Eigenlijk is het al euhm 3 maand geleden dat ik een cocktail op hebquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:09 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Je zuipt alleen nog maar cocktails?
Was ook maar een grapjequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Eigenlijk is het al euhm 3 maand geleden dat ik een cocktail op heb
Oke, nou ja, ik kan het wel. Moet alleen zeggen dat ik na het uitgaan enkel maar wil slapen en mijn bed wil opzoeken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:14 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Was ook maar een grapje
Op een of andere manier kan ik 's nachts na/tijdens het zuipen echt niet tegen frituur..Als ik dan wat eet ga ik echt over mn nek.. Al is een broodje doner vaak geen straf
watjequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:18 schreef DjRex89 het volgende:
Heb echt mega spierpijn van de training van gisterenHet ergste is dat ik weet dat het morgen nog erger zal zijn
Waarom niet?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:19 schreef Puala het volgende:
En uitgaan zal er voorlopig wel niet meer in zitten
Dan mag jij de volgende keer meedoen, goed?quote:
Euh, dat hoeft nou ook weer nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:22 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan mag jij de volgende keer meedoen, goed?
Oeh.. spannend?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Na vanavond geen persoon meer met een rijbewijs in mijn omgeving
En dan kun je niet gaan fietsen ofzo, of ergens blijven slapen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou fietsen kan wel, maar een kilometer of euhm 30-40 vind ik persoonlijk wat te ver om te gaan fietsenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:26 schreef AMDB het volgende:
[..]
En dan kun je niet gaan fietsen ofzo, of ergens blijven slapen?
Maar je hebt de knoop dus doorgehakt?
Geen toffe dorpskroegen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou fietsen kan wel, maar een kilometer of euhm 30-40 vind ik persoonlijk wat te ver om te gaan fietsenEn blijven slapen kan wel, maar dan haal ik er hooguit 5 km vanaf. Of ik moet natuurlijk een boy vinden in de buurt van een discotheek. Dat kan ook.
Ja. Al was het eigenlijk wel gewoon duidelijk voor me.
Geen idee, lijkt mij wel spannend hoe die zal reageren..quote:
Whehe dat is het nadeel van daar wonenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou fietsen kan wel, maar een kilometer of euhm 30-40 vind ik persoonlijk wat te ver om te gaan fietsenEn blijven slapen kan wel, maar dan haal ik er hooguit 5 km vanaf. Of ik moet natuurlijk een boy vinden in de buurt van een discotheek. Dat kan ook.
Ja. Al was het eigenlijk wel gewoon duidelijk voor me.
wat ga je vanavond doen dan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Broodje doner gok ik?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wat had je gister gehad eigenlijk?
Friet, Kipsaté schnitzel, frikandel en een kroket. Sauzen: Mayonaise en curry en nog extra saté saus. Een woord en een smiley: Goddelijk!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wat had je gister gehad eigenlijk?
Dom, dommer domst eerst goed nadenken wat je doet, niet dat ik dat altijd doequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:49 schreef DjRex89 het volgende:
Heb met debuggen de server/visual studio over de zeik geholpenAlleen kan ik de server niet rebooten omdat er nog iemand meer op bezig is
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:50 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dom, dommer domst eerst goed nadenken wat je doet, niet dat ik dat altijd doe![]()
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik dacht aan frituur en dat blijkt dus waar
beste maaltijd..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:49 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Friet, Kipsaté schnitzel, frikandel en een kroket. Sauzen: Mayonaise en curry en nog extra saté saus. Een woord en een smiley: Goddelijk!
Dat is het ook wel. Alleen ja, uitstellen ga ik het echt niet meer doen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:32 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Geen idee, lijkt mij wel spannend hoe die zal reageren..
Curry is lekkerquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
beste maaltijd..
Alleen curry doet het niet voor mij
Tsja, arnhem is voor mij een 20 minuten met de scooter. Maar dan kun je nog niet drinken of wat. Nijmegen is denk ik 25 minutenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:33 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Whehe dat is het nadeel van daar wonen
Ik ken iemand uit Beneden-Leeuwen en die makkelijkst bereikbare stad was Oss
Daarom moet je gewoon in elke stad zorgen voor goede connecties/slaapplaatsquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Tsja, arnhem is voor mij een 20 minuten met de scooter. Maar dan kun je nog niet drinken of wat. Nijmegen is denk ik 25 minuten
Aaah, ja natuurlijk, dat ritsel je eventjes terwijl je een relatie hebtquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:54 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Daarom moet je gewoon in elke stad zorgen voor goede connecties/slaapplaats
joh.. dat zal wel heftig zijn. Nooit leuk dit soort dingen, maar ik moet eerlijk zijn dat het voor jou en hem misschien wel het beste is. En als je ergens over wil praten dan weet je me wel te vinden he?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Vertellen dat ik weer vrijgezel wil zijn.
Alsof ik alleen vrouwen ken die daar op kamers zitten?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Aaah, ja natuurlijk, dat ritsel je eventjes terwijl je een relatie hebt
Denk wel dat het heftig is. Alleen doorgaan is op het moment ook niet echt meer een optie. Al zei mijn vader vanmorgen wel heel botweg dat hij al niet snapte hoe mijn vriend het zo lang met me uitgehouden had en dat hij vond dat hij mij had moeten dumpen al een half jaar terug.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
joh.. dat zal wel heftig zijn. Nooit leuk dit soort dingen, maar ik moet eerlijk zijn dat het voor jou en hem misschien wel het beste is. En als je ergens over wil praten dan weet je me wel te vinden he?
Ik ga eigenlijk alleen maar met kerels omquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:59 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Alsof ik alleen vrouwen ken die daar op kamers zitten?
Maar die zitten niet op kamers in leuke steden?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk alleen maar met kerels om
hmm.. ik had het eigenlijk andersom, maar goedquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Denk wel dat het heftig is. Alleen doorgaan is op het moment ook niet echt meer een optie. Al zei mijn vader vanmorgen wel heel botweg dat hij al niet snapte hoe mijn vriend het zo lang met me uitgehouden had en dat hij vond dat hij mij had moeten dumpen al een half jaar terug.
Komt wel goed en ik weet je te vinden
Wat een klootzakquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Denk wel dat het heftig is. Alleen doorgaan is op het moment ook niet echt meer een optie. Al zei mijn vader vanmorgen wel heel botweg dat hij al niet snapte hoe mijn vriend het zo lang met me uitgehouden had en dat hij vond dat hij mij had moeten dumpen al een half jaar terug.
Komt wel goed en ik weet je te vinden
Not really. Of je moet Tiel zo geweldig vindenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:01 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Maar die zitten niet op kamers in leuke steden?
Handig toch, allemaal verschillende meningen. Waarom andersom?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hmm.. ik had het eigenlijk andersom, maar goed
Zo snel gaan we nog niet?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:04 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik hou jullie echt niet meer bij hoor!
Nooit geweest dus geen ideequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Not really. Of je moet Tiel zo geweldig vinden
Lekkere username heb je, kiwiquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:04 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik hou jullie echt niet meer bij hoor!
Wanneer ga je uit in Nijmegen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:05 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nooit geweest dus geen ideeAl vind ik het al wel snel gezellig. Hier in het dorp zit ook wel leuke kroeg alleen kom je dus altijd dezelfde mensen tegen.. Daarom vind ik het zo nu en dan wel leuk om ergens anders uit te gaan.
Ik heb weinig met rap/hiphop/buitenlandse jongeren, dus ik vind Tiel niet zo geweldig.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:05 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nooit geweest dus geen ideeAl vind ik het al wel snel gezellig. Hier in het dorp zit ook wel leuke kroeg alleen kom je dus altijd dezelfde mensen tegen.. Daarom vind ik het zo nu en dan wel leuk om ergens anders uit te gaan.
30 oktquote:
Time Out... 1x geweest maar denk niet dat ik ooit nog een keer gaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb weinig met rap/hiphop/buitenlandse jongeren, dus ik vind Tiel niet zo geweldig.
Maar dezelfde mensen is niet echt altijd wat. Hier heb je regelmatig tentfeesten in de buurt en dat is wel fun. Voor de rest zoek ik het toch wel verder weg. Time Out, Dieka, Hent uut zand ofzo.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:08 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Time Out... 1x geweest maar denk niet dat ik ooit nog een keer ga
nou ja.. van wat ik hoorde paste jullie niet echt bij elkaar. Heb ik je ook wel verteld geloof ikquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Handig toch, allemaal verschillende meningen. Waarom andersom?
1) Disco's zijn niet mijn ding, doe mij maar een gezellige kroeg.quote:
Kan wel. Zwaar slecht in mijn geheugenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nou ja.. van wat ik hoorde paste jullie niet echt bij elkaar. Heb ik je ook wel verteld geloof ik
Geen danser dusquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:10 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
1) Disco's zijn niet mijn ding, doe mij maar een gezellige kroeg.
Oke, ja dat verklaart wel een hoop. Wij lopen meestal eerst gewoon gezamelijk een rondje en standen dan of in de grote zaal of in een zaal waar veelal boeren staan. Meestal ga ik er dan vandoor samen met mijn vriendin (als ze er bij is tenminste) en gaan we samen ergens anders lekker feestenquote:2) Ik was denk ik niet echt met een geschikte groep.. De helft stond in de hardcore zaal en de andere helft ging los op de dansvloer in de grote zaal..
Mja iedereen ging toen los en ik kwam toevallig een oud bekende tegen aan de bar. Dus de hele tijd aan de bar gezetenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Geen danser dus![]()
[..]
Oke, ja dat verklaart wel een hoop. Wij lopen meestal eerst gewoon gezamelijk een rondje en standen dan of in de grote zaal of in een zaal waar veelal boeren staan. Meestal ga ik er dan vandoor samen met mijn vriendin (als ze er bij is tenminste) en gaan we samen ergens anders lekker feesten
Hiervandaan rijd geen eens een bus joh, niet zeurenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:15 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mja iedereen ging toen los en ik kwam toevallig een oud bekende tegen aan de bar. Dus de hele tijd aan de bar gezetenVond het uiteindelijk best gezellig maar daarvoor hoef ik niet helemaal met zo'n klote bus naar Gemert
mjaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Kan wel. Zwaar slecht in mijn geheugenMaar goed, eerst vanavond maar is praten. Dan zie ik wel verder etc.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Kan wel. Zwaar slecht in mijn geheugenMaar goed, eerst vanavond maar is praten. Dan zie ik wel verder etc.
mja.. uhm.. laat ik er hier maar niet teveel over zeggenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:11 schreef Puala het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:16 schreef AMDB het volgende:
Eerst de kroeg in of indrinken en daarna naar een plek waar je kunt dansen, heerlijkMuziek moet dan wel goed zijn.
Dankjewel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja
[..]
[..]
mja.. uhm.. laat ik er hier maar niet teveel over zeggen
Maar succes in ieder geval vanavond
Hoe wil je daar dansen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:18 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Enige qua 'dansen' waar je mij voor kan strikken is de apres skihut
Wees blij.. Met 80 man in een te kleine bus waar er altijd een paar moeten kotsen.. Dolle boelquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Hiervandaan rijd geen eens een bus joh, niet zeuren
Ik sta ook niet midden op de dansvloer hoorquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:18 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Enige qua 'dansen' waar je mij voor kan strikken is de apres skihut
Mensen die kotsen van drank, hoe kansloosquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:19 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Wees blij.. Met 80 man in een te kleine bus waar er altijd een paar moeten kotsen.. Dolle boel
Iemand die ik ken heeft ooit in z'n jas gekotst omdat je een boete krijgt voor kotsen in de busquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:19 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Wees blij.. Met 80 man in een te kleine bus waar er altijd een paar moeten kotsen.. Dolle boel
Beetje gek doenquote:
Mensen die zeuren als mensen een keertje te ver gaanquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Mensen die kotsen van drank, hoe kansloos
Ik vind dat altijd super gezelligquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:20 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik sta ook niet midden op de dansvloer hoor![]()
Apres Skihut zul je mij nooit vinden
je hebt van die mensen die het consequent doen. Dat is kansloos.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:21 schreef AMDB het volgende:
[..]
Mensen die zeuren als mensen een keertje te ver gaan
Gadverdammequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:20 schreef AMDB het volgende:
[..]
Iemand die ik ken heeft ooit in z'n jas gekotst omdat je een boete krijgt voor kotsen in de busen dan gewoon naar huis en jas neergooien op z'n kamer, verder niks doen
Dat dus.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
je hebt van die mensen die het consequent doen. Dat is kansloos.
Een keertje kan gebeuren natuurlijk.
Dat is waar, ik ben wel af en toe zo dronken dat ik het niet binnen kan houden, maar dat is maar 3/4 keer per jaar maximaal.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
je hebt van die mensen die het consequent doen. Dat is kansloos.
Een keertje kan gebeuren natuurlijk.
Hmm, oke. Ieder zijn ding gok ikquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:21 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Beetje gek doenHeb nog wel ergens foto's van mij in de Apres skihut in Salou
Staan bij iemand op zn hyves, zal ze vanavond als ik thuis ben wel eens zoeken. Op mijn hyves staan trouwens wel meer foto's waar ik op de dansvloer te vinden ben. (vaak enigszins aangeschoten)
Leer je dan niet dat dat gewoon te veel is?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:24 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat is waar, ik ben wel af en toe zo dronken dat ik het niet binnen kan houden, maar dat is maar 3/4 keer per jaar maximaal.
Goed gegoktquote:
Haha geweldigquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat dus.
Zelf na koninginnendag ook moeten kotsen.. Was toen samen met een maat zo dronken dat we met de trein van Den Bosch - Nijmegen in Oss waren vergeten uit te stappen en toen in Nijmegen terecht kwamen
Ja nogal. Alleen zou ik daar dan de volgende keer ook niet meer mee gaanquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:25 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Goed gegokt
Al is met een groep uitgaan die allemaal wat anders willen wel klote
Nee, soms zit het tempo er gewoon zo in, en dan weet je op een gegeven moment je grens niet meer. Ik stop dan vaak wel, maar dan is het vaak al te laat. Met bier is het nog makkelijk te doen maar als er sterke drank in het spel is, dat kan inslaan als een bom. Dan ben je gewoon te laat.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Leer je dan niet dat dat gewoon te veel is?
Sterke drank is wel wat lastiger, daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:27 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nee, soms zit het tempo er gewoon zo in, en dan weet je op een gegeven moment je grens niet meer. Ik stop dan vaak wel, maar dan is het vaak al te laat. Met bier is het nog makkelijk te doen maar als er sterke drank in het spel is, dat kan inslaan als een bom. Dan ben je gewoon te laat.
Tsja het blijven toch je vrienden hequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja nogal. Alleen zou ik daar dan de volgende keer ook niet meer mee gaan
Ik kan zoveel bier drinken als ik wil. Kan ik mega dronken van worden maar dan weet ik alles wat ik gedaan heb nog wel. Zodra er sterke drank in het spel komt wordt het 1 zwart gat.. Daarom heb ik sterke drank ook afgezworen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:27 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nee, soms zit het tempo er gewoon zo in, en dan weet je op een gegeven moment je grens niet meer. Ik stop dan vaak wel, maar dan is het vaak al te laat. Met bier is het nog makkelijk te doen maar als er sterke drank in het spel is, dat kan inslaan als een bom. Dan ben je gewoon te laat.
Maar meestal drink ik een stuk gecontroleerder hoor.
Heb je wel gelijk in, maar ik kan me dan weer niet voorstellen dat zo'n avond nog leuk is dan. Alleen snap ik ook wel weer dat als ze niet in de buurt wonen je niet gaat weigeren als ze je een keer vragen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:28 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Tsja het blijven toch je vrienden heAl gaat het hier om een groep vrienden die ik niet zo heel vaak meer spreek. Een groot deel woont niet echt meer in de buurt.. Dus als we dan uitgaan zeg ik ook geen nee.
Bier vult ook erg bij mij, op een gegeven moment voel je gewoon in je maag dat er niks meer bij kan!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik kan zoveel bier drinken als ik wil. Kan ik mega dronken van worden maar dan weet ik alles wat ik gedaan heb nog wel. Zodra er sterke drank in het spel komt wordt het 1 zwart gat.. Daarom heb ik sterke drank ook afgezworen.
Dan is het ook vaak meer bijpraten en gewoon gezellig samen wat doen. Dan boeit het vaak niet eens in welke tent je staat.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk in, maar ik kan me dan weer niet voorstellen dat zo'n avond nog leuk is dan. Alleen snap ik ook wel weer dat als ze niet in de buurt wonen je niet gaat weigeren als ze je een keer vragen.
Ik ken hetquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:31 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan is het ook vaak meer bijpraten en gewoon gezellig samen wat doen. Dan boeit het vaak niet eens in welke tent je staat.
Dat zie je heel vaak bij mensen die in het begin super snel/veel drinkenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:30 schreef AMDB het volgende:
[..]
Bier vult ook erg bij mij, op een gegeven moment voel je gewoon in je maag dat er niks meer bij kan!
De vorige keer in het rokershol van een of andere kroeg gestaan.quote:
heb ik ook..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:30 schreef AMDB het volgende:
[..]
Bier vult ook erg bij mij, op een gegeven moment voel je gewoon in je maag dat er niks meer bij kan!
Jammer dat het altijd een vermogen kostquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
heb ik ook..
Als ik baco's drink, kan ik blijven gaan. En daar wordt ik nu ook niet eens meer zo ernstig dronken van
Rokenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:33 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
De vorige keer in het rokershol van een of andere kroeg gestaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met baco's gaat het vaak fout bij mij. Zeker als ik ook nog bier drink.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
heb ik ook..
Als ik baco's drink, kan ik blijven gaan. En daar wordt ik nu ook niet eens meer zo ernstig dronken van
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:35 schreef Puala het volgende:
[..]
RokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik rook zelf niet maar mn moeder wel. Dus gelukkig ben ik het gewend en kan ik goed tegen de rook. Heb het zelf ook wel eens geprobeerd maar om nou te zeggen dat ik het lekker vond...Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
Soms heb ik liever dat ik over m'n nek ga, scheelt uren hoofdpijn de volgende ochtendquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:36 schreef Psychonikeo het volgende:
Overigens is het bij mij altijd zo geweest dat ik óf aangeschoten ben óf over mijn nek ga. Er tussenin zit bij mij niets.
Dus meestal hou ik wel op tijd op.
dat wel jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:35 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Jammer dat het altijd een vermogen kost
meestal hou ik het ook bij 1 ding. Af en toe wat shotjes tussendoor dan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:35 schreef AMDB het volgende:
[..]
Met baco's gaat het vaak fout bij mij. Zeker als ik ook nog bier drink.
Bij mij zit daar tussenin nog een hele fase (om het zo maar te noemen) Dat is ook meestal waar ik stop.. Dan ben ik wel redelijk dronken maar niet zo erg dat ik over mn nek ga.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:36 schreef Psychonikeo het volgende:
Overigens is het bij mij altijd zo geweest dat ik óf aangeschoten ben óf over mijn nek ga. Er tussenin zit bij mij niets.
Dus meestal hou ik wel op tijd op.
dat wel ja. Dan voel je gewoon dat het niet goed zit en dat je er 's nachts toch wel uit zou moeten. Dan is een vinger in de keel gewoon de beste oplossingquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:38 schreef AMDB het volgende:
[..]
Soms heb ik liever dat ik over m'n nek ga, scheelt uren hoofdpijn de volgende ochtendAl wil héél veel water drinken ook wel heel goed helpen. Jammer genoeg doe je dit nooit als je erg zat bent
quote:
Pff, sinds ik niet meer bij m'n ouders woon vind ik alle rook stinken. Kan zelf ook absoluut niet roken, vaak geprobeerd maar moet altijd hoesten als ik over m'n longen inhaleer. Kan ook niet meer tegen kroegen waar gerookt wordt sinds het rookverbod. Krijg droge ogen enzo. Zeker als de luchtventilatie slecht is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik rook zelf niet maar mn moeder wel. Dus gelukkig ben ik het gewend en kan ik goed tegen de rook. Heb het zelf ook wel eens geprobeerd maar om nou te zeggen dat ik het lekker vond...
Dat ken ik, maar ik ben toen eigenlijk gewoon doorgegaanquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik rook zelf niet maar mn moeder wel. Dus gelukkig ben ik het gewend en kan ik goed tegen de rook. Heb het zelf ook wel eens geprobeerd maar om nou te zeggen dat ik het lekker vond...
Aan de ene kant zou ik het nog kunnen begrijpen dat je dat 2 jaar geleden deed. Alleen als je nu begint met roken ben je echt domquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat ken ik, maar ik ben toen eigenlijk gewoon doorgegaan
Ik ook nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:45 schreef AMDB het volgende:
Ik heb nog niks gedaan trouwens, alhoewel, bijna niks
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:40 schreef AMDB het volgende:
Ik zit al weken met hoofdbrekens of het nou 'het screen' is of 'de screen'![]()
Iemand die kan helpen met taalkundig onderbouwde argumenten?
Aangezien het om een engels woord gaat denk ik niet dat er een Nederlands taalkundige onderbouwing voor is..quote:
Nou op een gegeven moment ging ik het wel lekker vinden hoor. Dat kan ik niet ontkennen. Alleen is het een bepaalde handeling die je mist of eigenlijk mis ik gewoon het momentje voor mezelf. Even gewoon roken en lekker niets doen. Gewoon buiten ff ouwehoeren en lol hebben.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:42 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Aan de ene kant zou ik het nog kunnen begrijpen dat je dat 2 jaar geleden deed. Alleen als je nu begint met roken ben je echt domAangezien je nergens meer mag roken. Ga me niet vertellen dat je het leuk vind om buiten of in een rokersruimte te staan
Afgezien van het geld dat het je kost.
Volgens mij kan dat taalkundig gezien nietquote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:52 schreef Puala het volgende:
jna, ik wil wel met jou in bed liggen hoor
dat wou ik ook zeggenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:54 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat taalkundig gezien nietJe gebruikt OF 'de' OF 'het'
ook goed.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:54 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat taalkundig gezien nietJe gebruikt OF 'de' OF 'het'
Daarnaast is 'screen' geen "vernederlandst" woord (om het zo maar even te noemen) dus zijn er ook geen taalkundige regels aan verbonden en is het bij voorbaat al foutquote:
Wil je links of rechts liggen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:56 schreef Puala het volgende:
[..]
* Puala sprint gelijk naar den haag toe
Ik loop echt een seizoen ofzo achterquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Waarom sta jij eigenlijk in mijn snackbar met je bed Jopie? Je bent toch niet ziek?
Nee ik ga het niet vertalen, dat schept alleen maar verwarring. Iedereen noemt het screen, zowel klanten als bedrijven.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Daarnaast is 'screen' geen "vernederlandst" woord (om het zo maar even te noemen) dus zijn er ook geen taalkundige regels aan verbonden en is het bij voorbaat al foutGewoon vertalen dus.
Ik kijk het ook amper eigenlijk, ook maar eens downloaden, Draadstaalquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:59 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik loop echt een seizoen ofzo achterEcht weer een keertje downloaden.
Dan weet je bij deze dat het in beide gevallen fout isquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:59 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nee ik ga het niet vertalen, dat schept alleen maar verwarring. Iedereen noemt het screen, zowel klanten als bedrijven.
Ze zeggen toch dat je beter in je bed kan blijven ivm die Mexicaanse griepquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Waarom sta jij eigenlijk in mijn snackbar met je bed Jopie? Je bent toch niet ziek?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:00 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik kijk het ook amper eigenlijk, ook maar eens downloaden, Draadstaal![]()
Nieuw Dier is ook geweldig, die gast met die uitvindingenMacaroni!
En natuurlijk Flikkertochopman!
's Ochtends omhoogdragendquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ligt eraan of je links- of rechtsdragend bent natuurlijk.
Ja, maar Jopie. Dat zeggen ze zodat je niet je huis uit komt en dus niet aangestoken kan worden door andere mensen. Zo helpt dat natuurlijk niet!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:02 schreef jna het volgende:
[..]
Ze zeggen toch dat je beter in je bed kan blijven ivm die Mexicaanse griep
quote:
Ja, zag je een haartje?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:17 schreef AMDB het volgende:
Heb me gister voor het eerst sinds meer dan een maand weer eens geschoren
Omdat kinderen je begonnen aan te spreken met Sinterklaas?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:17 schreef AMDB het volgende:
Heb me gister voor het eerst sinds meer dan een maand weer eens geschoren
Ok die kant is voor jouquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Als je op je rug op bed ligt aan de linkse kant
complexquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:22 schreef AMDB het volgende:
Ik slaap altijd slecht als ik niet in een bed lig zonder uitzicht op de deurOok kan ik niet tegen de muur aanliggen als er nog iemand naast me ligt. Dan moet ik altijd aan de open kant liggen
quote:
Alles wat ik hebquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:22 schreef AMDB het volgende:
Ik slaap altijd slecht als ik niet in een bed lig zonder uitzicht op de deurOok kan ik niet tegen de muur aanliggen als er nog iemand naast me ligt. Dan moet ik altijd aan de open kant liggen
Hihi, ja, dan kan je dag helemaal niet meer stuk hequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:25 schreef jna het volgende:
[..]
Alles wat ik hebhelemaal als Paula dan ook nog aan de open kant komt liggen
ik heb ook zoiets. Ik moet altijd aan de deurkant liggen als in niet alleen lig en inderdaad ook niet ingeslotenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:22 schreef AMDB het volgende:
Ik rol je gewoon naar de andere kantquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Hihi, ja, dan kan je dag helemaal niet meer stuk he
Er zijn mensen met raardere fobieënquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:29 schreef The_Dean het volgende:
Jullie zijn raar. Lekker boeiend waar je ligt.
Gewoon bovenop toch Dean ! Friese nuchterheidquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:29 schreef The_Dean het volgende:
ik slaap sowieso moeilijk en in die situaties slaap ik gewoon helemaal niet. Ik kan er ook niets aan doenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:29 schreef The_Dean het volgende:
Ik vind de jouwe anders ook erg vreemdquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:30 schreef AMDB het volgende:
[..]
Er zijn mensen met raardere fobieënHet voelt gewoon niet prettig
Er zijn dus meer mensen die het hebben, merk ik vandaag voor het eerstquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:33 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik vind de jouwe anders ook erg vreemd
Of onder, ook prima.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:31 schreef jna het volgende:
[..]
Gewoon bovenop toch Dean ! Friese nuchterheid
Ik zit nu te bedenken of ik nog rare eigenschappen heb maar kan er niet een in die categorie zo 123 bedenkenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:34 schreef AMDB het volgende:
[..]
Er zijn dus meer mensen die het hebben, merk ik vandaag voor het eerst
Aldus onze koffieverslaafde.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:35 schreef The_Dean het volgende:
En die smoesjes kunnen jullie verder voor je houden, jullie zijn en blijven raar
Oeh, Stairway to Heaven op mijn mp3-spelerquote:
Je bent gewoon helemaal raar.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:35 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik zit nu te bedenken of ik nog rare eigenschappen heb maar kan er niet een in die categorie zo 123 bedenken
jij bent Fries en noemt ons raar?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:35 schreef The_Dean het volgende:
En die smoesjes kunnen jullie verder voor je houden, jullie zijn en blijven raar
Okequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:36 schreef jna het volgende:
[..]
Nee met rechterarm over iemand heen ligt sowieso lekkerder
Nee als ajaxied in rotterdam ben je niet raarquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jij bent Fries en noemt ons raar?
ik weet nooit waar ik mijn linkerarm moet laten danquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:36 schreef jna het volgende:
[..]
Nee met rechterarm over iemand heen ligt sowieso lekkerder
Is gewoon niet uit te leggen, zo raarquote:
Richt een Hyves opquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:34 schreef AMDB het volgende:
Laten we een stichting oprichten.
als Nederlander van Italiaans ijs houden is ook raar zeker?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee als ajaxied in rotterdam ben je niet raar
Of een nieuw forum?quote:
iddquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Is gewoon niet uit te leggen, zo raar
AjaCied.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee als ajaxied in rotterdam ben je niet raar
jupquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
als Nederlander van Italiaans ijs houden is ook raar zeker?
Ja.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jij bent Fries en noemt ons raar?
daar moet je raar voor zijn!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:40 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb een iPod Nano maar ik kan het met de cd niet installeren op de pc op het werk... waarom niet?
Hij zegt tijdens de installatie dat Data1.cab corrupt is vanwege wellicht enkele problemen... netwerk of verbinding met de cd-rom.
Ik zit hier gewoon op een netwerk, en de cd-rom doet het goed. Wat nu?
Windows XP trouwens.
[klbmode]Nieuwe pc kopen.[/klbmode]quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:40 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb een iPod Nano maar ik kan het met de cd niet installeren op de pc op het werk... waarom niet?
Hij zegt tijdens de installatie dat Data1.cab corrupt is vanwege wellicht enkele problemen... netwerk of verbinding met de cd-rom.
Windows XP trouwens.
Of Willem II of NACquote:
Richt een Hyves opquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik weet nooit waar ik mijn linkerarm moet laten dan
De CD is niet in orde, misschien blauwe maandag ofzoquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:40 schreef The_Dean het volgende:
Windows XP trouwens.
Euhm, nog 1,5 uur geloof ikquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:43 schreef jna het volgende:
Duurt het nog lang Paula? Ik ga zo m'n bed uit hoor
met links een hyves oprichten terwijl ik rechts om mijn dame heen heb geslagen? Dat wordt erg ingewikkeld.quote:
Iets met "Man" en "Meerdere dingen tegelijk"quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
met links een hyves oprichten terwijl ik rechts om mijn dame heen heb geslagen? Dat wordt erg ingewikkeld.
Okequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:45 schreef jna het volgende:
[..]
Dan ga ik er over een uur wel weer inliggen
Basketbalquote:
Linkerarm gewoon onder d'r door, doe ik altijd. Maar val dan ook nooit zo in slaap. Ik heb de ruimte nodig.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
met links een hyves oprichten terwijl ik rechts om mijn dame heen heb geslagen? Dat wordt erg ingewikkeld.
Ik zie het al voor je, jij in een 2 persoons bed en je vriendin er naast op de grond op een matrasquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:47 schreef AMDB het volgende:
[..]
Linkerarm gewoon onder d'r door, doe ik altijd. Maar val dan ook nooit zo in slaap. Ik heb de ruimte nodig.
Even proberen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:42 schreef ManianMan het volgende:
[..]
De CD is niet in orde, misschien blauwe maandag ofzo![]()
EDIT: Oh ja wat je kunt doen is misschien de driver/programma zoeken op internet. Download deze in ieder geval van de Apple site en niet een of andere vage site.
De baas riep net dat ik al blij moet zijn dat ik uberhaput een pc heb om mee te werkenquote:
Haha, nee zoveel ruimte natuurlijk ook weer niet. Ik val alleen niet tegen d'r aan in slaap. Met z'n 2-en in een 1-persoonsbedquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:49 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik zie het al voor je, jij in een 2 persoons bed en je vriendin er naast op de grond op een matras
Zorg er ook voor dat je vriendin nooit een gelbed/matras koopt.. Wat ligt dat klote zegquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:50 schreef AMDB het volgende:
[..]
Haha, nee zoveel ruimte natuurlijk ook weer niet. Ik val alleen niet tegen d'r aan in slaap. Met z'n 2-en in een 1-persoonsbed![]()
Dan liever apart slapen.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
De baas riep net dat ik al blij moet zijn dat ik uberhaput een pc heb om mee te werken
Wtf moet ik me daar bij voorstellen, nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:51 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zorg er ook voor dat je vriendin nooit een gelbed/matras koopt.. Wat ligt dat klote zeg
Mja, dat hou ik ook maar ff vol en slapen zit er inderdaad niet in dan.. voor mij!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:47 schreef AMDB het volgende:
[..]
Linkerarm gewoon onder d'r door, doe ik altijd. Maar val dan ook nooit zo in slaap. Ik heb de ruimte nodig.
als het ff zou kunnenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:49 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik zie het al voor je, jij in een 2 persoons bed en je vriendin er naast op de grond op een matras
Is een soort waterbed. Het voelt iig hetzelfde.. Maar hoe raad je het, dan gevuld met gelquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:52 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wtf moet ik me daar bij voorstellen, nog nooit van gehoordHeb zelf zo'n matras met veren erin, dat ligt echt heerlijk.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Mja, dat hou ik ook maar ff vol en slapen zit er inderdaad niet in dan.. voor mij!
[..]
als het ff zou kunnen
Zo erg was het niet.. maar heb het vroeger wel gedaan. Als ze dan sliep, ging ik eruit om ergens anders te gaan liggenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:55 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
![]()
"Genoeg gespeeld, nu weer terug naar je eigen bed!"
M'n ouders hebben een waterbed, is volgens mij ook niks voor mij. Een tijdje op liggen is lekker, maar er op slapen is een heel ander verhaal.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:55 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Is een soort waterbed. Het voelt iig hetzelfde.. Maar hoe raad je het, dan gevuld met gel
Alleen ik had daarna last van me rugDaarnaast is sex op zo'n bed ook niet bepaald optimaal
In je eentje gaat ook nog wel. Maar met zn 2e...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:56 schreef AMDB het volgende:
[..]
M'n ouders hebben een waterbed, is volgens mij ook niks voor mij. Een tijdje op liggen is lekker, maar er op slapen is een heel ander verhaal.
Dan moet je haar aan de open kant leggen. Hoef je alleen te duwenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Zo erg was het niet.. maar heb het vroeger wel gedaan. Als ze dan sliep, ging ik eruit om ergens anders te gaan liggen
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:57 schreef jna het volgende:
[..]
Dan moet je haar aan de open kant leggen. Hoef je alleen te duwen
Hoe kut is dat als je dronken bentquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
In je eentje gaat ook nog wel. Maar met zn 2e...Als de ene zich dan omdraait rol jij ongeveer uit het bed. Dan mag je nog blij zijn dat je in de tussentijd niet al zeeziek bent geworden. In zo'n bed lig je gewoon geen moment echt stil
Geen idee hoe laat we vandaag lunchen dus ik kan niks belovenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:57 schreef AMDB het volgende:
Tijd om pauze te gaan houden. Deze is vol na m'n pauze, afgesproken?
+1quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:57 schreef jna het volgende:
[..]
Daar kreeg ik de kans helaas niet meer voorquote:
Minder dan 40 posts te gaan! Ik help er nog een paar mee!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Geen idee hoe laat we vandaag lunchen dus ik kan niks beloven
Toch maar eens teruggaan, sex met de exquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Daar kreeg ik de kans helaas niet meer voor
Nou zo geweldig vond ik dat bed ook weer nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:59 schreef AMDB het volgende:
[..]
Toch maar eens teruggaan, sex met de ex
Smakelijk!quote:
fok! dat is het!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:57 schreef jna het volgende:
[..]
Sorryquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:09 schreef Puala het volgende:
Mensen die zeuren over iemands typsnelheid
Wie wat waar?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:09 schreef Puala het volgende:
Mensen die zeuren over iemands typsnelheid
Jij niet.quote:
Die serie is hier al erg langquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Nog even voor die vol is!
Voor de serie in mn active topic list he! ;-)
Gewoon een nieuw stil toetsenbord eisen danquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Jij niet.
Collega's hier. De toetsenborden maken nou eenmaal veel lawaai hier () en als ik er dan ook nog is snel overheen ratel.. tsja, dan heb je herrie
En er zijn zo veel andere leuke topicsquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:12 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Die serie is hier al erg langIk ben namelijk zo kansloos om alleen hier te posten
Daar zat ik wel aan te denken jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:13 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Gewoon een nieuw stil toetsenbord eisen dan
Gisteravond was je kansquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:16 schreef Puala het volgende:
ik wil ook nog een keertje 6 op een rij. Geloof dat ik dat nog niet eerder heb gehad
Luxe-paardquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:16 schreef DjRex89 het volgende:
Ik zit te wachten tot de tafel gedekt wordt
Neuh, corvee schemaquote:
gezellig tochquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:17 schreef Puala het volgende:
[..]
ja maar maar maar, zo helemaal alleen de sc volspammen is ook zo saai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |