Probeer het eens nationaalquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:14 schreef Cliffy het volgende:
Wil ik Forza 3 nog ff preorderen, verzenden Play, Zavvi, TheHut etc allemaal alleen naar de UK
Kijk dat dan weer wel doen, respect.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:42 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga hem zeker kopen.
Doe ik altijd hoor. Sorry dat ik als freeloader overkwam. Ik download eerst spellen en probeer ze. Als het echt goed is dan ga ik ze kopen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kijk dat dan weer wel doen, respect.
Upgraden van je auto danquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:01 schreef FJD het volgende:
De AI blijft om te huilen. Niet zozeer de gedragingen maar meer in hoeverre je aant racen ben. Op hard 2e worden, de nr1 continue 3sec voor je hebben en de nr 3 op 7sec rijden
Dat wachten hoort er gewoon bij voor me.. deel van de fun vind ik.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:01 schreef Armageddon het volgende:
En ik kan nu gewoon nog even spelen totdat ie uit is. Das ook wel heel handig.
Ik zou helemaal gek worden.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat wachten hoort er gewoon bij voor me.. deel van de fun vind ik.
Maar beter ligt ie wel vrijdag op de deurmat!!!
Je zit nog in het begin van het spel hè? Logisch dat het nog makkelijk is.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:19 schreef FJD het volgende:
Ja lekker isBinnen 500m haal ik 6 vd 7 tegenstanders in om vervolgens nog een klein gevechtje met de laatste aan te moeten gaan. Plus dat t natuurlijk niet meer als echt winnen voelt; maak je auto sneller en je wint...ach ja zal me eens verdiepen in m'n financieen en dan kijken of t origineel er ergens in past. Met Fifa en Uncharted 2 wast alweer een dure maand nml.
Het gaat me niet zozeer om makkelijk/moeilijk maar meer omdat ik continue in een niemandsgebied rijd zonder gelijkwaardige tegenstand. Speel al wel op hardquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:24 schreef Armageddon het volgende:
Je zit nog in het begin van het spel hè? Logisch dat het nog makkelijk is.
Ja zag het net op NeoGaf en Forzamotorsport.netquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:49 schreef DutchErrorist het volgende:
Je kan trouwens ook je POV veranderen schijnt het
Mooi, dat is namelijk een prima bundel voor mijquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:24 schreef Bastard het volgende:
Jawel, heb die doos wel ergens zien staan als stunt..
Ik zeg: Loop ff naar binnen en kom buiten met die doos onder je arm. Roep een taxi and tell him "Home please".quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:38 schreef kepler het volgende:
[..]
Alleen in de UK... Laat dit nu mn laatste stop zijn
quote:
Ik heb em besteld bij Gamemania, ik hoor alleen hier en daar dat die bundel helemaal niet naar Nederland komt dus ben benieuwdquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:38 schreef kepler het volgende:
[..]
Alleen in de UK... Laat dit nu mn laatste stop zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |