So true, sorryquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:57 schreef Viking84 het volgende:
Hey ik had het goede antwoord al gegeven als het de TT is.
Helemaal over jouw antwoord heen gelezenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:57 schreef Viking84 het volgende:
Hey ik had het goede antwoord al gegeven als het de TT is.
wat goed!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:47 schreef Syrena het volgende:
Cycle, ik ga ook weer die kant opBedacht me net in de douche dat ik volgende week het SHE-dieet weer eens afstof en dat weer eens ga doen.
Euh ik zou gaan voor patat halenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:04 schreef Merel het volgende:
Hallo! Ik kom er net achter dat ik m'n avondeten vergeten ben. Wat is beter, geen avondeten of patat halen?
Allicht het proberen waard! bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:05 schreef kwakz0r het volgende:
@ cycle
misshcien helpt bij jou het trucje van mijn psycholoog wel: dat je als je tegen zoete trek of een eetneiging moet vechten je jezelf kan helpen door te weten dat je het later wel een keer mag als je het nu niet doet. ik moet voor elke 4 neigingen er 3 tegenhouden om er 1 toe te geven. dat scheelt echt heel erg veel!
Als je weinig patat eet zou ik gewoon een patatje halenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:04 schreef Merel het volgende:
Hallo! Ik kom er net achter dat ik m'n avondeten vergeten ben. Wat is beter, geen avondeten of patat halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |