Je kan het ook overdrijven natuurlijkquote:
oke, oke... maar tochquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:25 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Je kan het ook overdrijven natuurlijk
goeie, ga ik onthouden.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:26 schreef willempjewever het volgende:vervolgens veel vrienden gemaakt en via via een leukere kamer geregeld. Volgens mij werkt die methode nog steeds het beste.
Ik ook; maar nu wordt ik steeds gestalkt met mails dat ik mijn abonnement nog moet 'activeren'. Stelletje gierenquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:27 schreef Saaaaab het volgende:
Verder wel terechte klacht. Ik wil me aanmelden bij directwonen, maar ik ben te gierig om ervoor te betalen
Goed idee wel jaquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:33 schreef IHVK het volgende:
Open een gratis versie. Gooi het vol met banners. Gat in de markt.
Ja, en 'nieuwe woningen in [insert plaatsnaam]', waar ik dan heel benieuwd naar word maar niet kan bekijkenquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:32 schreef CherryBom het volgende:
[..]
Ik ook; maar nu wordt ik steeds gestalkt met mails dat ik mijn abonnement nog moet 'activeren'. Stelletje gieren
Ja, want je kent ook echt superveel mensen in de stad waar je gaat studeren wanneer je nog niet/net begonnen bent.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:27 schreef Christiaan het volgende:
Kamers via Kamernet vinden is voor mensen zonder connecties.
Dan krijg je een kamer met 10 drinkeboeren en 1 douche.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:30 schreef Apfelsaft het volgende:
Ga bij een studentenvereniging, heb je snel genoeg een mooie kamer! En daarbij nog een fucking geniale studententijd
Dan doe je toch iets fout!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:51 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Dan krijg je een kamer met 10 drinkeboeren en 1 douche.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:27 schreef Christiaan het volgende:
Kamers via Kamernet vinden is voor mensen zonder connecties.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |