Even nog uit het vorige topic...quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:30 schreef amaranta het volgende:
Wel heb ik ooit!
Ik heb zo'n mooie sticker onder mijn bel hangen. Belt er toch zo'n flippo van de NEM aan.
Dus ik wijs op de sticker.
Ja daar doen wij niet aan.
Nou, en ik heb geen interesse, tot ziens.
[ afbeelding ]
In het diepst van het woud, het was al herfst en erg koud....quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:38 schreef Tazz het volgende:
[..]
Even nog uit het vorige topic...
Op internet zijn er zat sites waar, als je je gegevens achterlaat, je iets kan winnen.
Tegenwoordig gebruik ik altijd "rare" namen, zo werd ik vorige week gebeld door iemand die vroeg naar Piet Paaltjes..
ik:Die ken ik niet...
hahahaha
Jajoh, het is een echte debiel wat dat betreft. We knippen ook hun nagels, alleen natmaken lukt nietquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:38 schreef Fannie het volgende:
Wat een kat Kim... geweldig, en dat vind tie allemaal goed?
Ik hoef dat echt niet te proberen met die monstertjes van mij
quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:39 schreef freecell het volgende:
[..]
In het diepst van het woud, het was al herfst en erg koud....
Nagels knippen lukt hier alleen bij de jongste (kater van ruim 1 jaar nu), de andere twee meiden gaan in standje hysterisch zodra de knipper in de buurt komtquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:39 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Jajoh, het is een echte debiel wat dat betreft. We knippen ook hun nagels, alleen natmaken lukt niet.
Omdat ze niet buiten komen en ze zo niet genoeg afslijten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:48 schreef Lenaatje het volgende:
Maar waarom knip je nagels? hoef ik hier nooit te doen, doe het alleen als ze steeds blijven haken. mijn dierenarts raadde dat af trouwens, gaan dan steeds harder groeien
Maar ik heb al een man?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:54 schreef k_i_m het volgende:
Alleen als je die nare zwartjoekel er ook bijneemt.
Je weet dat Jodokus ook in bed moet als je gaat slapen he?quote:
Piet Paaltjens had je het over toch?quote:
Best joh, tis hier toch al een dolle boel in bed dus een kat kan er ook nog wel bijquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:57 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Je weet dat Jodokus ook in bed moet als je gaat slapen he?
Hij moet op je arm liggen, onder de dekens, maar niet te ver want dat vind ie engquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Best joh, tis hier toch al een dolle boel in bed dus een kat kan er ook nog wel bij
Och, ik heb een man, ik weet niet wat erger isquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:05 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hij moet op je arm liggen, onder de dekens, maar niet te ver want dat vind ie eng. en dan legt ie zijn hoofd op je kussen zodat ie neus aan neus ligt. En hij snurkt en kwijlt als ie slaapt
.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:06 schreef freecell het volgende:
[..]
Och, ik heb een man, ik weet niet wat erger is
quote:
Hahaha. een snurkende kat gooi je zo uit bed, die man is wat lastiger..... dus ik weet wel wat ik liever hebquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:06 schreef freecell het volgende:
[..]
Och, ik heb een man, ik weet niet wat erger is
Ah, toch een bestaande naam....quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:00 schreef freecell het volgende:
[..]
Piet Paaltjens had je het over toch?
En ik citeerde gewoon het eerste het beste wat er in mij opkwam van die man
Echtquote:
Gelukkig weinig gevoelig voor schurft, das fijnquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:12 schreef Macka66 het volgende:
Oh Belana, wat ik nou toch tegenkwam
"Grondsoort Belana is geschikt voor alle grondsoorten. Belana vraagt een goede
bodemstructuur, vrij van kluiten en stenen. Terughoudend zijn op
gronden met Chitwoody aaltjes.
Schurft Weinig gevoelig voor schurft."
bron (pdf)
Ja, een best wel bekend dichterquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:12 schreef Tazz het volgende:
[..]
Ah, toch een bestaande naam....
Over gekke namen gesproken: Je zul maar Fokje Modder heten.. Eigenlijk even met alle Fok!kers op haar stemmen..
quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:53 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Om nog maar even te ondersteunen dat Jodokus gewoon echt niet goed is.
[ afbeelding ]
Doet me denken aan die keer dat de overbuur aanbelde om mij te vertellen dat er een lief klein poesje toch wel heel hard zat te miauwen op het balkonquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:43 schreef She-Wolf het volgende:
Qua gemiauw bedoel je? Eh ja, hij gaat 's nachts ook vaak buiten in de ren zitten (kunnen zelf in en uit lopen) en dan schaam ik me soms echt voor de buurt. Het lijkt wel een krolse panter.
Ik heb ook nog een britse korthaar, type, mooi-maar-dom, die snurkt als een volwassen vent als ze slaapt.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:53 schreef miss_sly het volgende:
Houden we jou als misschien in ons achterhoofd! Zou wel gezellig zijn
Jaquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:54 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Doet me denken aan die keer dat de overbuur aanbelde om mij te vertellen dat er een lief klein poesje toch wel heel hard zat te miauwen op het balkon:Ik schaamde me dood. Ik had haar er bewust neergezet voor wat rust binnen
van harte!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 07:38 schreef Stout het volgende:
Mogge
Mijn jarige jobje is helemaal blij ! Ontbijtje gehad en zo op naar school !
10 jaar geleden zat ik midden in de weeën, nu is hij zowat groter dan ik...
Toen 3600 gram, nu 43000 gramToen 53 cm, nu 1 meter 55..
Toen schoenmaat 13 of zo en nu maat 41...
En toch voelt het al gisteren dat ik m voor het eerst in mijn armen had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Heeft er iemand een rug over?? Die van mij wil niet meer. Auw!♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
sorryquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:13 schreef kezz het volgende:
Goedemorgen, Ik ben kezz, ik ben een kloon, als je wilt weten wie PM me dan maar
Sterkte vandaag.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:18 schreef Webkim het volgende:
Proficiat Stout!
Ik zie zó tegen vandaag op. Vanmiddag om half twee nemen we definitief afscheid van mijn vader: dan is de crematie. Mijn mams en ik spreken zelf en we hebben hele mooie muziek uitgezocht, dus ik hoop dat we hem een mooie laatste vaart kunnen geven.
sterkte vandaag webkim!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:18 schreef Webkim het volgende:
Proficiat Stout!
Ik zie zó tegen vandaag op. Vanmiddag om half twee nemen we definitief afscheid van mijn vader: dan is de crematie. Mijn mams en ik spreken zelf en we hebben hele mooie muziek uitgezocht, dus ik hoop dat we hem een mooie laatste vaart kunnen geven.
Ik wil ook een Jodokusquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:53 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Om nog maar even te ondersteunen dat Jodokus gewoon echt niet goed is.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |