Dat verzin je toch niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:12 schreef Pagan het volgende:
WTF
http://www.nu.nl/opmerkel(...)ams-appartement.html
Let ook op de straatnaam.
Ja! Dat zal je leren je centen bij een onstabiele bank weg te trekken! (Het is toch verdulle jouw geld, van mij part behang je je badkamer ermee, maar je mag zelf bepalen wat je ermee doet.)quote:
Al die onschuldige mensen. Wat heb ik gedaanquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja! Dat zal je leren je centen bij een onstabiele bank weg te trekken! (Het is toch verdulle jouw geld, van mij part behang je je badkamer ermee, maar je mag zelf bepalen wat je ermee doet.)
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:44 schreef Greys het volgende:
Van wie heb ik zojuist hele leuke post ontvangen?
Er zit geen afzender bij!
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, wat gaaf! Wat heb je gekregen dan?
Hele fijne maskertjes (chocoladequote:
Oeh dat klinkt heel erg goed.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:49 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Hele fijne maskertjes (chocoladeen mango meloen) en drie super nagellakjes en van die french manicure dingetjes voor je nagels!
Maar heul geen afzender o.i.d.!
Van wie? Van wie?
Nou, maes zou wel een briefje achterlaten lijkt me.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:55 schreef Greys het volgende:
Co kan het niet zijn want die zit in Egypte.
Viev lijkt me stug, want daar heb ik niet al te lang geleden al een kadootje van gekregen en het is háár beurt om een kadootje te ontvangen, want ze was jarig afgelopen zaterdag (maar dat gaan we in Brussel vieren binnenkort).
Niet? Men, action rulez. Ik ga er of donderdag of zaterdag maar weer es heenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben trouwens echt nog nooit bij de Action geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |