Fantastisch! Dat ga ik vanavond eten! Wordt tevens mijn eerste zelfgemaakte soepquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:48 schreef loveli het volgende:
Broccolisoep:
Fruit wat wortel/ui/venkel/andere smaakmaker. Mik er bouillon bij en broccoli, even koken. Blenderen. Iets lekkers erbij (yoghurt, zure room, sherry), spekjes om het af te maken en tadaa... broccolisoep.
EEt nou toch eens een keer! een speculaasje is wat, 40/50 kcal??quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje:
O: bakje biogarde (halfvol)
T: 1 speculaasje
L: 2 boterhammen met appelstroop
T: 1 speculaasje
S: RPM
D: ???
Ok, speculaasjes zijn een faal, maar die fiets ik er wel af vanavond.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]weet je wat ik altijd zo knap vind lein: jij kunt zo heerlijk nuchter je eigen toestand omschrijven, je weet wat er mis is, en wat er goed gaat...hoewel het niet altijd positief is, vind ik het altijd fijn om te lezen hoe het met je gaat, als je snapt wat ik bedoel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hoe gaat het met jou? Je opleiding bevalt keigoed geloof ik?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
dat! Hele dikkequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:38 schreef AKnynke het volgende:
[..]
weet je wat ik altijd zo knap vind lein: jij kunt zo heerlijk nuchter je eigen toestand omschrijven, je weet wat er mis is, en wat er goed gaat...hoewel het niet altijd positief is, vind ik het altijd fijn om te lezen hoe het met je gaat, als je snapt wat ik bedoel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |