Ja tof hequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:27 schreef Qwea het volgende:
oh-oh, je wordt bedankt
nu wil ik dees
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb maar hele ielige katjes hoorquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee joh, dunner denk ik!
Ik denk ergens tussen de 23 en de 25 cm.
Ah ok, zo een doe je los dr bij om buiten de halsband dus? Daar kun je geen riem aan vastmaken toch?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:28 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ik heb maar hele ielige katjes hoor
[ afbeelding ]
Zo een is het
Kzal eens kijken of er een poesje is hier dat even wil kijken hoe hij valt met kippennekjes
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah ok, zo een doe je los dr bij om buiten de halsband dus? Daar kun je geen riem aan vastmaken toch?
Ik denk niet eens dat Kees dr nek daar breed genoeg voor is met dr eigen halsband dan ook nog eens erbij
Hier staat dat de kleinste instelbaar is tussen de 25.4 en 35.5 cm..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee joh, dunner denk ik!
Ik denk ergens tussen de 23 en de 25 cm.
Daar las ik pas gister over. Ik denk ook dat we dat gaan doen. Met z'n tweeen lukt het dan vast wel. Maar we willen het eerst een keer voorgedaan hebben. Dan kunnen we hem in het vervolg de mand besparen. de DA vind hij geen ramp, maar de rit in het mandje wel. Dat is zijn Grote Trauma (en dat kan ik me voorstellen in zijn geval)quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Koop dan wel bij de DA zo'n speciaal klippertje waarmee het extra makkelijk gaat.
Met een gewone schaar 'plet' je het nageltje soms, dan druk je het dicht, kan zeer doen!
Ik heb voor Bink en Boor z'n klipdingetje bij de DA gehaald om het vervolgens weer niet zelf te durven omdat de nagels van Bink zwart zijn![]()
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar hij past vast wel om dr middel, dan zie ik dr ook lopen toch?
Baloe kan hem dus wel om. Ik voorzie binnenkort zo'n band hierquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja tof he![]()
Tis gewoon jammer dat ik de chinezen nooit los heb lopen in het donker , die passen ze wel![]()
En Elies, als ik een poes had nodigde ik je meteen uit
Dit is echt een interessante SC. Nu hebben we een poezenfluisteraar, een poezen psych EN een poezenmanicure/pedicurequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:27 schreef ElisaB het volgende:
Nagels knippen is mijn hobby; ik word altijd door de hele familie uitgenodigd om de poezen te komen manicuren
Tis eik nog nooit misgegaan
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:28 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ik heb maar hele ielige katjes hoor
[ afbeelding ]
Zo een is het
Kzal eens kijken of er een poesje is hier dat even wil kijken hoe hij valt met kippennekjes
Normaal gesproken niet want nageltjes zijn des kats. Maar Merlijn heeft er last van ipv gemak.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Euhm...knipt iedereen hier de nagels van de katten?
Nee, alleen de duimpjes van de honden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Euhm...knipt iedereen hier de nagels van de katten?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:28 schreef oh-oh het volgende:
En Elies, als ik een poes had nodigde ik je meteen uit
je bent welkomquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:27 schreef ElisaB het volgende:
Nagels knippen is mijn hobby; ik word altijd door de hele familie uitgenodigd om de poezen te komen manicuren
Tis eik nog nooit misgegaan
Goh, nee. Je meent het!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:11 schreef Qwea het volgende:
Dames, heren. Ik moet wat bekennen.
Het is MIJN schuld dat dsb failliet is![]()
![]()
Die Lakeman hequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Goh, nee. Je meent het!
Wat heb je uitgespookt dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |