Waarom?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:28 schreef Herkauwer het volgende:
Prima plan in een steeds internationaler wordende samenleving. Ik denk dat op deze manier het NLs volk zal uitsterven.
Jij vast niet hoe je met argumenten moet komenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:28 schreef Danny het volgende:
ik heb het idee dat je niet precies weet wat een autochtoon is
Omdat Nederlanders een laag geboortecijfer hebben en iedere Nederlander die met een buitenlander kinderen heeft dus geen Nederlanders voortbrengt. En dat zal ongetwijfeld steeds vaker gebeuren, mensen reizen steeds meer en je mag als Europeaan je gewoon vestigen in NL. Dus lijkt mij dan een aflopende zaak qua inheemse bevolking.quote:
En wat is daar het probleem van?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:31 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Omdat Nederlanders een laag geboortecijfer hebben en iedere Nederlander die met een buitenlander kinderen heeft dus geen Nederlanders voortbrengt. En dat zal ongetwijfeld steeds vaker gebeuren, mensen reizen steeds meer en je mag als Europeaan je gewoon vestigen in NL. Dus lijkt mij dan een aflopende zaak qua inheemse bevolking.
Ah, in dat geval moet je een beter OP schrijven met alle informatie.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En wat is daar het probleem van?
Je kan mensen gewoon Nederlander laten worden, maar dan moet je wel je huidige nationaliteit opgeven, wil of kan je dat niet dan blijf je gewoon je oude nationaliteit houden
kijk, dat is een goed idee ^^quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je kan mensen gewoon Nederlander laten worden, maar dan moet je wel je huidige nationaliteit opgeven, wil of kan je dat niet dan blijf je gewoon je oude nationaliteit houden
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In de OP staat gewoon alle relavante informatie. Jammer dat ik alles voor je moet voorkauwen en dat je niet zelf kan denken en gewoon met goede argumenten kan komen
Jawel, je krijgt alleen bij geboorte alleen de Nederlandse nationaliteit als je aan beide voorwaarden voldoetquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:35 schreef Danny het volgende:
[..]
In je op stel je juist dat dat NIET kan.
'Nederlands paspoort alleen bij geboorte in Nederland EN twee Nederlandse ouders'.
Reactie was voor jou. Jammer dat ik alles voor je moet voorkauwenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:37 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Zie reactie van Danny, die bevat alle relevante informatie om dit topic te ontkrachten.
maar later mogen ze van jou dus gewoon alsnog hun paspoort inruilen voor een NL paspoort?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jawel, je krijgt alleen bij geboorte alleen de Nederlandse nationaliteit als je aan beide voorwaarden voldoet
Een Nederlander die getrouwd is met een Braziliaanse die in Brasil woont krijgt dan alleen Braziliaanse kinderen
Nee, dat gaat nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:40 schreef Danny het volgende:
[..]
maar later mogen ze van jou dus gewoon alsnog hun paspoort inruilen voor een NL paspoort?
Wat een revolutionair plan...
quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En je punt is?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:53 schreef Sjaakmat het volgende:
Je hebt toch helemaal geen Nederlands paspoort nodig om hier te wonen joh.
Geenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:53 schreef zuchtje het volgende:
Stel:
- België kopieert deze geweldige wet
Een Nederlander en een Belg krijgen een kindje.
Welke nationaliteit krijgt dit kindje?
Waarom zou je dit willen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
.....en met 2 Nederlandse ouders
Op die manier wonen er over 80-90 jaar nog alleen maar Nederlanders in Nederland op een enkele autochtoon na die emigreert
Goed plan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |