En ook nog eens de nodige concerten tussendoor, en eventueel andere evenementen zoals indoor motorcross, gymnastiek, bull riding, gevechten/boxen, etc.... allemaal zaken waarvan ik weet dat ze in het Honda Center plaatsvinden. En het Honda Center heeft ook altijd Disney On Ice en kunstschaatsen enzo.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:43 schreef Shivo het volgende:
Bruins wil ik inderdaad ook nog naar toe. Best grappig dat ijshockey en basketbal in dezelfde hal worden gespeeld, terwijl de seizoenen ook redelijk parallel lopen.
Ik ben blij dat er eindelijk een president zit met een stel hersens, die fatsoenlijk kan spreken, intelligent overkomt, en door de rest van de wereld ook gezien wordt als iemand waarmee te praten valt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:34 schreef regularjoeback het volgende:
Hopelijk niet en of je het nou leuk vindt of niet jongen, President Obama heeft nog rustig tot 2012 te gaan. IK ben blij dat daar een democraat zit in plaats van een republikein!
Tot vorig jaar speelden er ook nog een ML Lacrosse team (Riptide) en een Arena Football team, dus 5 teams. Alleen zijn deze teams beiden failliet gegaan..... aan de westkust is er gewoon geen interesse in Lacrosse, en arena Football kwam ook niet van de grond.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hal heb je zo omgebouwd.
In LA spelen er 3 teams en zijn er ook nog andere evenementen
Het is best wel merkwaardig voor een Amerikaanse sport om 2 teams uit dezelfde league in dezelfde sporthal te hebben...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ook nog een WNBA team, maar het gaat over het seizoen, volgens mij spelen alleen de Kings, Clippers en Lakers op het zelfde moment
Ijs gaat er overigens niet uit, dat ligt er altijd
En dat mag wat kosten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:36 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik heb meer het idee dat er nu schoon schip gemaakt wordt van de afgelopen 8 jaar ellende.
Gelukkig is onder Bush de staatsschuld niet opgelopen...quote:
Das zo iets als een VW polo vergelijken met een Ferrariquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 03:40 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Gelukkig is onder Bush de staatsschuld niet opgelopen...
Hahaha exactly!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 03:40 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Gelukkig is onder Bush de staatsschuld niet opgelopen...
Inderdaad. Daar heb ik in dit topico ook weinig behoefte aan...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 03:49 schreef popolon het volgende:
't Zou leuk zijn als dit topic niet teveel een politiek tintje krijgt. Daar zijn al vijfduizendzeshonderddrieentachtig andere topics over.
Ongeveer dan.
Sunday Brunch Buffet bij Famous Dave'squote:Op vrijdag 16 oktober 2009 04:13 schreef OMG het volgende:
Vanavond eens bij Famous Dave's gegeten. Goed te doen.
Hij zat helemaal niet in de ballon.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:18 schreef Q.E.D. het volgende:
En alweer een tip: Country... (Sorry, ik vind het leuk)
Is dat jongentje van de ballon al gevonden?
De kosten van dat recovery plan + gezondheidszorg van Obama... Daar kun je 200 keer Irak van binnenvallen.quote:
Imo brouwt de gemiddelde amerikaanse micro-brewery veel beter bier dan het standaard nederlandse grolsch/heineken bocht (hoewel het kanon wel erg lekker wasquote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:16 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik vind al die bieren hier een beetje te light. Sam Adams is inderdaad de enige waar nog wat smaak aan zit, maar echt lekker vind ik het niet. Budweiser is ook wel redelijk goed te drinken, dat is dan ook wat ik meestal bestel.
100% mee eens.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Imo brouwt de gemiddelde amerikaanse micro-brewery veel beter bier dan het standaard nederlandse grolsch/heineken bocht (hoewel het kanon wel erg lekker was).
Goeie toko, idd. Je kan er ook lekker alle Vikings wedstrijden kijken, want de eigenaren zijn fansquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:23 schreef Epiphone het volgende:
Als je ooit vlakbij Phoenix zit, moet je naar Tempe gaan. Naar een micro brewery dat Four Peaks heet. Hun bier heet Kilt Lifter en is erg lekker. Als je van IPA houdt is hun Hop Knot ook erg lekker. Trouwens de hamburgers zijn ook goed te eten.
En na een paar Kiltlifters kan je een paar blokken verderop siliconen tieten en bar fights checken bij Dos Gringosquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:37 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Goeie toko, idd. Je kan er ook lekker alle Vikings wedstrijden kijken, want de eigenaren zijn fans
Het publiek trekt me totaal niet (een hoop zwaar opgemaakte, chirurgisch bijgewerkte ASU coeds en veel frat boys), maar het is wel geinig om een tijdje van een afstand te observeren.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:55 schreef Epiphone het volgende:
Haha, je kan dus van alles doen. Nooit geweest eigenlijk bij Dos Gringos. Wel leuk?
Dat publiek trekt mij dus ook niet. Maar lijkt me wel leuk om een keer te bekijken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:02 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Het publiek trekt me totaal niet (een hoop zwaar opgemaakte, chirurgisch bijgewerkte ASU coeds en veel frat boys), maar het is wel geinig om een tijdje van een afstand te observeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |