quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:42 schreef Ladylike het volgende:hihi
jah das slim
Had ik weer kunnen smsen enzo
door de ramen gegluurd?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:43 schreef marcb1974 het volgende:
Is ik weer
De sportschool ook weer eens van binnen gezien.
Kan je mij dat ook leren?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou komt eigenlijk een lang verhaal, maar ik zal de korte versie geven:
-anorexia gehad
-overwonnen
-jaren erover gedaan om weer wat gewicht erbij te krijgen
-afgevallen
-slank gebleven
ik denk dat mn lichaam door de oude ziekte verpest is en mijn schildklieren wel heeeel erg snel zijn gaan werken
Ik kan nu eten wat ik wil zonder een kilo aan te komen
als ik ga uiteten eet ik altijd een biefstuk van 400 gram + 2 porties frieten, sla en mayo
als we thuis pizza eten, eet ik er 2
als we koken, dan eet ik meestal 2, soms 3 porties...
luxeprobleem
Dat wil je niet lerenquote:
quote:
Nou, kom maar op danquote:
Vast welquote:
Ja of zorgen dat stress/spanning altijd op je maag slaatquote:
je verliest iig kalorieen erdoor, dat garandeer ik jequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou, kom maar op dan
Maar idd, de rest is niet echt een leuke manier
Mag ik me ook bij de club voegenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hehe nog zo'n gespierde spijker, brei-pen, stopnaald, Ethiopiër en wat ik nog meer naar m'n hoofd geslingerd heb gekregen de afgelopen jaren.
Das niet tof nee, maar super dat je er helemaal bovenop ben gekomen!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
methode is minder
opa en oma binnen een half jaar verliezen, een scheiding van je ouders meemaken binnen DIE periode, gepest worden omdat je dikke tieten hebt, een vader hebben die constant op je billen slaat omdat ze dik zijn (echt niet... ) en je bovenarmen te dik vindt
Als je dat jezelf allemaal even aantrekt, er een complex van krijgt en dan controle over het niet eten een enorme kick vindt, moet het goed komen![]()
Of ik wil je mond ook wel dichtnaaien, zelfde effect
dat gebeurt vanzelf als je anorexia hebt gehadquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja of zorgen dat stress/spanning altijd op je maag slaatDan hou je ook wel vanzelf op met eten. En dan wel gewoon door gaan met sporten en werken enzo, werkt ook prima
![]()
Ik ga een clubje voor slanke mensen oprichtenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Mag ik me ook bij de club voegen?
±65 kg, 1,85 m en een gigantische eetlust.
Thanx, zonder mn huidige vriend (en huisarts die dreigde alles openbaar te maken en mij in het ziekenhuis te laten opnemen) was het niet geluktquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Das niet tof nee, maar super dat je er helemaal bovenop ben gekomen!
Respect hoor LL!
Mja nou ik heb gelukkig geen eetstoornis, maar af en toe lijkt het er best op jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat gebeurt vanzelf als je anorexia hebt gehad
handig he
erg dat het zo vaak voorkomt![]()
das een kl**e tijd geweest dus.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
methode is minder
opa en oma binnen een half jaar verliezen, een scheiding van je ouders meemaken binnen DIE periode, gepest worden omdat je dikke tieten hebt, een vader hebben die constant op je billen slaat omdat ze dik zijn (echt niet... ) en je bovenarmen te dik vindt
Als je dat jezelf allemaal even aantrekt, er een complex van krijgt en dan controle over het niet eten een enorme kick vindt, moet het goed komen![]()
Of ik wil je mond ook wel dichtnaaien, zelfde effect
JFquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Thanx, zonder mn huidige vriend (en huisarts die dreigde alles openbaar te maken en mij in het ziekenhuis te laten opnemen) was het niet gelukt
Ben je al onderweg?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je verliest iig kalorieen erdoor, dat garandeer ik je
even tellen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga een clubje voor slanke mensen oprichten
Wanneer ben je slank?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
even tellen.
md, mpg, Ll en wokje.
al 4 leden hier.
Ik mag weer niet mee doenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
even tellen.
md, mpg, Ll en wokje.
al 4 leden hier.
Yep, het was gewoon een feit dat ik de controle over mijn leven kwijt was. Het niet eten gaf me iig daar controle over. Zo begint het voor veel meisjesquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
das een kl**e tijd geweest dus.
[..]
JF![]()
Met een maag die van streek is is goed eten lastig, I knowquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja nou ik heb gelukkig geen eetstoornis, maar af en toe lijkt het er best op ja
Al valt het dit keer gelukkig mee, ik ben maar 7 kilo afgevallen en die wou ik toch al kwijtDus nu weer langzaam gaan eten en dan komt het goed
Tuurlijkquote:
Klinkt net alsof iedereen binnen KSC in die club kanquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga een clubje voor slanke mensen oprichten
[..]
Thanx, zonder mn huidige vriend (en huisarts die dreigde alles openbaar te maken en mij in het ziekenhuis te laten opnemen) was het niet gelukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |