het wordt doner oid later, we hebben besloten uit te gaan. Al wel boodschappen gedaan, morgen worden het aardappel, paprika, rode ui en knoflook gebakken in de oven, met haloumi kaas erover...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Courgette, tomaat, ui en knoflook in een ovenschaal (in stukken gehakt ofcourse) met olijfolie, een beetje zout, citroensap en kruiden eroverEn dan een minuut of 20 in 200 graden
Met pasta erbij
En ik ben er! Met afgekorte nickquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:30 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Co is er ook nog! (die ken je vast ook nog wel) maar die is nu naar Egypte op vakantie.
Ik was in Amsterdam zo goed bezig met opdrachten maken enzo. En nu zit ik thuis alweer niets te doen. Ga Fok zo denk ik maar eens even afsluiten. Tijd voor sport heb ik vandaag niet, dat mag morgen weer.
Was jij toen al PF (de uitgebreide versie) of postte je toen onder een nog andere nick?quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:15 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: kliekje bonenprut met ijsbergsla
L: kliekje bonenprut met ijsbergsla
T: kliekje bonenprut met ijsbergsla
D: spinazie bietjes, aerpels, gekookt eitje gebakken camembert
Planning voor vandaag:
O: doperwtjes
L: tomaatjes, mozzarella, zwarte olijven
T: ijsbergsla, paprika, turkse geitenkaas
D: onbekend
Toen was ze Principessa Farfalla.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Was jij toen al PF (de uitgebreide versie) of postte je toen onder een nog andere nick?
P.F volgens mij..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Was jij toen al PF (de uitgebreide versie) of postte je toen onder een nog andere nick?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik schrik hier een beetje van VMW! Vooral de planning voor vandaag. Eet je een diner van 1200 kcal ofzo? Ik weet dat je meestal weinig eet, maar dit is wel heel erg kcalarm!
Maar ik kwam eigenlijk binnen voor de volgende vraag: weet iemand de achternaam van Syrena (graag via pm)? Ik wil haar een bedankje sturen voor het boek dat niemand hier wil lezen omdat het geen echte literatuur is.
Ja dat dat de uitgebreide versie is weet ikquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Toen was ze Principessa Farfalla.
En ik ontdek net dat Epica een nieuwe cd heeft!.
Okquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:42 schreef P.F het volgende:
Laten we maar stoppen over mijn nicks!
Die king had ik met m'n broertje
Ik ook!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:46 schreef Daph_ het volgende:
Jullie raden nóóit wat ik als avondeten had!!
Wat denk je dat het is?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:53 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ook!(als het is wat ik denk dat het is)
Zie TTquote:
Whehe, indeedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |