weer? issie zo moeilijk?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:37 schreef Eisoep het volgende:
Ik moet straks weer voor me bromfiets theorie:o
Niet zeuren!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, agree. Oók!
Het een hoeft het ander toch niet uit te sluiten?Ik bad kan je op zich best lastig paardrijden
Q, ik waarschuw je!
Ach joh, jij bent al heel sexy!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:40 schreef Eisoep het volgende:
haha ja ik was gezakt met 9 fout ik was best wel zenuwachtig en ik had echt goed geleerd!!
nu schijt ik pullen want me vader gaat me opeten als ik nu zak![]()
maar ik ga het halen met 0 fout want ik heb echt weer goed geleerd
Precies! Dan komt het met die theorie ook wel goed straks hoor!quote:
Ik zag die halsbanden laatst bij de Kwantum voor weinig.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:47 schreef oh-oh het volgende:
Het is hier trouwens prachtig weer vandaag zeg! Zometeen ff lekker een uurtje lopen met de hondjes.
En ergens lunch scoren![]()
Ik moet ook ff kijken voor een lichtgevende halsband voor Keesje, want die raak ik op de laatste ronde elke keer maar kwijt zodra ik dr los gooi, dus dr gaat ff een kattenbelletje aan en wat flikkerlicht.
Nog ff en tis weer altijd donker als de chihuahua's gelucht worden
Oh daar kom ik echt nooit, ik zal es op de site zoeken!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:49 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik zag die halsbanden laatst bij de Kwantum voor weinig.
Mijn handtas is altijd zo huge, daar merk ik een dik boek meer of minder niet eens inquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:50 schreef nokwanda het volgende:
Heeeerlijk. Nu heb ik een nieuw boek dat ik niet te snel uit wil hebben. het is zo lekkerrrrr dat ik er een beetje lang mee wil doen. Hij is er dik genoeg voor. Dus lees ik iedere ochtend eerst een uurtje als ik wakker word. Als ik werk zou hebben en daarvoor zou meten reizen zou ik dat in de bus en trein doen. Ik pas daar echt mijn handtas op aan.
quote:
toen ik naar voorburg reisde vond ik t idd heerlijk om de tijd te hebben om te lezenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:50 schreef nokwanda het volgende:
Heeeerlijk. Nu heb ik een nieuw boek dat ik niet te snel uit wil hebben. het is zo lekkerrrrr dat ik er een beetje lang mee wil doen. Hij is er dik genoeg voor. Dus lees ik iedere ochtend eerst een uurtje als ik wakker word. Als ik werk zou hebben en daarvoor zou meten reizen zou ik dat in de bus en trein doen. Ik pas daar echt mijn handtas op aan.
3 maten, maar sjiwaaiwaais hebben denk ik een erg dunne hals.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh daar kom ik echt nooit, ik zal es op de site zoeken!
Alleen vrees ik dat ze daar de chiwalliemaatjes niet hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |