Ik ook niet tot zo'n 4 weken geleden en nu ben ik verslaafdquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben trouwens echt nog nooit bij de Action geweest
Bruxelles? Doe maar luxe!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:55 schreef Greys het volgende:
Co kan het niet zijn want die zit in Egypte.
Viev lijkt me stug, want daar heb ik niet al te lang geleden al een kadootje van gekregen en het is háár beurt om een kadootje te ontvangen, want ze was jarig afgelopen zaterdag (maar dat gaan we in Brussel vieren binnenkort).
Weet ik veel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom zou hij nagellakjes voor me kopen?
Ll, ik was al bang dat je ons vergeten was hier![]()
Ja, das mooi kut hequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:58 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik ook niet tot zo'n 4 weken geleden en nu ben ik verslaafd
Ik weet niet wie mijn adres allemaal hebben eigenlijkquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, maes zou wel een briefje achterlaten lijkt me.
Love heeft je adres, wie nog meer?
Hoe weet je eigk zo zeker dat het van hier is?
Ik heb het ook maar ik heb t niet gestuurd en t ook aan niemand gegeven.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet wie mijn adres allemaal hebben eigenlijk
Elisa heeft het ook bijvoorbeeld. Maar waarom zou die mij zoiets sturen?
Ik kan niemand bedenken die mij zomaar zoiets leuks zou sturen en waarom dan
Ben er ook nog nooit geweest en als ik jullie zo hoor maar goed ookquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:58 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik ook niet tot zo'n 4 weken geleden en nu ben ik verslaafd
Ja, met de drie Puppels! Een nachtje maar hoor, maar we waren wel weer eens toe aan een Puppelavond en we moeten Viev dr verjaardag nog vieren dus...quote:
Nope. Da's het enige dat ik wél zeker weet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Weet ik veel.Omdat je nagellak gebruikt?
Ist geen zoenoffer van dinges? joe no hoe
Wat leuk, leuke manier om het te vieren!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, met de drie Puppels! Een nachtje maar hoor, maar we waren wel weer eens toe aan een Puppelavond en we moeten Viev dr verjaardag nog vieren dus...
[..]
Nope. Da's het enige dat ik wél zeker weet.
Nou, dan kunnen we die afstrepen. Dan nog de vraag die ik stelde ; waarom denk je dat het van hier komt?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, met de drie Puppels! Een nachtje maar hoor, maar we waren wel weer eens toe aan een Puppelavond en we moeten Viev dr verjaardag nog vieren dus...
[..]
Nope. Da's het enige dat ik wél zeker weet.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:04 schreef oh-oh het volgende:
Mss iemand die dat Secret Santa gebeuren niet helemaal goed begrepen heeft
Als je pizza's krijgt weet je dan van wie ze zijn?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:05 schreef Greys het volgende:
[..]!
Nou ja, je ziet nu wel hoe LEUK het is om zomaar iets te krijgen en te moeten raden!
Oh. DML heeft mijn adres ook!
Het is wel confronterend hoeveel mensen mijn adres hebben eigenlijk
Ik weet even niet meer zeker of Muis mijn adres heeft.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat leuk, leuke manier om het te vieren!
Ehm, misschien is het Muis? Poeh, leuk hoor zo'n raadsel, maar nu ben ik wel heel nieuwsgierig!
Omdat de mensen die ik in het dagelijks leven vaker zie dan jullie het niet zonder afzender zouden sturen denk ik en omdat ik echt niet zou wéten wie me dan zomaar zoiets zou sturen!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, dan kunnen we die afstrepen. Dan nog de vraag die ik stelde ; waarom denk je dat het van hier komt?
Ik wil nou ook weten van wie het is
Dan zóu ik een vermoeden hebben!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als je pizza's krijgt weet je dan van wie ze zijn?
Zie bovenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:09 schreef oh-oh het volgende:
Greys, moet t persé iemand van Fok zijn denk je?
tegelijk gepost, maar ja logisch, dat kan niet anders dan van hier komenquote:
Is dat sarcastisch of ben je het met me eens?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
tegelijk gepost, maar ja logisch, dat kan niet anders dan van hier komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |