlandse samenleving?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je hele verhaal rammelt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, iets met mensen die niet denken voor ze reageren en dan ook bovendien niet met argumenten kunnen komen
Kind is niet illegaal en verder heb ik echt geen flauw idee hoe je aan die conclusie komt van hoe het over 80 jaar is. Ik zou kunnen vragen of je het kan onderbouwen, maar ik schat de kans minder dan 0% in dat je met een antwoord komtquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:05 schreef zuchtje het volgende:
[..]
En hoe bepaalt "Nederland" dit? Verder wordt het kind de illegaliteit ingedrukt omdat het geen nationaliteit heeft. Over 80 jaar bestaat 1/3 van Nederland uit trailertrash die onze stroom jat. Ze zijn nooit naar school geweest en hebben nooit belasting betaald.
Want alle mensen met Nederlandse nationaliteit (en enkel en alleen de Nederlandse nationaliteit, dus geen 2 paspoorten, alleen Nederlandse ouders, enz) dragen iets bij aan Nederland?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat doet Nederland al: in de wet ligt vastgelegd wie de nederlandse nationaliteit wel of niet krijgt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat inderdaad, maar Nederland moet zelf bepalen wie ze wel of geen nationaliteit geven
Geen zin om quote bij te werken...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach, ik heb er vandaag wel zin in
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:06 schreef Danny het volgende:
[..]
Je hele verhaal rammelt. Personal attack. Waarvan akte
Eerst zeg je dat je alleen een nl paspoort krijgt als je EN geboren bent in Nederland (op vakantie gaan tijdens je zwangerschap is er blijkbaar niet meer bij Beter nadenken) EN beide ouders een NL paspoort hebben. Vervolgens merk je op dat je altijd je paspoort van een ander land in kunt leveren en alsnog een NL paspoort kunt krijgen.Kan nu ook al
Beetje zinloze stelling zo. fijn dat je het onderbouwt
Wat doe je trouwens als bv de vader niet bekend is? Dan geef je dat kind pas na een aantal jaar de nationaliteit
Als je net over de grens werkt, vroegtijdig weeën krijgt en in duitsland of belgie bevalt? What if, voor uitzonderlijke situaties zijn altijd oplossingen
Wat als duitsland of belgie dezelfde 'wet' aannemen en het kindje dus ook DIE nationaliteit niet krijgt. Dan heeft het kindje helemaal géén nationaliteit? Is niet het probleem van Nederland
Ondoordachte stelling imo. Had je wel iets meer werk van mogen maken. Personal attack, nummer 2. Waarvan akte
Neequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:10 schreef Sjeen het volgende:
Zijn nederlanders superieur aan bijvoorbeeld fransen of duitsers?
Ok, dat brengt me dan weer terug bij de vraag waarom het van belang is dat alleen nederlanders iets bijdragen aan nederland...quote:
Dat staat er letterlijk:quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
[..]
Kun je me uitleggen hoe je niet illegaal bent als je geen nationaliteit hebt?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kind is niet illegaal en verder heb ik echt geen flauw idee hoe je aan die conclusie komt van hoe het over 80 jaar is. Ik zou kunnen vragen of je het kan onderbouwen, maar ik schat de kans minder dan 0% in dat je met een antwoord komt
En daar staat nergens dat je Nederlander moet zijn om iets bij te dragen aan Nederlandquote:
Dat idee bekruipt me standaard bij DAM postsquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:09 schreef Danny het volgende:
Het vermoeden bekruipt me dat TS aan het trollen is en we allemaal keihard happen.
Je bent gewoon inwoner van Nederland en zoon van 2 in Nederland wonende ouders, dus dan ben je sws niet illegaalquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:18 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Kun je me uitleggen hoe je niet illegaal bent als je geen nationaliteit hebt?
Ik heb ook geen flauw idee hoe je tot de conclusie komt hoe het over 80 jaar is. En waarom zou ik iets moeten onderbouwen als jij het ook niet doet?
Maar omdat ik in een goede bui ben zal ik het proberen.
Ik denk, dat als je geen nationaliteit hebt, je buiten alle regelingen valt. Je wordt niet ingeënt, je hebt geen leerplicht, en je kunt geen burgerservicenummer aanvragen. Deze zaken zijn later allemaal nodig om legaal te kunnen werken.
Maar ik kan het natuurlijk fout hebben natuurlijk. Ik hoop dat je me met gedegen argumenten op mijn fouten kunt wijzen.
Lijkt me een goed plan, kunnen we samen gaanquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En daar staat nergens dat je Nederlander moet zijn om iets bij te dragen aan Nederland
Een cursus begrijpend lezen van de LOI nodig?
Als je niet illegaal bent kun je een paspoort aanvragen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je bent gewoon inwoner van Nederland en zoon van in 2 Nederland wonende ouders, dus dan ben je sws niet illegaal
Niet illegaal maar geen nationaliteit, dus geen BSN, dus geen verzekering, scholing. Goede toekomst krijgen ze zo.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:19
schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je bent gewoon inwoner van Nederland en zoon van 2 in Nederland wonende ouders, dus dan ben je sws niet illegaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |