Even nog uit het vorige topic...quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:30 schreef amaranta het volgende:
Wel heb ik ooit!
Ik heb zo'n mooie sticker onder mijn bel hangen. Belt er toch zo'n flippo van de NEM aan.
Dus ik wijs op de sticker.
Ja daar doen wij niet aan.
Nou, en ik heb geen interesse, tot ziens.
[ afbeelding ]
In het diepst van het woud, het was al herfst en erg koud....quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:38 schreef Tazz het volgende:
[..]
Even nog uit het vorige topic...
Op internet zijn er zat sites waar, als je je gegevens achterlaat, je iets kan winnen.
Tegenwoordig gebruik ik altijd "rare" namen, zo werd ik vorige week gebeld door iemand die vroeg naar Piet Paaltjes..
ik:Die ken ik niet...
hahahaha
Jajoh, het is een echte debiel wat dat betreft. We knippen ook hun nagels, alleen natmaken lukt nietquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:38 schreef Fannie het volgende:
Wat een kat Kim... geweldig, en dat vind tie allemaal goed?
Ik hoef dat echt niet te proberen met die monstertjes van mij
quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:39 schreef freecell het volgende:
[..]
In het diepst van het woud, het was al herfst en erg koud....
Nagels knippen lukt hier alleen bij de jongste (kater van ruim 1 jaar nu), de andere twee meiden gaan in standje hysterisch zodra de knipper in de buurt komtquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:39 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Jajoh, het is een echte debiel wat dat betreft. We knippen ook hun nagels, alleen natmaken lukt niet.
Omdat ze niet buiten komen en ze zo niet genoeg afslijten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:48 schreef Lenaatje het volgende:
Maar waarom knip je nagels? hoef ik hier nooit te doen, doe het alleen als ze steeds blijven haken. mijn dierenarts raadde dat af trouwens, gaan dan steeds harder groeien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |