quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:18 schreef Merel het volgende:
Ha, dat maakt de daglijst:
O -
T -
L sandwich met carpaccio en vitello tonato
T -
D - patatje oorlog en een kaassouffé
JeujIk leef niet zo gestructureerd op het moment
Voorburg, daar hebben we wel eens een auto gekocht die er na 3 dagen mee ophield. Topdorp!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:20 schreef Laureline het volgende:
Ha, ik woon naast Voorburg. Wie kent het niet! Wij drinken wel eens een te duur glas wijn in die tent onder het station, met uitzicht op het kasteeltje.
Kwam er vanavond achter dat, hoewel ik altijd iets in mijn maag moet hebben tijdens het sporten, op de crosstrainer staan na een bak katjang pedis, 1 wodka en een bord hutspot met tartaar dan weer het andere uiterste is * burp*
Zie mijn edit voor een alternatieve avondmaaltijdquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:22 schreef Merel het volgende:
[..]
Voorburg, daar hebben we wel eens een auto gekocht die er na 3 dagen mee ophield. Topdorp!
En blij om te lezen dat ik niet de enige ben die vreemd eet
Fijn, iemand die het begrijptquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:25 schreef Laureline het volgende:
[..]
Zie mijn edit voor een alternatieve avondmaaltijd
Bedoel je niet Hofwijk? Dat is geen kasteeltje, maar misschien staat er nog van alles aan het station van Voorburg waar ik geen weet van heb.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:20 schreef Laureline het volgende:
Ha, ik woon naast Voorburg. Wie kent het niet! Wij drinken wel eens een te duur glas wijn in die tent onder het station, met uitzicht op het kasteeltje.
Kwam er vanavond achter dat, hoewel ik altijd iets in mijn maag moet hebben tijdens het sporten, op de crosstrainer staan na een bak katjang pedis, 1 wodka en een bord hutspot met tartaar dan weer het andere uiterste is * burp*
O, en Merel: mijn snackdiner was de laatste maand vaak bitterballen met een zwaar biertje![]()
Huisje dan!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Bedoel je niet Hofwijk? Dat is geen kasteeltje, maar misschien staat er nog van alles aan het station van Voorburg waar ik geen weet van heb..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door Laureline op 13-10-2009 23:05:21 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en ik ga nu slapen!
*nog een grote aai voor Mo en Laureline*![]()
[ Bericht 9% gewijzigd door MariaEtcetera op 13-10-2009 23:15:58 ]"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ik heb maandag hetzelfde (bijna) gedaan. (2/3 van de zak was ook al vrij veel...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 07:42 schreef Viking84 het volgende:
Ik voelde me gisteravond echt heel naar (fysiek en emotioneel) omdat ik een zak truffelkruidnoten heb leeggegeten. Dat ga ik dus echt nooit weer doen!
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:52 schreef Laureline het volgende:
[..]
Huisje dan!![]()
Wat een naar nieuws, Moblo! Altijd veel narigheden/sterfgevallen in deze tijd van het jaar, lijkt wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |